Algemeen Carpe Diem Dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste mensen, Nooy is echt de moeite waard. Ik zeg dat puur als, niet eens vaste, maar wel min of meer regelmatige klant. Ik ben behoorlijk sexverslaafd en chronisch geil, maar na een uurtje met Nooy ben ik twee dagen van mijn geilheid verlost. Net als de luitjes hierboven kan ik niet precies aangeven wat ze dan precies doet wat zo bijzonder is, maar op de één of andere manier weet ze je toch zo op te winden dat je sidderend en trillend van genot klaarkomt en je lul achteraf rust nodig heeft. En verder heeft ze, voor mij althans, gewoon de gunfactor en dat helpt natuurlijk ook.
 
Ik ken lang niet alle dames van Carpe Diem maar van de paar die ik wel ken vind ik Janet de leukste. Ik schat haar achter in de dertig. Voor extra cash zeker bereid tot extra's. Wat ik haar de paar keer dat ik er was extra gegeven heb vind ik zonder meer redelijk maar de manier waarop dat de eerste keer ging was een beetje typisch. Meer wil ik daar op het forum niet over kwijt maar als je benieuwd bent kun je me een PB sturen.

Ze is tamelijk lang en ik zou haar figuur omschrijven als weelderig, lekker stevig maar niet dik, en ze heeft een mooie, karakteristieke kop. Alles bij elkaar vind ik het zeker een knappe dame. Verder is ze een gezellige kwebbeltante, niet altijd even goed te verstaan maar wel altijd met goeie zin. Een nadeel is dat ik haar massagekunsten matig vind, als je echt je spieren stevig doorgekneed wil hebben moet je niet bij haar wezen, Overigens heb ik al twee keer meegemaakt dat ik een afspraak had die kort van tevoren afgezegd werd omdat ze ziek naar huis was gegaan. Kan gebeuren natuurlijk maar twee keer in een paar weken tijd vond ik toch opvallend.

Misty ken ik niet.
Iets dergelijks heb ik ook meegemaakt. Ook "mijn dame" was ziek naar huis gegaan. Daar kwam ik op tijd achter doordat ik vlak voor mijn vertrek nog even belde om te vragen of de afspraak nog door zou gaan. Anders had ik heen en terug mooi 3 uur voor niets gereden. Al hopen ze natuurlijk dat je in dat geval een van de wel aanwezige dames zult kiezen.
 
Iets dergelijks heb ik ook meegemaakt. Ook "mijn dame" was ziek naar huis gegaan. Daar kwam ik op tijd achter doordat ik vlak voor mijn vertrek nog even belde om te vragen of de afspraak nog door zou gaan. Anders had ik heen en terug mooi 3 uur voor niets gereden. Al hopen ze natuurlijk dat je in dat geval een van de wel aanwezige dames zult kiezen.

Ik stap sowieso niet snel 3 uur in de auto voor een date, maar als ik het zo lees is Nooy dat uurtje naar Oss de moeite meer dan waard.

Verder inderdaad altijd ff bellen vlak voor je in de auto stapt om te bevestigen.

Van de iets van 10 afspraken die ik dit jaar heb gemaakt zijn er zeker 3 niet doorgegaan om wat voor reden dan ook.
Van blessures tot niet op komen dagen. Bij verschillende dames en salons.

Overigens heeft CD ook een paar keer netjes zelf gebeld.
 
Ik stap sowieso niet snel 3 uur in de auto voor een date, maar als ik het zo lees is Nooy dat uurtje naar Oss de moeite meer dan waard.

Verder inderdaad altijd ff bellen vlak voor je in de auto stapt om te bevestigen.

Van de iets van 10 afspraken die ik dit jaar heb gemaakt zijn er zeker 3 niet doorgegaan om wat voor reden dan ook.
Van blessures tot niet op komen dagen. Bij verschillende dames en salons.

Overigens heeft CD ook een paar keer netjes zelf gebeld.
Bij Nooy heb ik dat nooit meegemaakt en ik kom al jaren af en toe bij haar, en altijd op afspraak. Ze heeft vaste dagen die ze ruim van te voren inplant en dan is ze er ook. Ze heeft ook geen kinderen (Janet wel) dus zit ook nooit ineens met een ziek kind thuis of zo. Ze is ook fysiek sterk en bepaald niet kleinzerig dus ze laat ook niet bij elk pijntje of ongemak verstek gaan. Ik weet dat ze veel hoofdpijn heeft omdat ze me dat wel eens verteld heeft, maar anders zou je dat niet weten.
 
Bij Nooy heb ik dat nooit meegemaakt en ik kom al jaren af en toe bij haar, en altijd op afspraak. Ze heeft vaste dagen die ze ruim van te voren inplant en dan is ze er ook. Ze heeft ook geen kinderen (Janet wel) dus zit ook nooit ineens met een ziek kind thuis of zo. Ze is ook fysiek sterk en bepaald niet kleinzerig dus ze laat ook niet bij elk pijntje of ongemak verstek gaan. Ik weet dat ze veel hoofdpijn heeft omdat ze me dat wel eens verteld heeft, maar anders zou je dat niet weten.
Welke massage neem je meestal bij haar? Ik zie dat CD een hele menulijst heeft.
 
Vandaag een massage van Nooy gehad, wat een leuke vrouw en wat een heerlijk uurtje. Tantra unique bij haar gehad en ze is echt een pro! Ze houdt van tussendoor wat lachen en praten maar dat vind ik persoonlijk wel fijn.
 
Ik ben ook erg benieuwd of Rachelle extra's doet. Weet iemand dat?
Weten doe ik dit niet, maar ik ben wel heel positief over mijn eerste ervaring met haar. Ze is heel toegankelijk en heeft veel passie voor het masseren. Volgens mij heeft ze ook wel passie voor erotiek in bredere zin, maar haar inschattend kan ik me goed voorstellen dat ze wel heel selectief is op dat gebied omdat ze, zoals ik het heb ervaren, wel actief een klik zoekt met een klant en afhankelijk daarvan bepaalt welke handelingen ze uitvoert en aanbiedt. Mij zijn geen extra's aangeboden, maar voor mij was het ook genoeg om haar lichaam en borsten (die bijna even groot zijn als mijn billen), tegen me aan te voelen en langzaam over mijn lichaam te voelen glijden.😁
Ik zal later nog wel een recensie hier posten, maar ze is hoe dan ook een aanrader voor iedereen wat mij betreft.
 
Weten doe ik dit niet, maar ik ben wel heel positief over mijn eerste ervaring met haar. Ze is heel toegankelijk en heeft veel passie voor het masseren. Volgens mij heeft ze ook wel passie voor erotiek in bredere zin, maar haar inschattend kan ik me goed voorstellen dat ze wel heel selectief is op dat gebied omdat ze, zoals ik het heb ervaren, wel actief een klik zoekt met een klant en afhankelijk daarvan bepaalt welke handelingen ze uitvoert en aanbiedt. Mij zijn geen extra's aangeboden, maar voor mij was het ook genoeg om haar lichaam en borsten (die bijna even groot zijn als mijn billen), tegen me aan te voelen en langzaam over mijn lichaam te voelen glijden.😁
Ik zal later nog wel een recensie hier posten, maar ze is hoe dan ook een aanrader voor iedereen wat mij betreft.
Dat kan ik helemaal beamen. Wat een heerlijke masseuse. En die borsten.....Cup J op een prachtig lichaam. Wat wil je nog meer?
 
Valt wel op dat ze bij CD al geruime tijd de tantra-opwaardeer-truc uitproberen. Ik geef de masseuse liever achteraf een leuke fooi omdat het lekker & geil & gezellig was dan op voorhand 20 euro voor een niet zo heel erg bijzondere tantra uitvoering te betalen.
 
Valt wel op dat ze bij CD al geruime tijd de tantra-opwaardeer-truc uitproberen. Ik geef de masseuse liever achteraf een leuke fooi omdat het lekker & geil & gezellig was dan op voorhand 20 euro voor een niet zo heel erg bijzondere tantra uitvoering te betalen.
exact! En zeker omdat dit niets met tantra te maken heeft .... EN ook mede omdat de gastvrouw van te voren zegt, nou je doet et zakelijke bij mij en na het betalen is het alleen maar genieten, 2 minuten later begint het gezaag weer.
 
Redelijk wat HE massages gehad (zowel in Thailand zelf als hier) van Thaise vrouwen en enkele B2B van "gewone" masseuse, maar na een tip van een andere wandelaar hier maar eens voor een pro op het gebied va erotische massage gegaan, Nooij bij CD dus.
1 uur b2b afgesproken, gastvrouw begon daarna meteen dat de tantra veel intense was, maar afspraak is afspraak bij mij ;)
Ik schrok een beetje toen ik haar zag, zeer ruim 40 denk ik, misschien wel 50+, ze moet het voor mij van haar lijf hebben (en ik ben echt fan van Thaise vrouwen).
Begon ook meteen over de tantra, dat ze daar goed in was en maar 20 duurder was. Oftewel minpunt 2....
Daarna "mocht" ik douchen, ik had daar een spannende voorstelling voor, maar dat vel tegen. Ik met de handen tegen de muur, zij de scrub over mijn lijf en ja ook kleine bos en de billen werden goed meegenomen, maar ik voelde haar nergens en mocht ook haar niet douchen (dat had ik verwacht...) Ze heeft inderdaad wat " echte" massagetechnieken naast de b2b, maar wel zo technisch en zonder gevoel dat me dat weinig deed. De b2b was prima met haar heerlijke strakke lijf. Ze gebruikt haar nagels ook veel, dat vind kleine bos niet altijd fijn.
Omdraaien, zelfde ritueel, eerst " ontspanning" dan b2b. Die laatste was zeker geil, met goed uitzicht op haar mooie Thaise onderlippen, maar iets aanraken zat er niet bij, zelfs een been niet. De HE was stevig, hard, harder, hardst en doorgaan terwijl ik mijn kruit al verschoten had. Ik moest haar zelfs stoppen. Afvegen en hup weer onder de douche voor dezelfde nauwelijks sensuele wasbeurt.
Toen ik vroeg wat dan de tantra in zou houden als ik die zou nemen zei ze dat dat dit was. Tsja... Maar ik heb haar de 2 tientjes als extraatje gegund.

Het was een stuk goedkoper dan de b2b die ik bij de "gewone" Thaise masseuse had, maar voor mij twijfel ik of ik terugkom, zeker dat dubbele gedram over een duurdere massage terwijl ik heel duidelijk ben is niet mijn ding en ik hoef er niet in, maar minimaal aanraken van iets van het lijf voelt voor mij wel heel erg als rem. Maar dta kan natuurlijk komen omdat ze niet zo happy was dat ik de 20 extra niet wilde betalen van te voren.

Ik had je toch gezegd dat je die 2 tientjes extra moest doen van de tantra? Het mooiste stukje heb je nu dus gemist. Ik vond het ook een tikkeltje storend/opdringerig dat zowel de gastvrouw als Nooy begonnen over dat extratje, maar nu ik jou ervaring lees zie ik het verschil tussen met en zonder dat ene stukje wat een massage bij deze dame zo bijzonder en zeldzaam maakt. En wat ze tantra noemen is inderdaad geen tantra, maar een fijne handjob met gelijktijdige stimulatie van de prostaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik had je toch gezegd dat je die 2 tientjes extra moest doen van de tantra? Het mooiste stukje heb je nu dus gemist. Ik vond het ook een tikkeltje storend/opdringerig dat zowel de gastvrouw als Nooy begonnen over dat extratje, maar nu ik jou ervaring lees zie ik het verschil tussen met en zonder dat ene stukje wat een massage bij deze dame zo bijzonder en zeldzaam maakt. En wat ze tantra noemen is inderdaad geen tantra, maar een fijne handjob met gelijktijdige stimulatie van de prostaat.
zekers had je dat gezegd, maar als ik het (dus ook met een vinger in de uitgang) was het totaalplaatje (op het explosief plafondwitten na dan misschien) voor mij niet meer dan 4 sterren geworden denk ik. Ik blijf zoeken naar een Thaise vrouw met de voor mij ideale combi. Ook dat is een hobby ;)
 
zekers had je dat gezegd, maar als ik het (dus ook met een vinger in de uitgang) was het totaalplaatje (op het explosief plafondwitten na dan misschien) voor mij niet meer dan 4 sterren geworden denk ik. Ik blijf zoeken naar een Thaise vrouw met de voor mij ideale combi. Ook dat is een hobby ;)

Het gaat inderdaad om de combi die jij prettig vindt. Zo zou dat voor mij een goede b2b zijn met als afsluiting een goede pzc en dan door een petite thaise. Zonder het plafondwitten bij Nooy zou ik haar hooguit een 3 geven denk ik. Met een wit plafond absoluut een 5.
 
Jasmine is een leuke meid. Half Turks half Romeens als ik mij goed herinner. Ik heb in het Engels met haar gesproken, haar Nederlands is beperkt.

Ze heeft hiervoor bij Massagewereld gewerkt en daar de 'opleiding' gehad. Dat merk je ook wel, veel betere opbouw dan de gemiddelde bij de CarpeDiem! Rustig een massage van paar minuten. Dan begint het plagen wat langzaam steeds extreme word. Doet ze top! Hele mooie slanke dame, mooie borsten. Ze doet erg haar best en leuke babbel.

Extra pzc voor €75. Zeker de moeite waard.

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ze een topper is!
Moet dat cash? Of mag het ook tikkie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan