Algemeen Carpe Diem Dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De minder positieve recensies plaatsen ze niet maar dat komt bij meer Salons voor, bv bij Yu&Mi Eindhoven.
Ik ga sowieso nooit uit van recensies op die eigen sites, is 1 groot reclameblok.
 
mijn ervaring was helemaal anders. misschien de click mislukt.
Beetje off topic maar de click met de dames van KimNl heb ik tegenwoordig niet meer. Laatste paar keer (zwaar) tegengevallen en nu huiverig om bij CD langs te gaan; kan ook hier zo maar tegenvallen ondanks goede ervaringen met Janet, Yoyo, Wendy en Nicole in het verleden.
 
Beetje off topic maar de click met de dames van KimNl heb ik tegenwoordig niet meer. Laatste paar keer (zwaar) tegengevallen en nu huiverig om bij CD langs te gaan; kan ook hier zo maar tegenvallen ondanks goede ervaringen met Janet, Yoyo, Wendy en Nicole in het verleden.
Wat is jou ervaring met nicole?
 
Wat is jou ervaring met nicole?

Mijn recensie op hun site staat hieronder en daar sta ik nog steeds achter…

[h4][/h4]

Relaxed maar pittig

Omdat Nicole haar afspraken wat uitliepen mocht ik even wachten in het bubbelbad. Na verloop van tijd schoof Nicole gezellig aan en hebben we uitgebreid met elkaar kennis gemaakt.
Nadat we elkaar zo hadden ondervraagd en lekker schoongespoeld waren heeft ze me een heerlijke body-to-body massage gegeven. Het laatste gedeelte van de massage was voor mij een unieke maar overheerlijke ervaring waar Nicole ook van heeft genoten. Na een fijn einde nog even douchen en afscheid nemen.
 

Mijn recensie op hun site staat hieronder en daar sta ik nog steeds achter…

[h4][/h4]

Relaxed maar pittig

Omdat Nicole haar afspraken wat uitliepen mocht ik even wachten in het bubbelbad. Na verloop van tijd schoof Nicole gezellig aan en hebben we uitgebreid met elkaar kennis gemaakt.
Nadat we elkaar zo hadden ondervraagd en lekker schoongespoeld waren heeft ze me een heerlijke body-to-body massage gegeven. Het laatste gedeelte van de massage was voor mij een unieke maar overheerlijke ervaring waar Nicole ook van heeft genoten. Na een fijn einde nog even douchen en afscheid nemen.
Oké bedankt, zijn de massages van nicole een beetje hetzelfde als die van Wendy of totaal anders?
 
Ben de eerste keer bij esmee geweest. Esmee is een hele knappe dame, met grote borsten ( volgens mij echte ) en billen. Ik had toen de normale b2b massage van €110. Kan goed masseren en gebruikt haar lichaam ook goed. Het enigste nadeel wat ik vond, dat ze niet vrolijk is als sommige andere dames. Ik denk wel dat ze extra's doet.

Inmiddels de afspraak met Esmee gehad. Was top. Weer tevreden vertrokken. Inderdaad zoals Henny eerder aangaf was ze niet de vrolijkste, maar vond ik niet erg.

Verder tot nu toe eigenlijk altijd positieve ervaringen gehad bij Carpe Diem. Niet alles super, maar ik denk niet dat je dat altijd kan hebben.
Ik ga ooit nog wel vragen om extra's, maar tot nu toe niet nodig gevonden.

Terwijl ik zat te wachten op Esmee zag ik wel een volgens mij nieuwe dame lopen die me een beetje aan Ariana Grande deed denken, Lisa.
Volgende keer daarmee een uurtje denk ik.
 
Een paar maanden geleden bij Nooy geweest voor een overheerlijke tantra massage en echt heftig en schokkend klaar gekomen. Een dame die duidelijk weet wat echt lekker is voor een man. Eigenlijk wil ik weer, maar twijfel even tussen een tantra van Nooy of een VIP met Wendy. Wat zouden jullie doen? Wendy ben ik nog nooit geweest, dus vandaar de vraag.
 
Een paar maanden geleden bij Nooy geweest voor een overheerlijke tantra massage en echt heftig en schokkend klaar gekomen. Een dame die duidelijk weet wat echt lekker is voor een man. Eigenlijk wil ik weer, maar twijfel even tussen een tantra van Nooy of een VIP met Wendy. Wat zouden jullie doen? Wendy ben ik nog nooit geweest, dus vandaar de vraag.
Nooy is één van de weinigen daar die echt kunnen masseren. Ze is niet van de extra's en ze vertelde me dat ze er ook een hekel aan heeft als klanten er om vragen, maar bij haar is dat helemaal niet erg. Ze heeft geen extra's nodig om je gek te maken en heeft voor mij maar één nadeel: ze krast altijd nogal met haar nagels en ik houd daar niet van. Verder een aardige dame met een klein, heel slank maar sterk lichaam. Echt een "petite". Ik ken haar al sinds ze nog in de Boterstraat zaten als Paramedisch Instituut. Hahaha, moest altijd wel lachen om die naam.
 
Nooy is één van de weinigen daar die echt kunnen masseren. Ze is niet van de extra's en ze vertelde me dat ze er ook een hekel aan heeft als klanten er om vragen, maar bij haar is dat helemaal niet erg. Ze heeft geen extra's nodig om je gek te maken en heeft voor mij maar één nadeel: ze krast altijd nogal met haar nagels en ik houd daar niet van. Verder een aardige dame met een klein, heel slank maar sterk lichaam. Echt een "petite". Ik ken haar al sinds ze nog in de Boterstraat zaten als Paramedisch Instituut. Hahaha, moest altijd wel lachen om die naam.

Nooy heeft inderdaad bepaalde skills die echt zelden is onder dames. Ondanks de positieve reviews over Wendy vraag ik me af of zij die skills ook beheerst.
 
Wat is er dan zo speciaal aan de massages van nooy? Ik ben er zelf nog nooit geweest. Maar ik ben toch wel benieuwd geworden nu ik het zo lees.

Ik ben wel al 2 keer bij Wendy geweest. Ze is echt geweldig. De beste die ik gezien heb. Maar ik kan het niet vergelijken met nooy.
 
Thaise nooy werkt er al jarenlang. Ze zei tegen mij : jij mist geen franse massage als je hier bent.

Ze heeft wat jaren terug ook zelf massages gegeven, dus geen salon. Toen 115 voor 'n uur met H.P. Niet gedaan en nooit geweest. Wil er minstens een franse bij hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan