Recensie Catalina, Almelo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook zeer benieuwd naar haar.. volg haar al een tijdje op insta en elke keer als ik haar voorbij zie komen krijg ik steeds meer zin 😊
zo zeggen maak de stap en ga voor een date. Was ook mijn eerste shemale ervaring maar zeker niet mijn laatste. Ze heeft idd heerlijke rondingen en een lekkere stuk gereedschap
 
Klein detail maar moet het Cataleya zijn ipv Catalina? 3u20 (enkel) is beetje te ver voor mij. Komt ze wel eens in het zuiden van het land?
Dit is haar kinky.nl meermaals aangehaalde Ad in dit draadje. In deze Ad zijn zowel Catalina, als Cataleya, als naam gebruikt. Dito in de teksten, in dit draadje. Inderdaad best verwarrend. Blijkbaar frequenteert ze meestal oost Nederland en de Randstad. Ik zou er gewoon aan WhatsAppje aan wagen, Michael.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Plassex
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Ook mee gedate een poos terug, is een lekker dominante ik geloof venezolaanse trans.
Heeft in mijn mond geplast en 1 van de transen die dit volgens mij ook chill vind om te doen.
Heeft mij verder geneukt. Was relaxed en ze neukte goed en dominant zoals ik het lekker vindt.
Handboeien om, me billen uit elkaar en gaan met die zuid amerikaanse banaan :)
Moest even mijn best doen om hem goed te ontvangen, heeft een dikke pik die wat slap in het begin was maar nadat ik haar uitgebreid gepijpt en intens aan haar kont en ballen gelikt had bleef hij mooi en hard rechtop staan waarna ze het zelf ook niet echt meer hield en "now i fuck you little bitch" zei haha.

Misschien dat ik de komende weken een keertje terug ga mocht ze meer bij mij in de buurt komen.
 
Ik ben vaak met haar geweest, het is verbazingwekkend hoe ze je neukt met haar grote lul. Ze woont in Almelo, ze heeft eindelijk een goed appartement voor de vergaderingen. Volgende week is ze in Amsterdam, geniet ervan!
 
iemand nog recent ervaringen met haar?
Op haar insta post ze af en toe iets (privé), maar haar advertentie is meer off- dan online.
Van de week bij haar geweest in Almelo! Wow wat een topper! Echt knappe verschijning en bovendien super aardig en geil als boter.. ! Ze is in principe top maar mocht haar ook nemen (al ging dat niet helemaal lekker want loop altijd te kloten met die Cd's). Erg leuke/geile ervaring met groot herhalingsgevaar als ze niet zo ver weg woonde…
 
Een tijdje geleden heb ik samen met mijn sex maatje cataleya ontmoet. We moesten erg ver reizen maar keken er erg naar uit. Hadden haar al eerder in den haag ontmoet. Toen gingen wij haar samen pijpen. Haar pik is echt geweldig goed formaat en lekker dik een pik die je laat trillen van genot. Moesten met ons hoofd op de bed rand liggen en ze neukte zo onze keel. Mijn maatje moest gaggen en kreeg een volle mond. Daarna nam ik het over. Kon geen genoeg krijgen zou haar wel een hele dag kunnen pijpen. Samen hebben wij haar leeg gepijpt. Daarna hebben na een aantal weken haar weer ontmoet maar dit keer ging ze ons ook neuken. Dit was geweldig haar lul voelde zo goed mocht er op rijden en deed het zo goed dat ze klaar kwam. Maar dit was pas het begin ze wou lekker feesten dus zijn toen nog lang door gegaan. Ze ging zelfs fisten meerdere keren neuken. En Ze kwam 3 keer klaar. Maar wat het fijnste van haar is dat ze super lief is en chill. Je kan gewoon je zelf bij haar zijn en alles voelt goed. Je komt haast nooit zo dame tegen.


Tony X Kevin
 
Een tijdje geleden heb ik samen met mijn sex maatje cataleya ontmoet. We moesten erg ver reizen maar keken er erg naar uit. Hadden haar al eerder in den haag ontmoet. Toen gingen wij haar samen pijpen. Haar pik is echt geweldig goed formaat en lekker dik een pik die je laat trillen van genot. Moesten met ons hoofd op de bed rand liggen en ze neukte zo onze keel. Mijn maatje moest gaggen en kreeg een volle mond. Daarna nam ik het over. Kon geen genoeg krijgen zou haar wel een hele dag kunnen pijpen. Samen hebben wij haar leeg gepijpt. Daarna hebben na een aantal weken haar weer ontmoet maar dit keer ging ze ons ook neuken. Dit was geweldig haar lul voelde zo goed mocht er op rijden en deed het zo goed dat ze klaar kwam. Maar dit was pas het begin ze wou lekker feesten dus zijn toen nog lang door gegaan. Ze ging zelfs fisten meerdere keren neuken. En Ze kwam 3 keer klaar. Maar wat het fijnste van haar is dat ze super lief is en chill. Je kan gewoon je zelf bij haar zijn en alles voelt goed. Je komt haast nooit zo dame tegen.


Tony X Kevin
wow- kort maar mooi verhaal!
ik volg haar al lang, maar nog nooit bezocht wegens afstand.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan