Recensie Catalina, Almelo (voorheen Lelystad, Almere, Voorschoten) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CoolH

Newbie
6
20/02/23
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2606289-catalina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke Colombiaanse meid, de moeite waard maar niet bijzonder
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2606289-catalina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de 2e keer bij Catalina geweest in Lelystad.
Em vind haar een erg mooie kleine verschijning.
Mooi lief klein koppie erop, met inmiddels vergrote borsten waarbij haar tepels fier vooruit staan.
De foto's zijn zeker van haar gezien de tattoo op de schouder. Somme zullen wel wat ouder zijn. Ze spreekt alleen spaans.

Maar ze kan wel lekker pijpen, en ze ging diep, ze moedigde aan om haar hoofd vast te pakken om haar even vast te houden zodat ze ging gaggen. Lekker.

Had om anaal gevraagd, dat is wel geprobeerd, maar daar is ze erg strak dat het niet lukte. Gaf ze aan. Jammer. Dus heren, bespaar je die moeite.
Maar, ze heeft het ruimschoots goed gemaakt met diep pijpen.

En ook nog eens lang 69 waarbij ik haar kontgaatje mocht masseren met een vinger.
En ook nog eens heerlijk met haar gezoend, waarbij ze toch ook hier en daar dr tong gebruikt.

Veel meer details plaats ik niet.
Wel blij dat ik deze dame heb bezocht 😁
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2606289-catalina
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze advertentie staat weer online, nu in Groningen. Ik heb een afspraak gehad, maar ik vermoed niet met de dame waar eerder reviews over werden geplaatst.

Ik vond ook niet dat de dame die ik heb ontmoet op de foto's leek. Mijn ervaring was ook een stuk minder.
De dame gaf ook aan dat ze net in NL is aangekomen en hier voor het eerst is, dus mss is de advertentie aan een andere dame verkocht.

Afspraak gemaakt voor een uur. Na een hele korte PMC met de daad begonnen. Dat was allemaal op zich goed. Na de eerste ronde ging het echter bergafwaarts.

Eerst een massage, zonder olie, wat de meest ruwe massage was die ik in tijden gehad heb.
Daarna gevraagd voor 69. Ik las in de Kinky reviews "Weer een 69 maar dan lang, en genoot ze zelf ook van" maar daar kan ik helaas niet over meepraten, want ze vroeg er extra voor en na een paar minuten wou ze er weer vanaf.

Toen nog een paar standjes geprobeerd, maar ik kreeg de sfeer er niet echt in. Nog geprobeerd om de GFE belofte in te wisselen met wat knuffelen en zoenen, maar ze stuurde erg aan op het eindigen van de date.
Uiteindelijk stond ik met 35 minuten weer buiten. 'Geen klokkijkster' inderdaad, maar dan in de zin van dat het te vroeg eindigt.

Voor mij zeker geen herhaling en ik denk dat ik in het vervolg mijn eerste bezoekjes bij een dame die ik niet eerder heb gezien maar 30 minuten doe ipv een uur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan