Algemeen Carpe Diem Dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag ben ik bij CP geweest in Boxtel. Ik was er om 12:00 maar alle dames waren bezet op 1 na Dat was Nicole.

Ik had gekozen voor een standaard B2B massage, en niet wetende hoe Nicole eruit zag.

Ik werd naar de kamer begeleid door de gastvrouw en daar mocht ik wachten op Nicole.
Ze kwam binnen en ik was niet teleurgesteld. Een leuke vrouw om te zien met een mooie glimlach en een strakke lichaam.

Ik mocht douchen en ze kwam erbij staan, dat was niet echt heel spannend, ze waste mijn kleine vriend zonder spanning erbij, beetje standaard voelde het,

Ik mocht liggen op het matras, eerst op mijn buik. En ik moet zeggen dat de massage meer aaien en smeren was dan masseren. Toen ik haar een compliment gaf dat ze een mooie vrouw was, dat heeft mij goed gedaan ;-) ze begon meer met haar lichaam mij te masseren en mij flink te plagen wat zeer aangenaam voelde.
ik begon toen over extra's wat ze dus ook doet,

Ik mocht eindelijk omdraaien en ze begon de voorkant te " masseren" wat dus weer meer op aaien leek. En ze gebruikte haar lichaam nu ook vaker, wat soms erg aangenaam aanvoelde.
Toen ik kreeg ik dat extra's wat ook wel goed aanvoelde, en ben heerlijk tot een hoogtepunt gekomen.

Hierna mocht ik douchen. We hebben nog samen een diepgaande gesprek gevoerd, en ik ben gegaan. Totaal niet op de klok gekeken. Toen ik in de auto zat. Zag ik dat ik maar 50 minuten binnen ben geweest, en daarvan zat zeker totaal 10 minuten douchen en omkleden bij. Dus dat voelde niet goed.

Kort samengevat:
Leuke vrouw
Mooie lichaam en glimlach
Massage matig
extra's was prima
Tip: hou de tijd goed in de gaten.

Voor mij geen herhaling met Nicole.
Hoe slim denk je dat je bent om hier te schrijven dat de dame extra's doet het is nu mogelijk dat problemen krijgt omdat extra's verboden CD. Denk de volgende keer na voor je zo iets schrijft.
 
dame extra's doet het is nu mogelijk dat problemen krijgt
Ze zijn al ooit gewaarschuwd door de gemeente. Laat ze vrolijk verder gaan. Gemeente weet het toch wel.
 
Laatst bewerkt:
Hoe slim denk je dat je bent om hier te schrijven dat de dame extra's doet het is nu mogelijk dat problemen krijgt omdat extra's verboden CD. Denk de volgende keer na voor je zo iets schrijft.
Kijk eens goed bij andere recensies voordat jij dit post.
Het gaat vaak over extra's bij CP.
En anders had de MOD wel ingegrepen.

En misschien bedoelde ik met extra's dat ik een extra schouderbehandeling gehad 😉

Misschien moet jij maar eens naar CP gaan om wat te ontspannen 😉
 
Kijk eens goed bij andere recensies voordat jij dit post.
Het gaat vaak over extra's bij CP.
En anders had de MOD wel ingegrepen.

En misschien bedoelde ik met extra's dat ik een extra schouderbehandeling gehad 😉

Misschien moet jij maar eens naar CP gaan om wat te ontspannen 😉
Ga met jou niet in discussie geld niet alleen voor jou maar ook voor vele andere.

Nou dan moet ik blijven ontspannen kom er vaak zat.
 
Ga met jou niet in discussie geld niet alleen voor jou maar ook voor vele andere.

Nou dan moet ik blijven ontspannen kom er vaak zat.
Is een feit wat ik zeg, lees de 8 bladzijde's van dit Topic maar terug.. 😉 dan lees je vaak over extra's

Ik ga er verder ook niet meer met jou over hebben..

Ik wens jou een fijne tijd bij CP en blijf ontspannen Ipv je eigen druk maken 🙏😉
 
Ze zijn al ooit gewaarschuwd door de gemeente. Laat ze vrolijk verder gaan. Gemeente weet het toch wel.

Dit artikel gaat over een andere salon. Die stond ingeschreven als paramedische salon, niet als erotische massage.
Vergunningstechnisch maakt het volgens mij niet uit als er echt seks aangeboden wordt. Een erotische massagesalon heeft gewoon een vergunning voor sekswerk. Welke handelingen dan worden aangeboden doet er voor de gemeente niet toe.

Wel kan het zijn dat de directie van de salon verbiedt om verder te gaan, zoals bij MW. Dan is het inderdaad niet slim om dat hier te bespreken, want dan krijgt de dame problemen met haar "werkgever".
Volgens mij is dat bij Carpe Diem niet echt een probleem.
 
Dat lijkt mij ook sterk dat dat een probleem is paar maanden geleden zaten er nog een paar te lachen een masseuse en de receptie om hoe een dame tekeer ging op de kamer
Denk het ook niet want hoe valt ook onder sex werk dus in principe moeten ze daar een vergunning voor hebben ook al zouden ze extra verbieden in de salons zoals mw
 
Laatst bewerkt:
Tijdje geleden bij Rosa geweest (Carpe Diem Oss) wat oudere dame uit de DR. Ze was toen net terug uit de DR en had nieuwe foto's laten maken voor op de site. Nu is Rosa weg en foto's van de site gehaald, weet iemand waar ze heen is gegaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan