Recensie Chanel, Almelo (voorheen Almere) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marakuhu

Stamgast
394
26/09/22
299
99
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almelo/589062-chanel
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
I visited her almost a year back when she used to receive in Almere. I was browsing profiles today and happened to just stumble upon her profile- hence the sudden review.

Good overall service and PZC was amazing. She lubricates your dick with a lot of her saliva and sucks great. TZ was initially good but then she suddenly distanced citing a reason that my mouth was smelling of onion 😂 (I really have good memory, guys). She allows hard spanking to a good extent and fucking was good as well.

Also, I had paid her extra for CIM but I forgot to do so 🤣. She does take it though.

She now receives in Almelo otherwise I would have liked to visit her again- especially now that she takes anal.
 
Laatst bewerkt:
Chanel is een topper. Lekker gek in bed en veel is mogelijk. Baal ervan dat Almelo voor mij ver is. Woon je in de buurt. Zeker de moeite waard.
De review hierboven klopt helemaal.
Mijn aanvullingen zijn: Ze doet anaal, ze doet aan plasseks (geven aan klant), ze geeft heerlijke massages. Gewoon je wensen laten weten en dan verteld zij wel wat ze wel of niet wil doen.
 
Dat is vreemd ,ik lees hier dat iemand schrijft dat ze van Zuid Amerikaanse komaf is. Zelf heeft ze in de advertentie staan dat ze van Nederlandse komaf is. Wat is het nu?
 
Terug
Bovenaan Onderaan