WHEM Chandelly/Charlotte, Nijmegen (voorheen Amsterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een jaartje geleden geweest. Niet slecht, maar nadat ze heel dik was heeft ze liposuctie ondergaan en een boobjob. Veel littekens tot gevolg. En het zit er op sommige plaatsen vreemd uit, de venusheuvel was bijvoorbeeld buiten proporties groot.
 
Geen ervaring, maar deze dame staat al heel lang op kinky en wisselt van namen met de snelheid van het wisselen van onderbroeken.
Wat mij bijstaat is dat er iets op hkrs heeft gestaan, maar niet echt overtuigend....
 
ik ben er geweest, een jaartje geleden. Is niet slecht, maar veel littekens door verwijderen van vet. Foto's zijn iets mooier dan de werkelijkheid. Voor een half uur krijg je er geen spijt van.
 
Adverteerde een paar jaar geleden in Den Haag. Kreeg toen meteen haar adres door, daar aangekomen bleken de foto's te kloppen, al zijn ze behoorlijk opgepoetst. Vele littekens en eigenlijk gewoon een reeks aan mislukte operaties, vrij triest. Zij kan wel vrij goed pijpen maar was duidelijk gericht op het afwerken dan daadwerkelijk een geile date er van maken, zoals haar video's deden vermoeden.
Wellicht dat de service inmiddels verbeterd is maar dat lichaam is voor altijd verpest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan