Recensie Catalina/Bella, Delft (voorheen Harderwijk, Wijchen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
177
01/07/21
96
36
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wijchen/6025324-bella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs deze latina bezocht. Echte een curvy figuur zoals ik het graag zie. Slanke taille, ontzettend dikke tieten en billen. Ontvangt op een bekend adresje in Wijchen.

Bella is lief en doet tijdens de seks goed mee. Ik had gekozen voor een vluggertje (doe ik altijd bij nieuwe dames). Gaanderweg de seks merkte ik dat het zo lekker was dat ik langer wilde blijven. Dat klonk haar als muziek in de oren. Ze werd meteen nog geiler en nog actiever. Heb haar in diverse standjes geneukt, ze heeft deeptroath gepijpt (mc) en vervolgens ben ik klaargekomen op haar borsten. Ondertussen was ze zelf ook aardig geil geworden en vingerde ze zichzelf als een dolle klaar, waar zelfs licht gesquirt werd. Geweldige ervaring en een lieve dame. Voor mij herhalingsgevaar.
 
As of this writing staat de advertentie in Amersfoort
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6025324-catalina#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Weet niet of ik nou Catalina op de verkeerde dag te pakken had of dat ik een compleet andere dame kreeg, maar tot nu toe mijn minste ervaring met een DVP.
Niks mocht (niet zoenen, niet beffen, en mocht niet afwijken van de 3 standaardposities, waarvan ik elke maar 1x mocht doen en dan alleen nog 1x op zijn hondjes), telkens in het Spaans dat ik moest opschieten. Uiteindelijk probeerde ze met een handjob mij te laten klaarkomen, maar ben maar weggegaan.
Lijkt op de dame op de fotos, maar compleet andere ervaring dan de review hier en die op kinky.
 
Terug
Bovenaan Onderaan