Recensie Cassandra (Spa), Den Haag, Geleenstraat 45 k6 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Cassandra had het druk vandaag want weinig dames beschikbaar en fleppendeflepper heeft haar aanwezigheid bekendgemaakt en bovendien prima recensies.

Heb al een paar maal kennisgemaakt met haar en ook vandaag, na een poosje wachten, een geweldige kamergang. Heerlijk TZ en een fantastische pijpbeurt zonder en met haar tong gaat ze erlangs en neemt je ballen. Cassandra had er ook zin in en op het eind wilde ze flink genomen worden en dat wond mij zeer op en dus lekker klaargekomen. Bovendien een zeer aardige/leuke dame die er de tijd voor neemt.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Collega-wandelaars,

Al weken heb ik de lovende recensies gelezen van deze dame uit Spanje, ben al een aantal keer langsgelopen op verschillende dagen en was niet echt onder de indruk op het eerste gezicht en heb een ontmoeting daarom regelmatig aan mij voorbij laten gaan.

Op Tweede kerstdag besloot ik om mezelf toch maar eens door haar te laten verwennen om het te testen en als controle voor de lyrische verhalen over haar.

Ik parkeerde mijn auto om een uur of half 1 in de middag en maakte de gebruikelijke rondes door de Geleenstraat.
De bezetting was minimaal, verschillende panden waren gesloten en ik zag wat dames in de passage van de Hunze en een aantal panden op de Geleen.
Gelukkig zag ik het naambordje van Cassandra dus ik wist dat ze aanwezig was.
Ik liep quasi-onopvallend door de straat in de vrieskou, zag verschillende heren naar haar kamertje gluren en bedacht mij dat ik snel zou moeten toeslaan als ze weer zou verschijnen.
Onderweg kwam ik mijn favoriete recensent Robbie/Doublethopper voor een gezellig praatje pot en we evalueerden een GB waar hij aanwezig was met een hete tattoo-chick die ik had georganiseerd een dag daarvoor.
Hij was al een aantal keer bij haar langsgeweest en hij raadde haar nogmaals aan.

Ondertussen liep ik al een uurtje rond en toen ik besloot om maar naar mijn werk te vertrekken liep ik nog eenmaal langs, zag een heer de deur uitkomen en enkele minuten later verscheen ze achter haar raam.
Ik had mezelf strategisch aan de overkant geposteerd en ik liep in 1 rechte lijn op haar af.
Het meisje wist waar ik voor kwam, knikte naar de deur en voordat ik het wist duwde ik de deur open en stond binnen.
Ik werd vriendelijk verwelkomt met een glimlach en ze wees mij haar afwerkplek en ik volgde haar naar binnen.
Het kamertje was prettig verwarmd, mijn lijf was verkleumd en ik trok snel al mijn kleding uit nadat ik haar 50 had overhandigd, het bedrag waar ik mij altijd comfortabel bij voel voor een testritje.

Cassandra is een vriendelijke dame, iets stevig bij de buik, een fijne blanke huidskleur, donkere ogen en haar en voldoende slank voor mijn smaak, geen optische schoonheid maar een leuke dame van middelbare leeftijd.
Mijn verwachtingen schaal ik altijd laag in om teleurstelling te voorkomen, ik weet waar ik voor kom en als de minimale verwachtingen worden voldaan ben ik altijd al snel tevreden.
Eenmaal uitgekleed vervoegde ik mij naar de wastafel voor de gebruikelijke spoeling van de penis met zeep en Cassandra stond al klaar met wat papier om de paal te drogen.
Deze dame maakt al snel lichamelijk contact en dat voelt alsof je erg welkom bent.

We begonnen al snel met een staande verkenning, even elkaars lijven voelend en en op een natuurlijke manier vonden onze monden elkaar voor een fijne tongzoen.
Deze dame zoent heerlijk, haar lippen voelden fijn aan en haar tong was actief terwijl onze monden ineengestrengeld waren.
Geen geurtjes of onhandige bewegingen, het tongen voelde natuurlijk alsof je een meisje voor het eerst zoent tijdens een feestje.
Een uitstekend begin, weinig raamhoeren tongzoenen en vooral niet zo prettig als Cassandra.
Pluspunt nummer 1.

Tijdens de staande verkenning betaste ze op geraffineerde wijze mijn pik en de paal vulde zich al snel met voldoende bloed voor een goede beginnende erectie in combinatie met het heerlijke tongzoenen nam ik plaats op haar werkplek, kussentje in mijn nek en spiegels rondom.
Deze hoer weet wat er van haar wordt verwacht, ze warmt je rustig op, haar lippen en mond langzaam van je mond, steeds lager richting nek, tepels en je buik.
Geen haast of snel-snel maar je wordt rustig pleziert als een prins en dat voor het instap-tarief.
Pluspunt nummer 2.

Al snel bevond ze zich op de juiste positie, tussen mijn benen met haar gezicht ter hoogte van mijn stijve kloppende paal.
Hier kwam ik voor en de penis werd professioneel bewerkt met tong, mond en lippen.
De blowjob is van hoge kwaliteit, het vlees wordt uitgebreid gelikt, de lippen langs de paal en ballen, en al snel verdween de goed opgewarmde penis in haar gewillige mond.
Deze hoer maakte er uitgebreid werk van, luisterde goed naar mijn aanwijzigingen voor een hoger genot, geen spoor van afwijzing of mechanisch gedrag, deze slet deed haar uiterste best om haar klant goed op te winden.
Mijn ballen werden absoluut niet vergeten, ze werden uitgebreid gelikt en bezogen en aangezien mijn ballen erg gevoelig zijn voelde ik mij in de hemel.
Als klap op de vuurpijl vervolgde haar tong zich onder mijn volle ballen en volledig uit zichzelf werd mijn kontgaatje uitgebreid verwend door haar getrainde en vaardige tong.
Geil riep ik dat ze mijn aars moest uitlikken maar ik moest stil zijn want haar buur-hoeren mochten het niet horen.
Wat een behandeling en service-gericht gedrag.........ik zag sterren van genot.

De volledig harde paal boorde zich een weg in haar mond met ritmische lange halen waar ik van hou, pompend dat mondje in zo diep mogelijk.
Regelmatig pakte ik haar hoofd om zo diep mogelijk te komen wat haar deed proesten en op een lieve manier maakte ze mij duidelijk dat het iets te hard ging.
Ze loste dat goed op en ging verder deepthroat op haar eigen manier en tempo.
Deze wandelaar was al erg tevreden en ik genoot van de behandeling van mijn pik.
Cassandra is een goede pijp-hoer, concentratie en techniek was optimaal, de duur was ruim voldoende, verrassend gedrag en mijn knots was start-klaar.
Dikke pluspunt nummer 3.

Ik kwam voor een pijpbeurt maar wilde toch nog even haar kut voelen.
Het condoom werd door haar aangebracht, het hoertje op haar rug en ik schoof hem missionaris in haar vlezige kut.
Ik was bloedgeil, haar beentjes langs mijn oren, op mijn borst of volledig uit elkaar, ik neukte haar in een straf tempo met uitzicht op haar hoeren-gezichtje en haar blubberig buikje wat voor mij geen probleem is.
De pik in haar kut voelde geweldig en al snel sommeerde ik haar in de honden-positie.
Doggy is de juiste manier om een hoer te neuken en ik genoot van de pompende pik die haar gaatje penetreerde, ik bepaalde mijn eigen tempo, geen gezeur en gelukkig geen vreemde geurtjes.
Deze wandelaar was erg blij dat hij het kamertje van dit sletje was binnengekomen.
Ik haalde mijn pik uit haar kut, haalde het condoom eraf en ging weer op mijn rug liggen.
Dit hoertje wist wat deze meneer wilde en de pik verdween weer in het mondje voor pompende actie.
Het was tijd om het zaad te lozen en terwijl ze vakkundig mijn ballen weer bewerkte, rukte ik hard aan mijn zaadpaal en spoot mijn kostbare vocht over mijn eigen buik.
Het meisje maakte zich een btje zorgen dat ik haar haar zou besmeuren met mijn zaad maar ik stelde haar gerust en wees op het plasje dat mijn navel langzaam vulde.
Dit was een goede invulling van mijn Tweede Kerstdag.

Cassandra is een goede raamhoer, geeft een meer dan uitstekende service voor het instap-tarief en ik gaf een fooi van 20 wat ik normaal gesproken nooit doe.
Het werd dankbaar aanvaard wat een goed gevoel gaf.
Ik loop het risico dat deze dame drukbezet zal zijn als ze in de Geleen blijft werken maar deze dame is een aanrader.

Herhalingsgevaar is groot als ik een goede service verlang zonder tijdsdruk en een fijn samenzijn met een goede hoer.

Cassandra ik zie je snel weer.

Terug
Bovenaan Onderaan