Algemeen Carpe Diem Dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hahaha en al 20 jaar in het vak...maar eh, niemand iets over Fifi?
Gisteren bij haar geweest, ik had maar een half uurtje tijd dus even snel binnengewipt.
Leuke verschijning met een exotisch tintje en verschillende tatoeages.
Het was zeker niet slecht maar ik vond de massage ook niet bijzonder, ik zal straks nog even een uitgebreidere review schrijven.
 
Bij Bowie geweest. Het goede nieuws: het is echt een prachtige meid. Perfect normaal/slank lichaam, goede kont, mooie borsten. Kwa looks en lichaam wat mij betreft 100 punten.

Helaas weet ze er alleen totaal geen gebruik van te maken. Ik vond haar afstandelijk. Een paar keer liet ze even haar schild vallen en leek het een heel aardige vlotte meid, maar daarna weer afstand. Misschien hadden we gewoon geen klik, kan natuurlijk ook.

De massage sloeg nergens op. Veel over je benen wrijven en met nagels over je benen. Totaal geen opbouw. Vooral heel veel van hetzelfde.

Ze moeten de nieuwe meiden echt een cursus masseren aanbieden. Bowie kan en topper zijn, maar ik had nu het gevoel dat ze totaal geen idee had wat ze aan het doen was.
Laatst bij Bowie geweest, vond de massage best goed en ook zeker als je in de spiegel naar haar kan kijken.
 
Onlangs ook op bezoek geweest bij Jade. Ben een regelmatige bezoeker van andere salons en was volledig verrast door het lage niveau van de totale beleving. Begrijp me niet verkeerd, ze was lief en we kletsten best wel, maar de hele massagebeleving kan ik samenvatten als rommelig, ongeïnteresseerd, afstandelijk en zonder enige passie. Je gaat dan toch een beetje aan jezelf twijfelen, heb ik iets verkeerds gedaan, lag het aan mij? Vond het eigenlijk ook een beetje sneu voor haar, want als je geen plezier hebt in je werk ... is het hard werken.
 
Onlangs ook op bezoek geweest bij Jade. Ben een regelmatige bezoeker van andere salons en was volledig verrast door het lage niveau van de totale beleving. Begrijp me niet verkeerd, ze was lief en we kletsten best wel, maar de hele massagebeleving kan ik samenvatten als rommelig, ongeïnteresseerd, afstandelijk en zonder enige passie. Je gaat dan toch een beetje aan jezelf twijfelen, heb ik iets verkeerds gedaan, lag het aan mij? Vond het eigenlijk ook een beetje sneu voor haar, want als je geen plezier hebt in je werk ... is het hard werken.

Precies dit idee heb ik ook gehad toen ik een aantal weken terug bij haar op bezoek was.
 
hoi heeft iemand tips voor een afspraakt met yoyo.
kom bijna elke dag langs boxtel met de trein voor werk en huh zitten vlakbij station. wil hier wel een keertje naar toe voor yoyo.
welke massage zou je aanraden en doet ze extra"s

alvast bedankt
 
Iemand ervaring met de Teasing Sado Massage?
chilipepper.svg
chilipepper.svg
chilipepper.svg
Extra heet
De omschrijving op de website doet in ieder geval lekker spannend aan, maar om zomaar 160 euro voor een uur neer te leggen gaat me wat ver. Ik zou dus graag willen weten of iemand hier een positieve ervaring mee heeft en bij wie?

Overigens hoeft het geen echte soft-SM sessie te zijn voor mij, liever niet zelfs. Het gaat mij meer om het extra spannende element. Een geblinddoekte massage heb ik bijvoorbeeld al wel eens meegemaakt en dat beviel goed.
 
Onlangs ook op bezoek geweest bij Jade. Ben een regelmatige bezoeker van andere salons en was volledig verrast door het lage niveau van de totale beleving. Begrijp me niet verkeerd, ze was lief en we kletsten best wel, maar de hele massagebeleving kan ik samenvatten als rommelig, ongeïnteresseerd, afstandelijk en zonder enige passie. Je gaat dan toch een beetje aan jezelf twijfelen, heb ik iets verkeerds gedaan, lag het aan mij? Vond het eigenlijk ook een beetje sneu voor haar, want als je geen plezier hebt in je werk ... is het hard werken.

Bovenstaand wil ik ook wel bevestigen.
Ik ga naar een massagesalon voor he totaalplaatje: een uur lekker verwend worden, goede massage, lekker teasen, noem maar op. Zoiets begint al bij het douchen zeg maar.

Nou, vandaag begon er niets bij het douchen. Ze kwam er niet bij staan of niets.

Daarna de massage was ook erg matig. Terwijl ze kauwgom kauwde werden denk ik mn enkels wel 20 minutem gemasseerd. Teasen was echt minimaal en mn heer kreeg eerst echt geen aandacht.

Op mn rug liggend kreeg dan weer wel enkel mn jongeheer aandacht. Maar dat was het dan ook wel grotendeels. De BTB was echt zwaar minimaal. Ook al mn handen werden continu weg geduwd.


Kan zijn dat ze geen zin had vandaag, maar mij ziet ze niet meer terug. Was echt zonde zo.
 
Ik ben 'n week of twee terug bij Parijs geweest. Volgens mij 'n nieuwe dame bij CD Boxtel. Op de site staat 35 jaar maar daar mag je wel n aantal jaren bij optellen! Maar daar heb ik geen probleem mee. Ze ziet er goed uit, mooie natuurlijke borsten, lekkere billen en klein buikje. En ze is Nederlands, ook 'n verademing!
Ze is spontaan, aardig en de massage was oké. Tegen het eind heeft ze het heerlijk afgemaakt!
Prima uurtje met haar gehad, mij ziet ze of wel eens terug!!!
 
Ik ben 'n week of twee terug bij Parijs geweest. Volgens mij 'n nieuwe dame bij CD Boxtel. Op de site staat 35 jaar maar daar mag je wel n aantal jaren bij optellen! Maar daar heb ik geen probleem mee. Ze ziet er goed uit, mooie natuurlijke borsten, lekkere billen en klein buikje. En ze is Nederlands, ook 'n verademing!
Ze is spontaan, aardig en de massage was oké. Tegen het eind heeft ze het heerlijk afgemaakt!
Prima uurtje met haar gehad, mij ziet ze of wel eens terug!!!
Denk dat ze rond de vijftig is ziet er nog goed uit voor haar leeftijd heeft voorheen bij yumi gewerkt
 
Terug
Bovenaan Onderaan