Recensie Celine, Tilburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 28

Stamgast
Forumpionier
345
30/06/21
492
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/579039-celine
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een achterstallige recensie van voor de lockdown. Celine is steeds maar een paar weken in Nederland en ontvangt in verschillende plaatsen/provincies (ik plaats dit hier omdat dat de plaats is waar ik haar bezocht heb), en vertrekt dan weer naar haar thuisland. Advertentie in de gaten houden dus. Als je eenmaal haar nummer hebt, is haar aanwezigheid nog het beste te zien aan haar Whatsapp status.

Ik heb al eerder geprobeerd met haar af te spreken, maar er kwam steeds iets tussen (van mijn kant), maar het contact via Whatsapp verliep prettig. Ze antwoordt vlot en vriendelijk en er is goed met haar af te spreken. Dit keer lukte het dan eindelijk om tot een afspraak te komen. Eenmaal gearriveerd in de straat het huisnummer gekregen.

Celine bleek een erg knappe, wat stevige maar afgetrainde vrouw te zijn, met een heel vriendelijk gezicht. De foto's in haar advertentie zijn duidelijk van verschillende periodes, ik vind haar nog het meest lijken op de professionele studiofoto's. Na de betaling even verder kennis gemaakt en het werd me al snel duidelijk dat dit een geslaagd bezoek ging worden, dus snel even opgefrist en met haar op het bed plaats genomen.

Na rustig wat opwarmen heeft ze me heerlijk gepijpt. Daarna heeft ze me een poosje bereden, waarna ik vond dat ik haar ook wel even kon verwennen. Dat leek ze erg te waarderen. Uiteindelijk heb ik haar in missionaris lekker geneukt tot ik klaar kwam.

Nog wat nagekletst en weer even opgefrist, en daarna afscheid genomen. Nog vóór ik thuis was kreeg ik een appje van haar waarin ze me bedankte, dat maak ik zelden mee. Het past bij de oprecht aardige en leuke vrouw die ze duidelijk is.

Linkje (momenteel advertentie offline):
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/579039-celine
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan