Recensie Chanel, Doetinchem, Eroscentrum Escape k2 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

walker12

Wandelaar
65
14/10/21
43
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Chanel geweest.
vriendelijke dame met heerlijk figuur, mooie borsten en een goddelijke kont.

Lekker gepijpt maar omdat ik op springen stond al snel op mijn verzoek overgegaan op doggystyle. Met het uitzicht op haar kont hield ik het al helemaal niet lang vol.
Chanel is prettig in de omgang en de service beviel ook goed dus voor herhaling vatbaar.
 
Enkele weken Chanel bezocht.
Mooi curvylichaam en mooi in proporties.
Ze heeft mij lekker gepijpt en haar lekker in doggy genomen.
Het uizicht en gevoel was zo lekker dat ik het helaas niet lang volhield en het cd volspoot.
Haar nog lekker gemasseerd en na een inninge knuffel weer voldaan huiswaarts.
 
Heeft iemand Chanel al gesignaleerd?
Heb van een mede wandelaar begrepen dat ze weer actief is maar weet nu niet meer precies of ze weer in Escape is of op het Skw
Help een mede wandelaar 🚶‍♀️ h
 
Chanel is er weer, nu op kamer 6 (linkeringang, doorlopen naar achter, achterste kamer rechts). Ze is niet stevig, eerder slank, zeker in de taille, wel een flinke kont. Ze zij dat ze uit Colombia kwam, maar al 15 jaar in NL werkt.
 
Chanel is er weer, nu op kamer 6 (linkeringang, doorlopen naar achter, achterste kamer rechts). Ze is niet stevig, eerder slank, zeker in de taille, wel een flinke kont. Ze zij dat ze uit Colombia kwam, maar al 15 jaar in NL werkt.
Weet je dat wel zeker? Op kamer 6 zit Manuela al jaren en vandaag ook.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Na 2 jaar afwezigheid weer bij Chanel naar binnen. Dienstverlening als vanouds. Heeft me heerlijk gepijpt zonder condoom en me goed bereden.
Nog altijd een aanrader voor de Latina lovers. Kamernummer was 14 vandaag.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was alweer lag geleden dat ik in Doetinchem was. Na even een rondje gelopen te hebben kwam ik Chanel tegen. Ik ben daar zo'n 5 jaar geleden nog binnen geweest en toen was het mijn eerste bezoekje aan the escape. Eindelijk tijd voor herhaling en wederom was het goed bevallen. Ik begrijp heel goed waarom ze zo'n goddelijke status heeft. Zuigt en likt lekker en met gevoel. Mocht ik weer in de buurt zijn en Chanel aanwezig, dan stap ik waarschijnlijk weer binnen. Enige nadeel dat ze wel wat overdreven small talk doet. Ze zat rechterdeur, begane grond meteen links. K14 volgens plattegrond
 
Vandaag even langs geweest en haar voor het eerst ontmoet. (Blijkbaar nooit aanwezig / dan wel gordijnen dicht bij afgelopen bezoeken en toen ik haar opmerkte, zelf het kruid helaas al verschoten).

Zag haar staan bij het naar buiten gaan. Even gezellig gebabbeld en ga zeker komende week even terug.

Ze gaf aan dat ze normaal gesproken di/do/za werkt. 3 dagen vind ze genoeg. Ze bivakkeert inderdaad in K14.
 
Terug
Bovenaan Onderaan