Algemeen Casa Rossa, Emmerich am Rhein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag bij tatiana geweest, mocht niet aan haar borsten zitten beffen viel tegen zeer fake van haar zijde terwijl er extra betaald moest worden, keek constant de andere kant op. Toen neuken 2 x glijmiddel zelfs het condoom werd tussendoor gewisseld. Toen op z hondjes en dat kon ze niet hebben na 4 x stoten wilde ze weer missionaris. Zware tegenvaller. En met 20 min heb ik haar bedankt wat een enorme tegenvaller. Is niet een dame die liefde voor het vak heeft, ze kan beter achter de kassa in de supermarkt gaan zitten.
Ps. Ik geef toe ze ziet er goed uit maar daar is alles mee gezegd.

Vanmiddag bij tatiana geweest, mocht niet aan haar borsten zitten beffen viel tegen zeer fake van haar zijde terwijl er extra betaald moest worden, keek constant de andere kant op. Toen neuken 2 x glijmiddel zelfs het condoom werd tussendoor gewisseld. Toen op z hondjes en dat kon ze niet hebben na 4 x stoten wilde ze weer missionaris. Zware tegenvaller. En met 20 min heb ik haar bedankt wat een enorme tegenvaller. Is niet een dame die liefde voor het vak heeft, ze kan beter achter de kassa in de supermarkt gaan zitten.
Ps. Ik geef toe ze ziet er goed uit maar daar is alles mee gezegd.
Op de een of andere manier gaat het bij mij ook altijd mis bij CR, totaal geen klik, apatisch robot achtig afwerk gedrag, gelijk CD om slap lid, en pas een lach bij de dame als ze je met lege knip weer naar buiten bonjourd. Iemand ervaring met Anais? groet Morton.

Laatst bewerkt:
Ze snappen er hier niet veel van. Toen Martin er nog in zat was het in elk geval een heel stuk beter. Helaas, hij is niet meer. Ik vraag me af hoe lang ze het hier nog uithouden. Ik lees praktisch alleen maar negatieve ervaringen over CR.

Terug
Bovenaan Onderaan