Recensie Celine, Massage Heusden-Zolder 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.434
30/06/21
1.659
123
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/celine-1102
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame al even in de peiling, vandaag, na wat strubbelingen vanwege de Belgische spoorwegen uiteindelijk toch een date gehad. :giggle:
Ontvangt in zeer mooie kamer van een love hotel, een van de beste/mooiste die ik totnogtoe ken.
Douchen vooraf na kennis gemaakt te hebben, ff leuk gebabbeld, grappig toch dat Vlaams Brabants accentje. 🤭


Was beetje huiverig vanwege haar zeer mooie foto's, weet dat dat niet altijd zó mooi uitpakt. Echter geen spijt van gehad, is een érg mooie, ( van gemengde afkomst) , dame.
Deels Egyptisch, deels westers en dat heeft goed uitgepakt. Mooi, slank, lekker kleurtje en heel mooi/knap kopje. :love:
Minpuntje, vind ik, ze heeft plastische hulp gehad in een mate die niet bij haar ranke lijfje past.
Massage is ze top, ze vroeg nog soft, medium of stevig, voor het laatste gekozen en dat heb ik geweten.
Verbazingwekkend hoeveel kracht er in dat lijfje zit, vermoed dat ik morgen spierpijn heb. 😋

Het erotisch deel was zonder meer goed te noemen, vrij directe opbouw dus was snel "paraat", overgegaan naar rugligging waarna ze lekker over je heen kronkelt en goed weet te teasen.
Met respect aanraken was verder ook geen punt, toch extra geil wat mij betreft. Helaas maar 1 uurtje geboekt en eigenlijk net toen ze de juiste slag/techniek (voor mij dus) te pakken had was dat uur ook wel ruim om, geen ontlading, wel genoten en zal haar zeker nog meer bezoeken.

Zie trouwens zelf net pas dat ze oraal in haar "menu" heeft staan, is verder niet ter sprake gekomen of iets van dien aard.
Geen idee of daar een extraatje in € tegenover moet staan, zal eens informeren volgende keer, leuke blowjob is nooit weg als tussendoortje. 😇
 
Nog even geïnformeerd hoe dat zit met oraal..........,
is mogelijk, tegen bijbetaling dus. Vingeren/beffen kan ook, echter ook daarvoor een xxtra donatie. 🤑
Wordt dan wel een hele dure "grap", high-end tarief zonder seks.
Jammer wel, maar ook mijn budget is eindig. 😢
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/celine-1102
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gekozen voor een goed harde tantra massage en heb het mij totaal niet beklaagd.
Deze dame weet wat masseren is en durft ook lekker hard te masseren.
Dame heeft zoals de foto's doen vermoeden fantastische looks en is in het echt ook zo.
Uitstekende service en na de massage wast ze je nog in de douche.
Mooie propere nette locatie.
Heb eigenlijk geen opmerkingen. Ben er uitermate tevreden buitengegaan
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een tijdje geleden ook eens bij haar geweest. Lieve meid met een killer body. In het begin wat afstandelijk, maar na de massage in de douche ontdooide ze helemaal en begon ze volop te babbelen. In het begin en tijdens de massage zei ze niet veel (hoeft ook niet natuurlijk).
De massage op zich was goed, maar niets bijzonder. Ze doet goed haar best maar ik miste wat gevoel, het was een beetje op automatisch piloot precies.
Haar borsten zijn inderdaad iets te fel opgepompt, zeker in vergelijking met dat tengere lijfje, en ze voelen ook heel hard aan.
Je mag overal aankomen, als je echt wil vingeren is het 50 euro bijbetalen en dat vond ik wat te veel van het goede. Beffen/pijpen heb ik niet naar geïnformeerd, maar zag het ook op haar advertentie staan achteraf. Dan wordt het wel heel kostelijk.
Op het einde kwam ze op me liggen en vanuit die positie begon ze me zachtjes af te trekken tot ik allebei onze buiken onderspoot. Was eens een keer iets anders dan hoe de meeste andere meisjes het doen.
Al bij al een leuke ervaring, maar denk niet dat ik snel terug zal gaan. Daarvoor was de klik er net niet genoeg.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar weken terug bij Celine geweest voor een erotische massage. Contact via whatsapp verliep soepel. Locatie is redelijk discreet en betreft een soort love hotel. Bij aankomst kreeg ik een code door die je moest invoeren om de slagboom door te komen naar het parkeerterrein. Vervolgens kreeg ik het kamernummer.
Celine heeft een mooi slank figuur met een zachte huid, aangename billen, strakke buik en een flinke set neppe borsten. Naar mijn smaak te groot in verhouding met haar slanke en ranke figuur, ben sowieso niet zo'n fan van nep borsten. Tepels waren wel mooi!
Kamer is hygiënisch en mooi ingericht met een prima bed en douche. Temperatuur wel echt te hoog!
Na kort even voor te stellen gaan douchen, helaas alleen, zij ging intussen wat dingen klaar zetten, jammer.
Body to body & tantra is bij haar dezelfde massage. Uiteraard begonnen op de buik, was aangenaam en de jongeheer en bijbehorende 2 gevulde zakken werden al geregeld betast.
Vervolgens op de rug waarbij ze nog meer met haar geoliede lichaam over je heen glijdt. De jongeheer tussen de borsten en geile blikken alom. Uiteindelijk ook op die manier klaar getrokken. Met haar billen en borsten/ tepels spelen is geen enkel probleem.
Niet gevraagd naar extra's en ook niet aangeboden.
Na de massage samen onder de douche elkaar gewassen en nog even door gebabbeld.
Celine is een aardige meid waar je gezellig mee kunt babbelen over van alles en nog wat, ook tijdens de massage.
Herhalingsgevaar ondanks prima massage niet mega groot voor mij. Ook omdat haar gezicht mij persoonlijk minder aansprak (flinke neppe lippen o.a.). Voor die prijs moet naar mijn mening alles kloppen qua uiterlijk (kwestie van persoonlijke smaak) de klik, en kwaliteit van dienst.
 
Opgelet, divina adverteert met een dame met de naam Celine, maar dit is geenszins deze Celine. De Celine van divina is dik en beschikt totaal niet over enige massagekwaliteiten. Bovendien ruikt ze niet fris.
 
Mits er over Celine al een topic bestaat en er best al veel over gesproken is, wil ik even het volgende vragen.

Haar massages gebeuren op bed inplaats op een brede massage tafel wat al minder handig is om goede massage te geven. Voor is de massage zelf ook belangrijk. Hoe hebben jullie haar massage kunsten ervaren? Want er is niets zonde als ze je liggen te strelen en maar wat doen.

Alvast bedankt
 
Mits er over Celine al een topic bestaat en er best al veel over gesproken is, wil ik even het volgende vragen.

Haar massages gebeuren op bed inplaats op een brede massage tafel wat al minder handig is om goede massage te geven. Voor is de massage zelf ook belangrijk. Hoe hebben jullie haar massage kunsten ervaren? Want er is niets zonde als ze je liggen te strelen en maar wat doen.

Alvast bedankt

Ik ben ooit eens bij haar op bezoek geweest, kan jou zeggen dat haar massage echt wel goed is. Ze vraagt of je van een harde massage houd of eerder van een zachte.

Ik ben meer van de harde soort massage en dat deed echt wel deugd.

Toch in mijn top3 van massages :)
 
Opgelet, divina adverteert met een dame met de naam Celine, maar dit is geenszins deze Celine. De Celine van divina is dik en beschikt totaal niet over enige massagekwaliteiten. Bovendien ruikt ze niet fris.
Ik heb ook zeeeer mijn twijfels of die foto's op de site van Divina van haar zijn. Ze spreekt redelijk Engels maar we hebben voornamelijk in het Frans gecommuniceerd. (Haar Moedertaal is Spaans maar dat kan ik niet). Ik had gekozen voor Tantra massage maar veel erotisch vond ik er niet aan. mits 40 euro extra was het mogelijk intiem einde i.p.v. handmatig. Maar ik vond het al prijzig genoeg. Van de enkele massages die ik tot nu toe gehad heb was deze toch wel de minste.
 
Mits er over Celine al een topic bestaat en er best al veel over gesproken is, wil ik even het volgende vragen.

Haar massages gebeuren op bed inplaats op een brede massage tafel wat al minder handig is om goede massage te geven. Voor is de massage zelf ook belangrijk. Hoe hebben jullie haar massage kunsten ervaren? Want er is niets zonde als ze je liggen te strelen en maar wat doen.

Alvast bedankt
Ik ben er nog bij geweest toen ze in Belladonna werkte en was toch serieus ontgoocheld in de tantra massage. Misschien was de massage an sich best ok maar er was niks tantra aan. (Zelfde verhaal bij de andere 'tantra' masdeuse bij Belladonna). Ik stel voor dat ze allemaal les gaan volgen (bij Devi van Tantrananda bijv) en het dan nog eens proberen... Ben er dan ook denk ik maar 2x bij geweest want was natuurlijk wel een vriendelijke dame en wel een heel knappe Marokkaanse stoot 😛
 
Paar keer bij Celine geweest, goede harde tantra massage, vraagt van te voren waar je van houd en dat gebruikt ze ook tijdens de massage.
Ik heb ervan genoten en zal ook bij haar terug gaan.
1 van de 2 toppers in Heusden-Zolder voor mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan