Recensie Cassandra Doubletstraat 22 k1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeleer

Stamgast
Forumpionier
486
03/07/21
299
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag eens afgezakt naar Doublet en voor de wulpse volslanke Colombiaanse gegaan die in een zwart visnet omhuld staat met witte bh eronder. 50€ gegeven en ze vroeg of ik change terug wou hebben maar ze mocht het houden uit verwachting dat ze zc zou pijpen. Lang zwart haar, borsten kleiner dan ik gedacht had en kont ook iets kleiner dan gedacht maar wel nog rond genoeg. Na het nodige wasje stond ze over het bed geleund met haar kont achteruit, klaar om eens goed bepoteld te worden. Ik was heel vlug op sterkte en mocht me neervleien op het bed. Ze nam het condoom al klaar op bed en ik dacht al; het pikjpen zal toch met cd worden. Ze kwam eerst op mij zitten en bood haar borstjes aan om aan te zuigen. Nadien enkele kusjes op de borst en toen kwam het cd uit de verpakking. Met haar mond deed ze hem om en begon onmiddelijk goed diep te zuigen. Fantastisch was het niet maar zeker niet matig te noemen. Ik genoot er wel van. Dit duurde een 3, 4 minuten en toen wou ze op mij komen zitten. Ik vroeg voor normal position en ze had toch wel mooie volle benen die ze wijd openspreide. Glijmiddel kwam er niet aan te pas, ze was zo al goed nat. Heb nog een goede 3 minuten flinkl liggen stoten terwijl ik tussendoor aan haar tepels zoog en nadien schoot ik mijn zak leeg. Ze bleef naar mij kijken en gaf een knipoogje op het einde. Gewassen, aangekleed en met een kusje op de wang afscheid genomen. Was geen teleurstellend bezoekje maar eenmaal buiten had ik spijt dat ik toch niet eens voor de onuitnodigende Yessie gegaan ben. Want die zag er in haar zwart visnet ook best goed uit! Nadat ik voorheen zo'n 5 keer voorbij haar raam liep had ze eindelijk door dat ze eens moest omdraaien toen ik bleef staan kijken. En ik zag dat het goed was. Waarom ik toch voor Cassandra koos, ze leek voller te zijn achter het raam maar daar denk ik nu anders over. Yessie heeft zo te zien een vollere borsten en billen partij. Tussen mijn voorbijwandelen door had ze trouwens een kerel van Afrikaanse oorsprong binnengelokt maar die stond al na zo'n 5 minuten buiten. Misschien was die zodanig opgewonden van haar dat zijn krijt snel verschoten was😄
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan