Champagne

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 18138

Meubelstuk
3.085
08/11/22
3.538
16
Er zijn privehuizen in Zuid en West Nederland met een barretje.
In Vlaanderen zijn er de bekende uitzuipbars.
Zeker heel gezellig om met de dames beetje voor of na te kletsen. Ik gaf een leuke dame nog een even een shotje.
Vroeg niet naar de prijs. Soms ben je vrolijk na een goede date. Shotje was 115 net zoveel als mijn date.
Maar het kan nog erger. Ik zag een jonge gast , al aangeschoten , € 715 pinnen. Drie flessen champagne en driekwartier op de kamer .
Paar van de aanwezige dames waren ook al wat losser.
Doen jullie ook weleens zulke uitspattingen?
 
In de Duitse saunaclubs was de meeste drank gratis, op champagne (of Sekt/Cava) na.

Dus nee, ik ga geen fantasieprijzen betalen om de uitbater rijk te maken. Kom voor het neuken.
 
Die champagne breng je natuurlijk gewoon zelf mee! Gekoeld!
Bij privé ontvangst geen probleem... bij privehuizen moet je het soms wel binnen 'smokkelen'. Haha!
Al heel wat leuke dates beleefd mét champagne!
 
Dat is mij nou nog nooit overkomen in 40 jaar wandelen , voor en achteraf betalen.. Als ik bijgekomen ben , zal ik een recensie produceren voor deze dame. Het geld blijft in de kassa tot n volgende keer uiteindelijk was t shotje dus gratis..
Ik schrok al , in de clubs waar ik in de jaren 90 was in Rotterdam en omgeving dronken de dames Picolootjes , die kosten afhankelijk van welke club tussen de 12,5 en 25 gulden
Het was een soort appelcider met een minieme hoeveelheid alcohol en zat verpakt in kleine op champagneflesjes lijkende flesjes , ik heb ze ooit bij de MAKRO zien staan en volgens mij waren ze goedkoper dan kraanwater inkoop

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die dat voor haar lol dronk maar de dames kregen geloof ik de helft van de prijs zelf dus dronken ze het maar tegen heug en meug op
 
Ja super lekker , appelcider. Uiteindelijk gaat het om het gebaar dat je dame wat geeft .
Maar voor mij is dat een splitsing.
Ik ga dolgraag uit en zuipen en gezellig praten, maar in de club leidt dat af van waar je er primair voor kwam. Dan blijf ik eerst even nuchter
 
Ja super lekker , appelcider. Uiteindelijk gaat het om het gebaar dat je dame wat geeft .
Maar voor mij is dat een splitsing.
Ik ga dolgraag uit en zuipen en gezellig praten, maar in de club leidt dat af van waar je er primair voor kwam. Dan blijf ik eerst even nuchter
Natuurlijk , je betaalt niet voor dat bocht uit dat flesje maar voor de dame haar gezelschap
Je was een avondje gezellig uit , een uurtje naar boven kostte je een honderd of 3 en dan nog 200 of 250 voor de drankrekening want een pilsje was ook een gulden of 5 natuurlijk

Best een prijzige hobby voor een loonslaaf maar ja , je was van de straat en ging altijd voldaan weer naar huis
Echte fantasieprijzen van honderden Euro's voor een fles champagne van een b merk ben ik nooit ingetrapt , maar je hoorde wel eens wat natuurlijk
Met name Parijs en Hamburg waren daar geloof ik berucht om
 
Dit zijn toch meer van die tenten waar je voor gezelligheid met dames zoekt zonder sex. Gaan vooral mannen met veel geld. Ieder zijn ding.
Zonder sex ??? nee joh natuurlijk niet
In die sexclubs of animeerbarretjes in het scheepvaartkwartier in Rotterdam kon je voor een weekloon een hele gezellige avond hebben , als ik dat eens in de drie weken deed kon dat makkelijk als vrijgezel die geen dure hobbys had en dan ging ik altijd een uurtje naar "boven"

Als je elke week naar de ramen of een privéhuis gaat ben je het ook kwijt als je een uurtje doet , je gaat wat minder maar de beleving is anders
 
@ome aad .Die Vesna bar is er nog steeds aan de Scheepstimmerdijk. Daar zitten best mooie vrouwen.
Op jouw kosten drinken dat is hun vak
Zouden ze mee gaan denk je ?
Vesna zegt me niet zoveel maar in dat rijtje zaten er wel een stuk of 5 Cocktails and dreams ging ik wel eens heen ,
Om de hoek in de van Vollenhovenstraat had je de Zanzi.bar daar was het altijd druk , naast de voordeur hadden ze een zitje wat met een gordijn afgesloten kon worden waar je je kon laten pijpen , best wel geil in zo'n volle bar

Aan het eind had je de westzeedijk ging je naar links had je de Whites , maar die was mij te duur
Rechtsaf had je la grotte en club sex inn waarvoor je een steile gestoffeerde trap op moest , prachtig jaren 70 sfeertje hing daar ( waarschijnlijk omdat er in die tijd voor het laatst verbouwd was)

Op de andere hoek had je "Mon cherie" daar werd op een gegeven moment ofwel de eigenaar vermoord of een ander werd er vermoord door de eigenaar , daar wil ik vanaf wezen maar de zaak moest in ieder geval dicht op last van de politie en dan om de hoek had je de sheepstimmermanlaan weer

Er waren er nog wel een dozijn in die hoek waar me de naam van ontschoten is ,ook gewone barretjes waar niets te neuken viel en vreettentjes natuurlijk

Ik heb begrepen dat de gemeente de buurt een upgrade wilde geven en dat is meestal slecht nieuws voor mensen met onze interesses , de beste kans heb je misschien nog bij bar Bubbles aan de Westzeedijk maar ik ben bang dat je voor het enige wat vaag op de lucht van een kut lijkt naar de overkant zal moeten naar de vishandel van Schmidt
 
Ik had een keer afgesproken met een lekkere Hindoestaanse dame in de Vesna bar. Eerst wat drinken daar zei ze. Is 25 € voor n pilsje daar. Voor de dames .Als man krijg je 'm meestal van het huis haha.
In een uur had ze er zo 4 op , 100 € verder en best gezellig ik ben toen weggegaan. Ze zou nog meegaan voor een cardate maar ik had t geduld niet meer.
En voor mij is t .Of drinken of sexen.
De combinatie bevalt me niet zo
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan