Algemeen Carpe Diem Dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb onlangs van één van de dames bij Carpe Diem gehoord hoeveel, of liever gezegd hoe weinig, zij krijgen van wat de klant betaalt. Als je een massage van 130 euri neemt krijgt de masseuse daar 40 van. Geen wonder dat veel van de dames wel voor extra's te vinden zijn, ze kunnen daarmee hun verdiensten letterlijk meer dan verdubbelen.

Toch zei ze dat ze zelf geen extra's biedt en er ook een hekel aan heeft als mannen erom vragen. Ze is masseuse en vindt dat ze dan net zo goed h**r in een privé huis had kunnen worden, ze wil het gewoon niet en neemt op de koop toe dat zij na een lange dag met 300 euro naar huis gaat, en een ander meisje dat wel extra's biedt misschien met 600.

Intussen loopt de eigenaresse van de zaak er wel mooi mee binnen, neem ik aan.
Maar dat is in prive huizen ook zo hoor, eerst moet de BTW afgedragen worden, dan gaat het 50/50 en dan moet er voor de dames nog een gedeelte belasting( ik dacht zo'n 15%) van af en dat is dan hun vergoeding. De extra's daarin tegen zijn gelijk netto voor de dames...
 
Jade is echt een mooie verschijning, een slanke dame met een super lichte tint (Arabisch/Noord Afrikaanse afkomst) en geweldige borsten. Ze spreekt goed Nederlands en je kan ook echt gewoon een gesprek met haar aan gaan, de massage is ook gewoon lekker en ze weet haar gehele lichaam goed te gebruiken, ze glijd over je heen met d'r borsten en haar bips en als je in een kamer met spiegels zit is dat echt helemaal geweldig. Ik vroeg om extra's en ze zei me dat ze dat niet deed, tijdens de massage op mijn rug wist ze me goed te plagen, Ze wou me echt laten komen maar het zat het er niet in voor mij die dag helaas, ik moest mezelf wel klaar trekken maar ik denk dat de meeste wel zouden klaarkomen met hoeveel moeite ze in het aftrekken stopte. Ik ga zelf graag naar Carpe Diem voor extra's en ben nog aan het ondervinden naar wie ik nog meer wil maar Jade is wel echt een van de knapste daar tot nu toe, ook wel mijn type.
Klinkt goed in ieder geval, ik zal haar op mijn verlanglijstje zetten! Ik zag alleen wel op Sexjobs dat ze Amerikaans van afkomst zou zijn en voormalig cheerleader. Heeft ze het hier toevallig over gehad?
 
Niemand ervaring met Jade? Die wil ik graag bezoeken, onze agenda's matchen alleen niet echt.
Mijn persoonlijke ervaring met Jade:

Erg knappe dame maar als je een half uuur te laat aankomt en vervolgens een niet erotische kneedsessie combineerd met een slecht humeur dan zal het je niet verbazen dat ik wat minder enthousiast over haar ben.

Maar ja, iedereen heeft wel eens geen zin om te werken dus misschien had ik gewoon pech….
 
Klinkt goed in ieder geval, ik zal haar op mijn verlanglijstje zetten! Ik zag alleen wel op Sexjobs dat ze Amerikaans van afkomst zou zijn en voormalig cheerleader. Heeft ze het hier toevallig over gehad?
Uh, nee. Het kan best zijn dat ze iets Amerikaans in zich heeft maar ze spreekt gewoon ABN en is volgensmij van Arabische afkomst, voormalig cheerleader geen idee haha.
 
Ik ken lang niet alle dames van Carpe Diem maar van de paar die ik wel ken vind ik Janet de leukste. Ik schat haar achter in de dertig. Voor extra cash zeker bereid tot extra's. Wat ik haar de paar keer dat ik er was extra gegeven heb vind ik zonder meer redelijk maar de manier waarop dat de eerste keer ging was een beetje typisch. Meer wil ik daar op het forum niet over kwijt maar als je benieuwd bent kun je me een PB sturen.

Ze is tamelijk lang en ik zou haar figuur omschrijven als weelderig, lekker stevig maar niet dik, en ze heeft een mooie, karakteristieke kop. Alles bij elkaar vind ik het zeker een knappe dame. Verder is ze een gezellige kwebbeltante, niet altijd even goed te verstaan maar wel altijd met goeie zin. Een nadeel is dat ik haar massagekunsten matig vind, als je echt je spieren stevig doorgekneed wil hebben moet je niet bij haar wezen, Overigens heb ik al twee keer meegemaakt dat ik een afspraak had die kort van tevoren afgezegd werd omdat ze ziek naar huis was gegaan. Kan gebeuren natuurlijk maar twee keer in een paar weken tijd vond ik toch opvallend.

Misty ken ik niet.
 
Jasmine is echt top, ik denk zelf dat zij wel extra's zou doen als je er een beetje goed uit ziet en anders flink wat geld mee neemt? Kwa uiterlijk is ze wel knap, nep borsten, maar gewoon leuk gezicht, grote (nep) borsten, billen, ik zou haar zeker aanraden.

Jasmine klinkt goed! Grote nep borsten moet ik dan aan harde ballonnen denken? Of mooi gevulde? 🤔
 
Jasmine is kwa uiterlijk top 3 van Carpe Diem voor mij tot nu toe, ook wel echt gewoon in haar begin jaren twintig. Ik vraag me toch nog af welke dames er vanuit Carpe Diem Oss extra's doen en hoeveel ze vragen.
Wat mag bij jasmine allemaal zonder extra bij te betalen? Bijvoorbeeld: tn, PZC, vingeren.
 
Wat mag bij jasmine allemaal zonder extra bij te betalen? Bijvoorbeeld: tn, PZC, vingeren.
Uh, ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Als je er goed uit ziet en verzorgd bent denk ik dat ze misschien wel tongzoenen zou doen? Ik kreeg dat maar had 't niet echt besproken of extra voor betaald dus...
 
Uh, ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Als je er goed uit ziet en verzorgd bent denk ik dat ze misschien wel tongzoenen zou doen? Ik kreeg dat maar had 't niet echt besproken of extra voor betaald dus...
Oké bedankt voor de info. Kan ze wel Nederlands verstaan of moet je zelf ook Engels praten want mijn Engels is niet zo goed haha.
 
Jasmine is een leuke meid. Half Turks half Romeens als ik mij goed herinner. Ik heb in het Engels met haar gesproken, haar Nederlands is beperkt.

Ze heeft hiervoor bij Massagewereld gewerkt en daar de 'opleiding' gehad. Dat merk je ook wel, veel betere opbouw dan de gemiddelde bij de CarpeDiem! Rustig een massage van paar minuten. Dan begint het plagen wat langzaam steeds extreme word. Doet ze top! Hele mooie slanke dame, mooie borsten. Ze doet erg haar best en leuke babbel.

Extra pzc voor €75. Zeker de moeite waard.

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ze een topper is!
Zit nog te twijfelen om deze week naar jasmine te gaan. Is pussy aanraken bijbetalen of mag dat van haar?
 

Iemand al ervaring mee? Nederlandse dame van eind twintig die nieuw is bij Carpe Diem maar wel een recensie heeft uit 2021 (kan een fout zijn van de website beheerder)
 

Iemand al ervaring mee? Nederlandse dame van eind twintig die nieuw is bij Carpe Diem maar wel een recensie heeft uit 2021 (kan een fout zijn van de website


Iemand al ervaring mee? Nederlandse dame van eind twintig die nieuw is bij Carpe Diem maar wel een recensie heeft uit 2021 (kan een fout zijn van de website beheerder)
Ben de eerste keer bij esmee geweest. Esmee is een hele knappe dame, met grote borsten ( volgens mij echte ) en billen. Ik had toen de normale b2b massage van €110. Kan goed masseren en gebruikt haar lichaam ook goed. Het enigste nadeel wat ik vond, dat ze niet vrolijk is als sommige andere dames. Ik denk wel dat ze extra's doet.
 
Ben de eerste keer bij esmee geweest. Esmee is een hele knappe dame, met grote borsten ( volgens mij echte ) en billen. Ik had toen de normale b2b massage van €110. Kan goed masseren en gebruikt haar lichaam ook goed. Het enigste nadeel wat ik vond, dat ze niet vrolijk is als sommige andere dames. Ik denk wel dat ze extra's doet.
Hoe oud is ze denk je ongeveer en kwa postuur? Slank, volslank, stevig, mollig, dik?
 
2 weken terug bij Sofia geweest voor een uurtje B2B. Ze heeft me een uur lang helemaal gek gemaakt. Extra is mogelijk bij haar, helaas had ze geen rubber bij waardoor uiteindelijk het feest niet doorging.
Toch een prima uurtje met haar beleefd
 

Iemand al ervaring mee? Nederlandse dame van eind twintig die nieuw is bij Carpe Diem maar wel een recensie heeft uit 2021 (kan een fout zijn van de website beheerder)
Die recensies schrijven ze toch zelf bij CD 😁😉
 

Iemand al ervaring mee? Nederlandse dame van eind twintig die nieuw is bij Carpe Diem maar wel een recensie heeft uit 2021 (kan een fout zijn van de website beheerder)

Dit weekend een afspraak mee. Review volgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan