Recensie Catalina TS, Arnhem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nickv365

Wandelaar
31
15/11/22
69
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
15 cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8577932-catalina-ts
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
hier op de site was niets te vinden over Catalina, op Kinky had ze wel positieve reviews van gebruikers met meerdere reviews. En ze heeft mooie fotos op dr profiel die niet al te bewerkt zijn. Dus appje gestuurd en kon direct terecht. Ze ontving in een appartementje in noord. Aangekomen in de straat en nr gekregen, goed adres vwb privacy.

Deur stond op een kiertje en achter de deur stond precies de trans van de fotos, behoorlijk lang en lekker slank en vrouwelijk in lingerie. What you see is what you get van Kinky, dus daar scoort ze bonuspunten mee.

Op dr kamer werd doel van bezoekje duidelijk! Rustig begonnen en dat werd al snel erg geil. Ik voelde dat ze opgewonden raakte en begon me te pijpen, ze bood haar mooie, schone pik aan. Vooruit, haar ook maar even gepijpt. Dat beviel haar wel en ze werd onderdanig. Ze ging liggen op bed en moest bovenop haar zitten. Ze ging me deepthroat pijpen en ze wilde mn hand om dr keel. Wat geil! En tussen bedrijven door uitgebreid tongzoenen met die mond van dr.

Daarna cd om en bood ze haar mooie kontje aan en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Haar lekker hard geneukt in paar posities en was het tijd om te komen en hard in doggy afgemaakt. Poeh, dat ging wel even hard.

Kreeg ruim de tijd om op te frissen en nog even gebabbeld. Ze kan goed engels, dus gesprek etc ging allemaal meer dan prima.

Hele fijne date! Zie dat ze alweer ergens anders is, maar als Catalina weer in de buurt is zoek ik haar zeker op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan