WHEM Celestine Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een aantal maal bezocht, aardige dame met grote natuurlijke borsten.
Een vollere dame dan de foto's doen vermoeden.
De eerste keer een goede ervaring toen ik op herhaling ging ws het allemaal wat op de automatische piloot.
Toen er een recensie volgde op een forum voor specifieke diensten heb ik het gelaten voor wat het is.
Al weet je nooit of dit ook werkelijk zo is maar ikzelf neem dit risico niet.
 
Celestine is geweldig en het recensie op nzc forum van haar klopt van geen kant. Ze doet nooit nzc ik ken haar al jaren - dat recensie is geschrijven haar zwart te smeren. Inderdaad groot borsten, lekker lijf en uitmuntend BDSM service
 
Ik heb ook enkel goede ervaringen met haar, intelligente vrouw die perfect Engels spreekt. Ik schat haar wel een jaar of vijf ouder en ze is een tikje mollig, maar erg mooie grote borsten en ongeremd in bed.

Ze zit momenteel overigens al een tijdje in Voorburg.
 
Ja celestine uit voorburg 2x bezocht. Beide keren een topervaring . Zij pijpt heerlijk en geniet ook als je haar beft. Ook heerlijk diverse standjes. Heerlijke borsten .
 
Is het deze dame die nu (weer?) in Rotterdam ontvangt?
 
Van de week afgesproken met Celestine.
Ik kende haar al van eerder, uit Voorburg, maar ze ontvangt nu in Rotterdam.

De date is in één woord wel samen te vatten als: HEERLIJK.


Celestine ontvangt in een net appartement in Rotterdam.
Betaald parkeren, maar goed discreet en anoniem.
Badkamer en slaapkamer zijn netjes.

Celestine zelf is heerlijk.
Ik had gevraagd om een mooie BH voor Russisch en een paar hoge hakken.
Toen de deur open ging, werd ik op mijn wenken bediend.
De gevraagde kleding, en een mooi koppie met lange blonde haren.
Een lekker lijf met een paar mooie grote borsten. Ze weet die ook goed te gebruiken.
Celestine komt uit Oost Europa en spreekt goed Duits en Engels.
Ze weet wat ze doet en hoe ze een man kan laten genieten.
De sex met haar is heerlijk, maar daarnaast kan je ook lekker met haar kletsen. Ze is gewoon leuk.
Het gaat allemaal lekker zacht en langzaam. Ze geniet zelf ook goed van de sex en kan heerlijk klaar komen.

Je voelt je bij haar al gauw thuis en ze doet goed haar best om het naar je zin te maken.
Ze durft daarbij best stoute dingen te doen.... ;-)
Na afloop samen douchen en elkaar soppen en afspoelen.
Daarna fris en fruitig weer naar huis.


Al met al dus een heerlijke date.
Ik hoop nog vaak met haar af te kunnen spreken.
 
mijn ervaring, als nieuwe klant, is dat het erg lastig is om een afspraak te maken met haar. Met geduld en verschillende telefoonnummers is het mij niet gelukt. En ik probeer t al een tijdje. Wie weet kom ik er nog een keer tussen :) Ze heeft vast al druk/geld genoeg met haar vaste klanten ofzo
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan