Recensie Catalina, Alkmaar, Achterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag haar net staan in 'Krop Sla' in de Hekelstraat, waar ze wat fruit kocht.
Daarna liep ze naar de Dam.

Vermoed niet dat ze lang blijft, een week of 4 tot 8 mss. Sinds ze een kindje heeft (begin 2021) is ze slechts korte periodes werkzaam. Dus voor de liefhebbers, gaan met die Banaan.
 
2p g2k4 is haar kamer. Normaal zit (en ligt) Kristiana daar, haar zusje. Catalina is wel de aantrekkelijke van de twee (in mijn ogen). Die kristiana vind ik niets.

Catalina is 34 jaar, en kristiana 33 (hun echte leeftijden). Leek er verder op dat Catalina wat was afgevallen als ik het zo vlug zag.
 
Laatst bewerkt:
Blijft toch een mooie vrouw, met heel veel speeltjes op haar kamer.

Ze kan van alles in je achterste stoppen, van licht tot donker, van klein tot groot. Voor de liefhebbers :-0
 
Vrijdag voor het eerst bij deze aantrekkelijke dame geweest. Ze heeft een vriendelijk aantrekkelijk gezicht en een heerlijk lichaam met d cup (siliconen) en lekkere billen. Standaard pakjet op geplust met beffen. Totaal pakket 70 euro. Na een leuke social talk begon het echte werk. Na een korte massage ging de condoom om mijn vriendje en gingen we in positie 69. Dit hebben zo een 10 minuten volgehouden. Daarna ging ze on top.. dat heb ik niet Vol gehouden en kwam heerlijk klaar in haar poesJe. Al met leuke ervaring met deze bulgaarse dame. Kans op herhaling is er maar dan ga ik voor het standaard pakket.
Catalina is een Roemeense geen Bulgaarse, vraag me af of je dan wel bij haar was, en de recensie hier thuishoort.
 
Gisteren weer eens bezocht deze dame. Helaas is ze dik aan het worden, en misschien wel 15 tot 20 kg zwaarder dan een aantal jaren geleden. De mcdonalds maaltijden (in de vensterbank) helpen ook niet (of juist wel) mee.

Vind haar niet meer zo aantrekkelijk, heb over het algemeen toch een voorkeur voor wat slanker. Aantal jaar geleden was ze lekker.

De service was wel oke, pijpen hield ze best lang vol (met condoom) en met voldoende druk. Het neuken daarna was aangenaam. Standje missio, en daarna in doggy afgemaakt. Totaal 35 tot 40 minuten binnen geweest, en 100 euro betaalt. Daarna nog een flinke wandeling gemaakt, en thuis tevreden ingeslapen.
 
Ik kan bovenstaand bericht van Pietje onderschrijven. Zij is inderdaad dik aan het worden, het valt nu nog wel mee maar als zij zo door gaat verliest zij haar aantrekkelijkheid.
Heb gekozen voor het standaard pakket van € 50,- en kreeg daarvoor hetzelfde als Pietje1977 alleen ik kortere tijd.
Daar maakte zij na afloop een opmerking over die bij mij niet goed aanvoelde, omdat ik mij niet snel genoeg naar haar zin aanklede en daardoor langer binnen was vroeg zij extra geld aan mij en anders zou dit de laatste keer bij haar zijn. Zij kwam bij mij toen als een Gold Digger over.
 
Vind dat persoonlijk onbeschoft van haar. Ik hoor weleens vaker van dames dat ze zich daaraan irriteren, maar als het ietsje langer is dan gebruikelijk moet dat geen probleem vormen. Of je moet echt met opzet behoorlijk aan het rekken zijn. Vind dan eigenlijk nog niet dat je extra geld kunt vragen. Dan zou ik als dvp zijnde er iets van zeggen op een nette manier. Niet netjes dat ze dan nog zei dat dit anders de laatste keer was. Als ze slimmer was geweest zou ze snappen dat je een terugkerende klant kunt zijn, zover je dat niet al was (geen idee hoor).

Net als andere dames zal Catalina de teruglopende inkomsten in het vak merken. Een deel van de heren selecteert toch op uiterlijk / slankheid, denk meer liefhebbers van slank dan van dik. Ook dat zal de inkomsten wellicht wat dempen bij haar. Daarnaast werkt zij ook minder per jaar, vaste klanten die ze had zullen ook gaan shoppen en voor een deel elders vaste klant worden.

Vind Catalina en haar zus Kristina überhaupt niet zo netjes. Weet genoeg over hen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan