Recensie Lorena, Alkmaar, Achterdam A23k4 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scorpio

Vaste klant
136
10/01/22
248
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wil hier niet al teveel tijd aan verspillen dus ik hou het wat kort.

Mijn vaste dames waren er niet dus ik probeerde is wat nieuws.

Deze dame zit momenteel op A23k4 en stelde zich voor als Lorena uit de Dominicaanse Republiek.
Ze is vriendelijk in de omgang maar de service is echt totaal belabberd.
Het begon al met het condoom wat om een slappe piemel gefrommeld werd.. Dit is vaak al een teken aan de wand.
Daarna begon ze te pijpen.. althans wat er voor door moest gaan. Ze nam alleen het topje in haar mond en het was allemaal erg voorzichtig en zachtjes. Ik voelde vrijwel niks.
Enfin, daarna intiem (missionaris).. Even 5 minuten zo bezig geweest en vervolgens wilde ik van standje wisselen. Maar mevrouw had ineens pijn en wilde het met de hand afmaken. Ok, geen probleem, ik ben niet zo moeilijk. Begint ze zo een beetje slapjes te trekken en na nog geen minuut vraagt ze of ik het wil overnemen(!?) Haar hand is namelijk moe.
Had toen eigenlijk weg moeten gaan maar wilde finishen. Dus ik neem het over en vlak voor de finish vraag ik of zij het wil afmaken. Dat doet ze, maar heel traag trekkend en met een slappe hand waarop het dus meer een 'ruined orgasm' werd.
Al met al een waardeloze ervaring en niet Achterdam waardig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan