WHEM Celeste Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al geweest?
Yes ik.

Leuke chick! Geen absolute top date maar echt een leuk meisje. Ze ontvangt in een prima appartement in Utrecht dat ze deelt met een huisgenootje. Ze deed de deur open in een sexy setje. Ik vind slanke meisjes mooi maar heb ook een zwak voor dikke billen. En die heeft Colombiaanse Celeste! Wat een heerlijke kont. Haar borsten heeft ze laten verkleinen omdat ze ze te zwaar vond. Heb geen ding voor grote borsten dus helemaal prima.

Heb direct betaald. 300 incl pzc en cim en ook gedoucht. Prima douche. Schoon. Wat opvalt is dat ze heel goedlachs is en ze heeft een heel lieve ondeugende lach. En ze spreekt heel behoorlijk Engels.

Ze kan lekker pijpen. Lekker nat met veel spuug. Ik kwam redelijk snel in haar mond. We hebben even gekletst over Colombia en toen was het tijd voor ronde twee. Uiteindelijk in doggy ketsend tegen die heerlijke dikke billen (van de vele burpies die ze naar eigen zeggen doet) het condoom vol gespoten.

Echt een lieverd. Bijna te lief en leuk. Vind het best lekker om een DVP een beetje stevig aan te pakken maar daar vond ik haar veel te lief voor.

Ben lief voor Celeste! Ze gaat ergens deze week naar Rotterdam als ik me niet vergis.

Terug
Bovenaan Onderaan