Recensie Erica, Alkmaar, Achterdam 5 K1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scorpio

Vaste klant
136
10/01/22
248
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag avond even op de Achterdam wezen buurten. Omdat het er nog steeds vrij troosteloos is besloot ik een nieuwe dame uit te proberen.
Aan het begin van de straat, op 5 K1, zag ik een leuk uitziend dametje staan van een jaartje of 26 (let wel, ik ben vreselijk slecht in het inschatten van leeftijden) die me met een vriendelijke lach uitnodigde om binnen te komen.
Eenmaal binnen even kennisgemaakt en begrepen dat ze uit Roemenië komt en nog niet zolang in Alkmaar werkzaam is. Ze had hiervoor in Amsterdam gewerkt wat haar niet zo beviel vertelde ze. Ze spreekt redelijk goed Engels, heeft een tattoe op haar rechterbeen en een mooi naturel lichaampje met B cup borsten.
Heb haar vervolgens €70,- geboden zodat ik wat extra tijd zou krijgen. Hierop zei ze dat als ik haar €100,- zou geven dat ik een uur zou krijgen. Dat klonk als een mooie deal dus ik ging akkoord.
En fin, het feest kon beginnen en ze begon het condoom om mijn nog slappe pik heen te frommelen. Niet echt een heel goede start dacht ik nog.. Hierna nam ze zo plaats dat ik alleen haar rug zag en begon me te pijpen. Ik voelde niet gek veel en zag al helemaal niks (ja, haar rug! 😒). Na zo'n 5 minuten vroeg ze of ik 69 wilde wat me een goed idee leek. Gelukkig was ze schoon en fris. Na zo een poosje oraal te hebben genoten gingen we over op missio waarbij ze goed meewerkte en ik goed kon doorstoten. Vervolgens haar nog even in doggy genomen en daarna girl on top. Het neuken was zeker goed te noemen en ze kreunt daarbij ook niet te overdreven.
Ik vermaakte mij nu prima totdat ze na ongeveer 25 minuten ineens zei dat de tijd bijna om was..😮 Ik schrok hiervan en zei vervolgens dat ze mij een uur had geboden voor €100,- wat zij nu ineens ontkende en beweerde dat ze een half uur had gezegd. Ik heb haar toen gezegd dat ik nooit akkoord zou zijn gegaan met een half uur voor €100,- en dat ik op zijn minst 40 minuten zou moeten krijgen voor dat geld. Na wat gesteggel en vragen of ik niet extra wilde bijbetalen besloot ze toch nog even door te gaan. Mijn pik en hoofd waren ondertussen van slag door de irritatie en ik had moeite om weer in de "mood" te komen. Gelukkig deed ze wel haar best om me te kalmeren en uiteindelijk lukte het haar om me met een handjob tot de finish te krijgen. Al met al voelde ik me een beetje "genaaid" en heb ik niet de tijd gekregen die was afgesproken, maar ze is wel lekker en vermoedelijk goed voor een korte €50,- sessie.
 
Volgens haar lezing: u zegt 70 voor wat extra tijd (een klein half uurtje), zij zegt "ah, doe maar 100 voor een half uurtje" en u zou "ja graag" hebben gezegd ?
Pure klets.

Gaat men vanuit Amsterdam (Wallenstein) elders werken, dan graag wèl de "Amsterdamse Werkwijze" in de hoofdstad achterlaten.

Met een dergelijke mentaliteit zal mijn "korte sessie" met haar wel enòrm kort worden - en dus kosteloos ...
 
Ik ben afgelopen week ook bij Erica geweest, omdat mijn favoriete dame (Laura) al naar huis was.
Aardige dame die inderdaad vertelde 26 te zijn. Goede schatting van Scorpio dus.
Pijpen, beffen, 50 euro. Uiteindelijk met een handjob klaar- of afgemaakt.
Misschien dat ik een volgende keer weer bij haar zou komen en wel een uur zou willen blijven? Ik heb jammer genoeg niet gevraagd wat zij daarvoor vraagt. Dat zou namelijk een mooie aanvulling op Scorpio zijn ervaring zijn geweest.
Aardig, mooi lichaam maar voor mij toch geen herhaling, ik hou het bij mijn favoriete dame(s).
 
="Miamor, post: 239451, member: 7800"]
Als bedoeld wordt k1: daar zit Leona. Andere 3 kamers vanmiddag onbezet in deze passage.
[/QUOTE]
Op 5k4 is Mira te vinden, ook vandaag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan