Algemeen Carpe Diem Dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iets dergelijks heb ik ook meegemaakt. Ook "mijn dame" was ziek naar huis gegaan. Daar kwam ik op tijd achter doordat ik vlak voor mijn vertrek nog even belde om te vragen of de afspraak nog door zou gaan. Anders had ik heen en terug mooi 3 uur voor niets gereden. Al hopen ze natuurlijk dat je in dat geval een van de wel aanwezige dames zult kiezen.ijn dame" was die dag niet op komen dagen. Wel voorgesteld aan een andere dame, maar de teleurstelling (
Iets dergelijks heb ik ook meegemaakt. Ook "mijn dame" was ziek naar huis gegaan. Daar kwam ik op tijd achter doordat ik vlak voor mijn vertrek nog even belde om te vragen of de afspraak nog door zou gaan. Anders had ik heen en terug mooi 3 uur voor niets gereden. Al hopen ze natuurlijk dat je in dat geval een van de wel aanwezige dames zult kiezen.
Het gevoel dat dit wellicht vaker gebeurt. Toen ik laatst binnenkwam bleek "mijn dame" die dag niet te zijn komen opdagen. Uiteraard hadden ze wel een andere dame die zich aan me wilde voorstellen. Helaas bleek dit niet mijn type en ook door het vreemde gevoel dat ik kreeg om de hele situatie vriendelijk bedankt voor de service.. helaas.
 
Ik ben onlangs in Boxtel geweest. Afspraak gemaakt, maar geen dames beschikbaar. Uiteindelijk kwam er een Thaise dame.
Ze leek me erg onervaren. Toen ze zich uitkleedde hield ze krampachtig haar handen voor haar borsten en vagina.
Tantra massage had ik gekozen, maar ze bakte er niets van. Een afsluiting met happy end zat er ook niet in.
Ik kreeg vroeg haar of ze nieuw was en dat beaamde ze. Blijkbaar worden de dames daar in het diepe gegooid. Maar ik kreeg ook sterk de indruk dat deze dame het niet met plezier deed. Ik hoop niet dat ze gedwongen wordt.

Kortom €180 voor 1,5 uur was in mijn geval weggegooid geld.
 
Ik ben onlangs in Boxtel geweest. Afspraak gemaakt, maar geen dames beschikbaar. Uiteindelijk kwam er een Thaise dame.
Ze leek me erg onervaren. Toen ze zich uitkleedde hield ze krampachtig haar handen voor haar borsten en vagina.
Tantra massage had ik gekozen, maar ze bakte er niets van. Een afsluiting met happy end zat er ook niet in.
Ik kreeg vroeg haar of ze nieuw was en dat beaamde ze. Blijkbaar worden de dames daar in het diepe gegooid. Maar ik kreeg ook sterk de indruk dat deze dame het niet met plezier deed. Ik hoop niet dat ze gedwongen wordt.

Kortom €180 voor 1,5 uur was in mijn geval weggegooid geld.
Ik neem aan dat je dit wel gemeld hebt ? Je betaald toch geen 180 euro voor deze ervaring !
 
Nee, niet het hele bedrag. Ik vindt als ze fair zijn toch de helft kunnen teruggeven. Ze maken winst genoeg.
En Martien, had de vrouw des huizes hun excuse aangeboden ?
Nope geen excuses. Ik kreeg de indruk dat het ze niet zoveel kon schelen.
Maar goed dat is dan mis gewoon hun bedrijfsvoering. Ik bedenk me voortaan wel een paar keer voordat ik nog eens naar Boxtel ga voor een massage.
 
Het niveau daalt wel sterk bij CD maar ik zie bij de andere salons ook alsmaar advertenties staan voor nieuwe masseuses. Het wordt zo wel erg lastig om een goede erotische massage te krijgen.
 
Ik ben onlangs in Boxtel geweest. Afspraak gemaakt, maar geen dames beschikbaar. Uiteindelijk kwam er een Thaise dame.
Ze leek me erg onervaren. Toen ze zich uitkleedde hield ze krampachtig haar handen voor haar borsten en vagina.
Tantra massage had ik gekozen, maar ze bakte er niets van. Een afsluiting met happy end zat er ook niet in.
Ik kreeg vroeg haar of ze nieuw was en dat beaamde ze. Blijkbaar worden de dames daar in het diepe gegooid. Maar ik kreeg ook sterk de indruk dat deze dame het niet met plezier deed. Ik hoop niet dat ze gedwongen wordt.

Kortom €180 voor 1,5 uur was in mijn geval weggegooid geld.
Was dit toevallig Sammy ? Ik dacht zal de gok nog eens wagen 😅 en zag Sammy op de website staan, lijkt totaal niet op de foto's en de massage drama .Dacht een Thaise kan wel masseren maar echt waardeloos
 
Was dit toevallig Sammy ? Ik dacht zal de gok nog eens wagen 😅 en zag Sammy op de website staan, lijkt totaal niet op de foto's en de massage drama .Dacht een Thaise kan wel masseren maar echt waardeloos
Heel apart dat ze op hun website de hemel wordt ingeprezen:


Staat ook maar 1 recensie bij en die is super positief.
 
En niet alleen die!! Er zullen best recensies tussen zitten die echt en oprecht zijn, maar bij sommige ligt het er dik bovenop dat iemand met een vlotte pen in dienst van CD die erneer geschreven heeft.
 
En niet alleen die!! Er zullen best recensies tussen zitten die echt en oprecht zijn, maar bij sommige ligt het er dik bovenop dat iemand met een vlotte pen in dienst van CD die erneer geschreven heeft.
Ik heb er ooit een positieve recensie geschreven en het duurde een week voor die erop stond. Ze lezen het dus echt eerst door om negatieve recensies te weren. Wees gewoon eerlijk naar je klanten toe en zit er een slechte masseuse tussen, gooi die er dan uit. Is ook geen reclame lijkt mij.
 
Heel apart dat ze op hun website de hemel wordt ingeprezen:


Staat ook maar 1 recensie bij en die is super positief.
Deze Sammy is een regelrecht drama. In vergelijking met Wendy, Nicol, Jennifer gewoon erg slecht. Heeft ook niks met massage te maken maar is (slechte) prostitutie. Zonde van je geld.
 
Of meerdere slechte reviews plaatsen, die lezen ze bij CD geheid.
Ja maar daar los je je slechte ervaring niet mee op. Je betaalt flink voor een massage bun carpe diem, en dan verwacht je ook kwaliteit toch. Het moet maar eens een keer ophouden met salons als massagewereld en carpe diem waar zo nu en dan dames een slechte massage aanbieden
 
Ja maar daar los je je slechte ervaring niet mee op. Je betaalt flink voor een massage bun carpe diem, en dan verwacht je ook kwaliteit toch. Het moet maar eens een keer ophouden met salons als massagewereld en carpe diem waar zo nu en dan dames een slechte massage aanbieden
Ik ben het helemaal met je eens: gelijk een klacht indienen tegen die Sammy. Houden ze die meid erbij dan gaat CD nog meer klanten verliezen.
 
Wat een flut tent. Door nieuwsgierigheid toch maar een keer gaan kijken. 's morgens gebeld rond 12 uur en de beloofde dames waren al aanwezig. Ik erheen kom ik daar zegt de gastvrouw dames zijn er nog niet, problemen met de NS. Ik stond helemaal perplex. Ik gaf aan dat ze aan de telefoon had gezegd dat ze er waren de dames die op de site stonden. Toen kwam Nicole binnen, en omdat ik 100 km had gereden toch haar gekozen, wat een domper. De gastvrouw zij nog dat ze top was, maar ik had beter moeten weten. Buiten het feit dat ze een zeer harige poes had, stelde het allemaal niks voor. Erg afstandelijk wel aardig in omgang, maar dat is mijn over buurvrouw ook. Nooit meer hier naar toe !
 
Klacht melden blijde receptie als je weggaat is de enige manier. Je betaalt toch niet zoveel geld voor slechte service. Als jij een rotte banaan bij de supermarkt koopt krijg je toch ook compensatie - waarom zou je hier dan niets mee doen.
Je hebt helemaal gelijk, maar of ze er iets mee doen betwijfel ik.Dan krijg je het antwoord, zal het met de dame bespreken, maar korting of geld terug niet dus !
 
Terug
Bovenaan Onderaan