Recensie Chanel, Doetinchem, Eroscentrum Escape k2 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag even langs geweest en haar voor het eerst ontmoet. (Blijkbaar nooit aanwezig / dan wel gordijnen dicht bij afgelopen bezoeken en toen ik haar opmerkte, zelf het kruid helaas al verschoten).

Zag haar staan bij het naar buiten gaan. Even gezellig gebabbeld en ga zeker komende week even terug.

Ze gaf aan dat ze normaal gesproken di/do/za werkt. 3 dagen vind ze genoeg. Ze bivakkeert inderdaad in K14.
Dus morgen is ze aanwezig? 🥳
 
Vandaag even langs geweest en haar voor het eerst ontmoet. (Blijkbaar nooit aanwezig / dan wel gordijnen dicht bij afgelopen bezoeken en toen ik haar opmerkte, zelf het kruid helaas al verschoten).

Zag haar staan bij het naar buiten gaan. Even gezellig gebabbeld en ga zeker komende week even terug.

Ze gaf aan dat ze normaal gesproken di/do/za werkt. 3 dagen vind ze genoeg. Ze bivakkeert inderdaad in K14.
Is het een kleinere dame, die goed NL spreekt? Zo ja, dan moet dit wel de dame zijn waar ik eerder eens binnen ben gestapt. Ze gaf toen aan extra te werken omdat de december maand zo duur is ;)
 
Is het een kleinere dame, die goed NL spreekt? Zo ja, dan moet dit wel de dame zijn waar ik eerder eens binnen ben gestapt. Ze gaf toen aan extra te werken omdat de december maand zo duur is ;)
Yes. 100%.

Ze is er iig ook tussen kerst en oud en nieuw op de donderdag en zaterdag. K14.

Dan ga ik zeker even terug en wacht desnoods in de rij.
Ben nog maar weinig Latina's tegen gekomen waar je zo goed mee kunt communiceren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie
Chanel Escape k2
vandaag bezocht. Kamer 2. Mooie hoge laarzen aan deze goed gevormde dame. Afgesproken pijpen mc, intiem en tongzoenen Dame spreekt uistekend Nederland. Mooie grappige meid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan