Recensie Natascha (Lit), Doetinchem, Eroscentrum Escape k2 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Duco

Wandelaar
80
01/04/22
72
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds een aantal weken is Natascha uit Litouwen een nieuwe aanwinst in de Escape op k2. Vriendelijk meid, zelfs een tikkie verlegen misschien, spreekt goed Engels. Ze onderscheidt zich door haar looks: jong en fris, slank, blond, mooi koppie, beetje Scandinavisch bijna. Cupmaat is B of C denk ik. Standaard pakket P&N gekozen, was niet onverdienstelijk, deepthroat zelfs uitstekend. Of ik nog eens op herhaling ga weet ik niet, in ieder geval: ze deed zeker haar best, denk alleen dat ze nog een beetje los moet komen. Lengte weet ik trouwens niet meer, met haar super high heels was ze groter dan mij (1.80m). Oh ja, ze rookt zo'n E-sigaret, daar ruik je eigenlijk niks van.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was druk vanmiddag in de Escape ondanks de wat negatieve geluiden die je hier wel eens verneemt. Helaas geen Ruby en Gina en voor de kamer met gesloten gordijnen van Maria leek haast een wachtrij te ontstaan. De beschikbare dames waren allen aan de wat oudere en/of forsere kant. Bij het laatste rondje lopen kwam net Natascha Beschikbaar. Wat een looks! dus gelijk toegehapt voor een medewandelaar me te snel af zou zijn. Natascha's beschrijving in de eerste post klopt volledig. Ze is een plaatje om te zien en heel rustig en aardig. Cup is zeker wel een ruime C lijkt me. Ook zonder hakken blijft er genoeg moois over, ik schat haar dan op zo'n 1,65 m. Over de service op de kamer kan ik zeggen dat het prima in orde was maar wel een beetje tammetjes allemaal. Ik wil haar zeker nog eens bezoeken om te kijken of ze dan iets meer loskomt. Zo niet is er ook niet veel aan te verliezen.
 
Inderdaad heeft deze verfrissende 27 jarige Litouwse veel weg van de in Tsjecho Slowakije geboren Silvia Saint. Ze heeft ogen waar je bijna in verdrinkt en iets ontwapenends in haar voorkomen. Ze doet aan deep throat pijpen en volgens mij kun je met haar alle kanten op mits er een klik is uiteraard. Hygiëne is uitstekend en haar naturel C-cup borsten mogen er ook zijn. Al met al is de conclusie van dit alles dat Ruby er een serieuze concurrente bij heeft..:cool:
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kort geleden was ik bij deze dame op kamer 2. Leuk gezicht, naturel b cups, heel klein buikje en een voor mij fijne lengte. Wat mij betreft erg leuk om te zien. Rustige dame, kon prima met 'r lachen ondanks dat ik wat zenuwachtig was. Een soort van benaderbare girl next door knappe versie.

Voor het standaardtarief kon ik beffen, pmc, nmc en ze heeft me uiteindelijk afgetrokken. Ze heeft een prachtig kaal en schoon poesje, mooi compact en best strak. Heerlijk om mee te mogen spelen - 5/5 sterren. Helaas zat vingeren er niet in. Was een fijne sessie, gezellig wel. Misschien een tikkeltje tam maar ik ben zelf ook niet zo wild in bed dus goede match. Als ze had gezoend zou het richting een gfe gaan.

Ik kom zeker bij haar terug.

@Matt75 volgens mij is ze op vakantie of gaat ze zeer binnenkort met vakantie. Voor hoe lang weet ik niet

@Amigo1 ik mocht haar beffen voor het standaardtarief. Prachtig sneetje 🤗
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben ook een tijdje geleden bij Natascha geweest.
Wat een mooie vrouw.
Doet volgens mij alles met condoom.
 
Zou iemand even een berichtje kunnen doen als Natascha weer is gesignaleerd in K2? En als iemand weet welke dagen ze er normaliter is, dan hoor/lees ik dat graag!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze was er vandaag weer. Was haar eerste klant na de vakantie en zit nog bij te komen. Wat een heerlijke dame is ze toch! Ogen om in te verdrinken, hygiëne echt top!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een 2e bezoek gebracht en dus ook een 2e review. Heb haar es ff goed bekeken, maar wat een mooie meid (ondanks dat ik eigenlijk een latina lover ben), uiterlijk van een fotomodel, erg vriendelijk en kan heerlijk spontaan om een grapje lachen. Met hoge hakken is ze net iets groter dan ik wat ik erg opwindend vind. Verder geen poespas maar gewoon goed. Aangenaam professioneel is een juiste kwalificatie. Denk dat er nog wel meer inzit als je vaste klant wordt.
 
Het was druk vanmiddag in de Escape ondanks de wat negatieve geluiden die je hier wel eens verneemt. Helaas geen Ruby en Gina en voor de kamer met gesloten gordijnen van Maria leek haast een wachtrij te ontstaan. De beschikbare dames waren allen aan de wat oudere en/of forsere kant. Bij het laatste rondje lopen kwam net Natascha Beschikbaar. Wat een looks! dus gelijk toegehapt voor een medewandelaar me te snel af zou zijn. Natascha's beschrijving in de eerste post klopt volledig. Ze is een plaatje om te zien en heel rustig en aardig. Cup is zeker wel een ruime C lijkt me. Ook zonder hakken blijft er genoeg moois over, ik schat haar dan op zo'n 1,65 m. Over de service op de kamer kan ik zeggen dat het prima in orde was maar wel een beetje tammetjes allemaal. Ik wil haar zeker nog eens bezoeken om te kijken of ze dan iets meer loskomt. Zo niet is er ook niet veel aan te verliezen.
Vandaag dan eindelijk een 2e bezoek gebracht aan toch wel (by far) de mooiste meid in Escape. Kwam eigenlijk kijken of Gina of Ruby er waren maar die gordijnen waren beiden gesloten. Op 2 was Natascha vrij en ik greep mijn kans maar weer eens. Ze wist nog dat ik in het voorjaar eens eerder was geweest. Leek iets losser dan toen. wel professioneel maar wederom heerlijke 20 minuten gehad, wat een heerlijk lichaam en een mooi koppie heeft ze!
 
Een 2e bezoek gebracht en dus ook een 2e review. Heb haar es ff goed bekeken, maar wat een mooie meid (ondanks dat ik eigenlijk een latina lover ben), uiterlijk van een fotomodel, erg vriendelijk en kan heerlijk spontaan om een grapje lachen. Met hoge hakken is ze net iets groter dan ik wat ik erg opwindend vind. Verder geen poespas maar gewoon goed. Aangenaam professioneel is een juiste kwalificatie. Denk dat er nog wel meer inzit als je vaste klant wordt.
Vandaag bij haar geweest , leuke meid
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
€60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke meid lekker rustig, in voor een grapje Eerst even wassen daana op bed mekaar betast toen lekker standje 69 en later in doggy afgemaakt. Naderhand nog even gekletst. Top😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan