Recensie Catalina, Alkmaar, Achterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Andymcnab

Newbie
Forumpionier
1
29/07/21
0
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
weet iemand wanneer Catalina weer terugkomt van vakantie?
 
Vrijdag voor het eerst bij deze aantrekkelijke dame geweest. Ze heeft een vriendelijk aantrekkelijk gezicht en een heerlijk lichaam met d cup (siliconen) en lekkere billen. Standaard pakjet op geplust met beffen. Totaal pakket 70 euro. Na een leuke social talk begon het echte werk. Na een korte massage ging de condoom om mijn vriendje en gingen we in positie 69. Dit hebben zo een 10 minuten volgehouden. Daarna ging ze on top.. dat heb ik niet Vol gehouden en kwam heerlijk klaar in haar poesJe. Al met leuke ervaring met deze bulgaarse dame. Kans op herhaling is er maar dan ga ik voor het standaard pakket.
 
Ik heb bij haar als naam verstaan Carina op 2PG1T5 gisteravond even op bezoek geweest idd D cup sili en stevig achterwerk denk ook met wat hulp.
Aardige dame denk wel voor herhaling vatbaar. Ze zegt er al twee jaar te werken maar heb haar niet eerder in beeld gehad.
Ging nu voor instap tarief ter verkenning.
 
Verkenning was prima, nu weer een keer op herhaling nog even naar haar naam gevraagd dat is dus Calina.
Ze kreeg me zelfs over de finish.

Voor de goede orde op kamer 2pg1 T5
 
Calina idd, niet Catalina. Onderwerp van deze thread klopt dus niet, mag worden aangepast.

Catalina is een dame die er al 10 jaar zit en huisgenootje van Andreea g2k2.
 
meerdere keren gezien de afgelopen weken. Ze is inmiddels behoorlijk aan de maat en flink aangekomen, echt wat voller ten opzichte van vroeger.

maar voor de fans van wat harder blijft dit een goede dame:)
 
Ik meen dat ze tegen mij de maand juni heeft genoemd maar weet dat niet zeker, vandaar mijn vraag.
Ik wist ook niet dat zij een kleintje heeft gekregen, misschien verklaart dat haar voorkeur voor orale sex ipv penetratie.
Hebben jullie ook deze ervaring bij haar tijdens haar laatste verblijf in Alkmaar?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo heren ik kom vanmiddag bij catalina/kiki vandaan. Ik vroeg hoe ze heette ze zei catalina en later zei ze you can call me kiki is more easy. Ik vroeg hoeveel het was neuken beffe en pijpen. Ze zei 100 euro ik dacht pfff doe ik niet. Ik zei is to much for in alkmaar. Ik kan beter als een zwerver aan de deur komen dan vragen ze normale prijzen whahah. Kon uiteindelijk voor 80 naar binnen. Maar wat een spontaan lekker wijf mn pik werd al hard toen ik tijdens praten naar der keek. Lekkere tieten en een lekker lijf met een tattoe op der been. Heb haar echt een kwartier suf gebeft. Daarna heeft ze me lekker gepijpt doet ze goed. En heb haar missio goed doorgeneukt en daarna lepeltje lepeltje waarbij ik haar tepels stimuleerde. Ze deed lekker mee en kreunde niet overdreven. Zeker voor herhaling vatbaar jammer doet ze geen tz en pzc dan was ik er elke week whaha. Wil haar volgende keer lekker doggy neuken en flat doggy. Maar ik kwam al snel klaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan