Recensie Paloma, Doetinchem, Eroscentrum Escape, k21 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HoekerLoeker

Vaste klant
185
13/08/23
295
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan haast niet geloven dat over deze dame nog geen recensies zijn geschreven. Laat ik dan maar het spits afbijten. De informatie over leeftijd, lengte, cupmaat etc. heb ik zo goed mogelijk ingevuld, maar vind ik nogal lastig te schatten.

Paloma zit in kamer 21. Linker trap op en dan de meest linkse kamer.

Ben er al diverse keren geweest, maar deze review baseer ik op mijn bezoek van donderdag 17 augustus.

Zodra het gordijn open gaat loop ik de trap op. Ze ziet me en begroet me. Ik twijfel geen moment en ga de kamer binnen.

We begroeten elkaar met drie kussen, ze noemt me liefie en zegt blij te zijn me weer te zien. Dat zal zeker ook te maken hebben met de financiële afwikkeling die ik meteen voldoe.

Ik kleed mezelf uit, ze staat even op haar telefoon te kijken en ik zie al één van haar heerlijke borsten uit haar bh hangen. Geen vervelend begin.

Ik was me bij de wastafel en ze komt achter me staan en streelt me over mijn lichaam. Vervolgens helpt ze even met het schoonspoelen van mijn zaakje. Hij wordt al hard, echt heerlijk.

Ze nodigt me uit om op bed te gaan liggen. Ze is inmiddels helemaal naakt en begint me heerlijk te strelen over mijn hele lichaam. Ze kust me zachtjes en ik streel haar fluweel zachte huid.

Ze zuigt lekker aan mijn tepels en kruipt lekker tegen me aan. We kussen wat, er volgen wat laffe tongzoentjes, want ze teased me.

Ik kus haar lekker in haar nek, op haar schouders, het voelt heerlijk intiem. Ze complimenteert me met mijn zachte handen (voordeel van kantoor pikkie zijn 😉).

Dat gaat ze een beetje rechtop zitten zodat ik haar borsten lekker kan vastpakken en haar tepels kan likken. Wat een heerlijke borsten en tepels heeft ze!

Ze shuift iets naar boven en ik voel mij pik tegen haar schaamlippen drukken. Ze schuurt haar kutje voorzichtig tegen mijn paal. Die is inmiddels goed hard geworden.

Al kussend gaat ze richting mijn pik en begint me zc heerlijk te pijpen. Ze kijkt me aan tijdens het pijpen. Zo geil dit! Ze likt aan mijn eikel, de stam, randje van de eikel en neemt hem langzaam lekker in haar mond. Beter dan dit heb ik niet meegemaakt.

Na een paar minuten geef ik aan dat het even rustig moet en ze komt weer lekker naast me liggen en we zoenen en strelen elkaar. Wat een heerlijk zacht lichaam heeft ze toch!

Ze herhaalt de pijp beurt en ik sta op springen, dus ik vraag of ik haar mag beffen. Ze gaat gewillig op haar rug liggen, ik kus haar tussen haar benen en over haar lichaam en zak af richting haar heerlijk geschoren poes. Ik laat mijn tong zijn werk doen, niet onverdienstelijk want ze stopt wat keukenpapier tussen haar billen, zodat het vocht daar niet in loopt en het bed niet nat wordt. Ze geeft aan dat het genoeg is. Dat vindt mijn baard ook, die is inmiddels drijfnat 😂

Ik kus haar over haar hele lichaam, streel haar zachtjes en ze geniet, ze maakt zachte geluidjes en heeft haar ogen dicht. Ik ben een liefie blijft ze herhalen.

Dan draaien we om en ze pijpt me nogmaals heerlijk en vraagt dan of ik wil neuken. Ik zeg uiteraard ja en ze buigt voorover om een condoom te pakken. Daarmee kruipt ze iets omhoog en mijn pik zit tussen haar schaamlippen. Geen penetratie, maar jeetje wat geil!

Ze doet het condoom om en gaat op me zitten. Ik verzoek haar rustig aan te doen, want ik sta op springen. Ze beweegt heel rustig op en neer en voelt me perfect aan.

Dan vraagt ze of ik missionaris wil, uiteraard zeg ik ja, ze pakt mijn pik en duwt die eerst een paar keer tussen haar schaamlippen. Dan ga ik naar binnen, lekker vochtig, een heerlijk kutje heeft ze. Ik ga heel langzaam, want ik wil nog niet klaarkomen.

Dan vind ik het tijd om tot een hoogtepunt te komen. Ik vraag of ze me wil aftrekken. Het condoom gaat eraf, olie op mijn pik en ze trekt me heerlijk rustig af. Komt naast me liggen, geeft wat uitdagende tongzoenen en brengt me naar een hoogtepunt.

Mijn god, wat is ze toch een topper. Misschien wel de beste die ik in mijn toch wel riante lopers carrière heb ontmoet.

Ze gaf aan er tot volgende week nog te zijn en dan is ze weer even vertrokken. Ik weet in elk geval zeker, dit was niet de laatste keer 😊
 
Wow wat een geile opwindende recensie kun jij over haar schrijven zeg. Alsof ik er bij was, heel opwindend en maakt dat ik haar ook wil beffen, strelen en voelen en in haar wil. Dat heb je mooi voor elkaar man. Ik kan er alleen niet achter komen waar die kamer 21 dan wel is ?. Kun je me dat nog laten weten ?. In een eroscentrum in Nijmegen ? Nogmaals bedankt voor je uirgebreide en hele opwindende / beeldende recensie
 
Wow wat een geile opwindende recensie kun jij over haar schrijven zeg. Alsof ik er bij was, heel opwindend en maakt dat ik haar ook wil beffen, strelen en voelen en in haar wil. Dat heb je mooi voor elkaar man. Ik kan er alleen niet achter komen waar die kamer 21 dan wel is ?. Kun je me dat nog laten weten ?. In een eroscentrum in Nijmegen ? Nogmaals bedankt voor je uirgebreide en hele opwindende / beeldende recensie
Leuk om te lezen, dankjewel 😊 Heb de titel bijgewerkt, was mijn eerste review, dus moet nog even de regels leren. Het is dus in Doetinchem, Eroscentrum Escape, K21.
 
Dank voor je uitgebreide recensie @HoekerLoeker. Hulde.

Ik had haar indd al eens uit mijn ooghoek zien staan toen ik voor een afspraak met Yasmine de kamer er naast de trap op liep.

Daarna nog op forum gevraagd of iemand deze dame kende. Helaas haar tijdens de laatste bezoeken aan Escape niet gezien/lege kamer. Morgen maar even gaan buurten weer. ☺️

Wordt een lange rij op de trap als ik dit zo lees… 😂
 
Dank voor je uitgebreide recensie @HoekerLoeker. Hulde.

Ik had haar indd al eens uit mijn ooghoek zien staan toen ik voor een afspraak met Yasmine de kamer er naast de trap op liep.

Daarna nog op forum gevraagd of iemand deze dame kende. Helaas haar tijdens de laatste bezoeken aan Escape niet gezien/lege kamer. Morgen maar even gaan buurten weer. ☺️

Wordt een lange rij op de trap als ik dit zo lees… 😂
Graag gedaan en veel succes op de trap 😂
 
Leuk om te lezen, dankjewel 😊 Heb de titel bijgewerkt, was mijn eerste review, dus moet nog even de regels leren. Het is dus in Doetinchem, Eroscentrum Escape, K21.
Allemaal leuk en aardig. Maar 150euro is ook wel erg veel geld.
Dan vind ze iedereen lief. :D Das ook geen wonder.
Er zitten hier ook vrouwen bij die dit voor 60euro doen. Dan wel voor een half uurtje. Das dan toch een stuk beter. Kun je 2 keer gaan.
 
Allemaal leuk en aardig. Maar 150euro is ook wel erg veel geld.
Dan vind ze iedereen lief. :D Das ook geen wonder.
Er zitten hier ook vrouwen bij die dit voor 60euro doen. Dan wel voor een half uurtje. Das dan toch een stuk beter. Kun je 2 keer gaan.
Ik zie vol verwachting je recensies van de meiden die dit voor 60 euro doen tegemoet. Welkom op het forum trouwens 😉
 
Deze dames ga ik verder niet benoemen. Discretie lijkt me soms ook wel enigszins gepast. Vooral omdat dit bij veel van de dames niet gebruikelijk is. Als er trouwens dames voor pijpen zonder een meerprijs vragen is het vaak 80euro voor een half uurtje.
Dan lijkt me 100 toch wel de max voor 45 minuten. Ook gezien je de meeste vrouwen gewoon mag beffen zonder meerprijs. Persoonlijk vind ik 150 gewoon belachelijk hoge prijs. Daarvoor heb je 3 keer sex in Duisburg. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich wat je er aan uit wil geven.
 
Deze dames ga ik verder niet benoemen. Discretie lijkt me soms ook wel enigszins gepast. Vooral omdat dit bij veel van de dames niet gebruikelijk is. Als er trouwens dames voor pijpen zonder een meerprijs vragen is het vaak 80euro voor een half uurtje.
Dan lijkt me 100 toch wel de max voor 45 minuten. Ook gezien je de meeste vrouwen gewoon mag beffen zonder meerprijs. Persoonlijk vind ik 150 gewoon belachelijk hoge prijs. Daarvoor heb je 3 keer sex in Duisburg. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich wat je er aan uit wil geven.
Je mening is duidelijk, ik heb er in elk geval geen enkel probleem mee 150 euro te betalen als de dame prima diensten levert. Je discretie argument vind ik een beetje vreemd voor een site waar juist ervaringen worden uitgewisseld. Veel leesplezier dan in elk geval.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is dan maar even terug naar huis geweest, ik heb haar vanmiddag bezocht. geen spijt van gehad!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms zit het mee. Soms zit het tegen.
Vandaag vanwege werk op de weg terug de afslag Doetinchem kunnen nemen.

Rond 16:00 uur binnen gelopen en niet druk. Weinig dames (wss al wat eten of bezig) maarrrr…. Na een rondje lopen en een aantal 'no shows' bij mijn bezoekjes, Paloma eindelijk kunnen spreken en mijn God, wat nog veel meer. Het zat dus mee…

Ik laat de poëzie aan @HoekerLoeker over, maar wat een heerlijke, spontane en lekker geil wijf. Als je van curvy Latina's houdt… Direct doen.

Heb van het uur zeker 20-25 min die goddelijke poes liggen likken en ze kreeg er geen genoeg van. Na uiteindelijk een luid orgasme: 'stop please stop'! en een paar minuten liggen uithijgen met een glimlach van oor tot oor ☺️ PZC? Helemaal top.

Absoluut fan en met stip op nr 1 voor mij in Doetinchem. Al is het maar door het gelik, gezoen, zacht bijten en geile praat in je hals, nek en oren. Uitstekende 'actrice' 😂. Geen haast, translate app bij de hand, en humor. Top uurtje.

FYI, vroeg haar wanneer haar aanwezige dagen zijn en ze is er normaliter gewoon door de weeks en weekenden aanwezig. (wss druk met wandelaars die minder posten hier). In ieder geval, ze gaf aan "3 weken werken, 2 weken thuis". Waarschijnlijk de oorzaak dat ik haar een aantal keren al misgelopen ben. Waarvan akte.

Als de komende 2e X de helft zo lekker is als vandaag heeft ze aan mij een regular. ⭐⭐⭐⭐⭐
 
Soms zit het mee. Soms zit het tegen.
Vandaag vanwege werk op de weg terug de afslag Doetinchem kunnen nemen.

Rond 16:00 uur binnen gelopen en niet druk. Weinig dames (wss al wat eten of bezig) maarrrr…. Na een rondje lopen en een aantal 'no shows' bij mijn bezoekjes, Paloma eindelijk kunnen spreken en mijn God, wat nog veel meer. Het zat dus mee…

Ik laat de poëzie aan @HoekerLoeker over, maar wat een heerlijke, spontane en lekker geil wijf. Als je van curvy Latina's houdt… Direct doen.

Heb van het uur zeker 20-25 min die goddelijke poes liggen likken en ze kreeg er geen genoeg van. Na uiteindelijk een luid orgasme: 'stop please stop'! en een paar minuten liggen uithijgen met een glimlach van oor tot oor ☺️ PZC? Helemaal top.

Absoluut fan en met stip op nr 1 voor mij in Doetinchem. Al is het maar door het gelik, gezoen, zacht bijten en geile praat in je hals, nek en oren. Uitstekende 'actrice' 😂. Geen haast, translate app bij de hand, en humor. Top uurtje.

FYI, vroeg haar wanneer haar aanwezige dagen zijn en ze is er normaliter gewoon door de weeks en weekenden aanwezig. (wss druk met wandelaars die minder posten hier). In ieder geval, ze gaf aan "3 weken werken, 2 weken thuis". Waarschijnlijk de oorzaak dat ik haar een aantal keren al misgelopen ben. Waarvan akte.

Als de komende 2e X de helft zo lekker is als vandaag heeft ze aan mij een regular. ⭐⭐⭐⭐⭐
Tsja, mag ik een beetje cocky zeggen: told you so 😂 Mooi om te lezen dat je een goede ervaring had, volledig gegund. Koesteren dit soort dames!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit keer ben naar de Escape in Doetinchem gegaan.
Dit was een goede keuze wat er waren volop dames aanwezig en ze waren bijna allemaal vrij.
Heb deze keer Paloma bezocht en dit bleek ook een goede keuze te zijn geweest.
Ik had al wat recensie van haar gelezen die mij aanspoorde om haar ook een keer te bezoeken.
We begonnen met elkaar te strelen en we gaven elkaar kleine zoentjes en belande vervolgens op het bed waar haar heerlijke borsten zoende en lekker aan haar tepels zoog .
Hierna begon ze mij te pijpen wat ze uitstekend deed en zijn daarna een lekker potje gaan neuken in cowboy positie,
Ze heeft het afgemaakt door me af te trekken.
Fijne meid met een mooi gezicht en een zachte huid.
Zeker een bezoek om te onthouden en te herhalen maar dan voor 30 minuten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag weer bij deze topper geweest. Misschien herken je het wel, de spanning vooraf of een dame er wel of niet is. En dan maakt je hart een klein sprongetje als je ziet dat ze aanwezig is. Nu, zo ook bij mij.

Aangekomen bij Escape hoopte ik al dat Paloma aanwezig zou zijn. De afgelopen keren was ik haar of misgelopen of ze was er niet. Ik keek omhoog bij de trap en zag dat het gordijn dicht zat. Dat gaf in elk geval hoop. Naar boven gelopen en even staan wachten. Tot mijn grote plezier zag ik al wat activiteit in de kamer, wat meestal betekent dat de vorige bezoeker klaar is.

En inderdaad niet veel later ging het gordijn open en keek ik recht in de ogen van Paloma. Het moment waarop mijn hart een sprongetje maakte.

Netjes gewacht tot de klant was vertrokken en met een brede glimlach werd ik begroet door deze heerlijke dvp. Ze vroeg hoe het met me ging, financiële afwikkeling verzorgd en ze hielp mee bij het wassen van mijn zaakje.

Vervolgens staand elkaar al een beetje betast, kleine zoentjes uitgedeeld en mijn pik was klaar voor gebruik.

Ze nodigde me uit om op bed plaats te nemen en kwam lekker naast me liggen om zo heerlijk mijn lichaam te strelen. En ook andersom, wat heeft ze toch een prachtig lichaam. Een mooi gezicht en een heerlijk zacht lichaam.

Na elkaar uitgebruid betast en geknuffeld te hebben, was het tijd voor een heerlijke pijp beurt (pzc). En dat was niet minder dan goddelijk. Ze weet precies wat ik lekker vind, lekker rustig aan, dan wat dieper, dan wat langzamer. Heerlijk de stam likken en met die prachtige ogen contact houden.

Pijpen lekker afgewisseld met elkaar strelen en knuffelen om haar vervolgens te vragen of ik haar mocht beffen. Lekker haar lichaam strelend, met kleine kusjes naar beneden afreizend om haar heerlijke poes te likken. Ze is altijd super schoon en ik vind dat ze een heerlijk poes heeft. Ze werd heerlijk nat en zoals we allemaal weten, is het altijd de vraag of ze daadwerkelijk klaar kwam, of deed alsof. Toen ik nog even voorzichtig met mijn handen richting haar poes afgleed, kronkelde ze en trok een beetje terug "omdat het te gevoelig was".

Maak ervan wat je wil, ze was in elk geval goed geil geworden liet ze me weten en ze wilde graag nog even lekker knuffelen. Terwijl ik bovenop haar lag, pakte ze me heerlijk vast. Ze stak uitdagend haar tongetje uit en wat volgde kan ik niet anders omschrijven dan een intense vrijpartij. Heerlijk elkaar tongzoenen, overal aanraken en strelen. Zo intens heb ik het met haar nog niet meegemaakt. En het duurde en duurde maar.
Mijn geheime wapen zijn mijn handen (dat heb ik echt al heel vaak gehoord), ze wilde maar gestreeld worden. En grapte dat ik zeker "met mijn hersens werk" en niet met mijn handen.

Normaal kies ik er altijd voor om mezelf af te laten trekken, maar ze gaf aan graag geneukt te willen worden in missionaris standje. Tsja, dat is natuurlijk ook lekker, dus condoom erom en al tongzoenend en in elkaars ogen kijkend heerlijk klaargekomen.

Er ontstond een klein beetje paniek, want toen ik mijn pik terug trok, merkte ze dat de condoom achter was gebleven. Nou is dat bij mij geen probleem omdat ik sinds een aantal jaren niet meer ejaculeer (ik kom wel gewoon klaar, maar er komt geen sperma meer uit). Toen ze het condoom te pakken had, ik haar gerust gesteld had en ze inderdaad vaststelde dat er geen sperma in het condoom zat, merkte ik een opluchting. Ze plaste wel even in een beker om zeker te weten dat er niets "achter was gebleven".

Met haar komische opmerking "dus wij kunnen samen geen baby maken", werd de sessie na een uur afgesloten. Het "condoom debacle" voelde gelukkig ook niet als domper. Ze gaf aan vanaf volgende week even niet aanwezig te zijn en pas in december terug te komen. Exacte datum heb ik niet gevraagd.

Samen met Bianca is zij voor mij de absolute top van Escape. Alleen deze twee dames zijn het al waard regelmatig af te reizen naar Doetinchem. Wat ben ik blij dat er dit soort dames zijn. Zo lief, zo zachtaardig, juweeltjes om met heel veel respect te behandelen.
 
Afgelopen donderdag weer bij deze topper geweest. Misschien herken je het wel, de spanning vooraf of een dame er wel of niet is. En dan maakt je hart een klein sprongetje als je ziet dat ze aanwezig is. Nu, zo ook bij mij.

Aangekomen bij Escape hoopte ik al dat Paloma aanwezig zou zijn. De afgelopen keren was ik haar of misgelopen of ze was er niet. Ik keek omhoog bij de trap en zag dat het gordijn dicht zat. Dat gaf in elk geval hoop. Naar boven gelopen en even staan wachten. Tot mijn grote plezier zag ik al wat activiteit in de kamer, wat meestal betekent dat de vorige bezoeker klaar is.

En inderdaad niet veel later ging het gordijn open en keek ik recht in de ogen van Paloma. Het moment waarop mijn hart een sprongetje maakte.

Netjes gewacht tot de klant was vertrokken en met een brede glimlach werd ik begroet door deze heerlijke dvp. Ze vroeg hoe het met me ging, financiële afwikkeling verzorgd en ze hielp mee bij het wassen van mijn zaakje.

Vervolgens staand elkaar al een beetje betast, kleine zoentjes uitgedeeld en mijn pik was klaar voor gebruik.

Ze nodigde me uit om op bed plaats te nemen en kwam lekker naast me liggen om zo heerlijk mijn lichaam te strelen. En ook andersom, wat heeft ze toch een prachtig lichaam. Een mooi gezicht en een heerlijk zacht lichaam.

Na elkaar uitgebruid betast en geknuffeld te hebben, was het tijd voor een heerlijke pijp beurt (pzc). En dat was niet minder dan goddelijk. Ze weet precies wat ik lekker vind, lekker rustig aan, dan wat dieper, dan wat langzamer. Heerlijk de stam likken en met die prachtige ogen contact houden.

Pijpen lekker afgewisseld met elkaar strelen en knuffelen om haar vervolgens te vragen of ik haar mocht beffen. Lekker haar lichaam strelend, met kleine kusjes naar beneden afreizend om haar heerlijke poes te likken. Ze is altijd super schoon en ik vind dat ze een heerlijk poes heeft. Ze werd heerlijk nat en zoals we allemaal weten, is het altijd de vraag of ze daadwerkelijk klaar kwam, of deed alsof. Toen ik nog even voorzichtig met mijn handen richting haar poes afgleed, kronkelde ze en trok een beetje terug "omdat het te gevoelig was".

Maak ervan wat je wil, ze was in elk geval goed geil geworden liet ze me weten en ze wilde graag nog even lekker knuffelen. Terwijl ik bovenop haar lag, pakte ze me heerlijk vast. Ze stak uitdagend haar tongetje uit en wat volgde kan ik niet anders omschrijven dan een intense vrijpartij. Heerlijk elkaar tongzoenen, overal aanraken en strelen. Zo intens heb ik het met haar nog niet meegemaakt. En het duurde en duurde maar.
Mijn geheime wapen zijn mijn handen (dat heb ik echt al heel vaak gehoord), ze wilde maar gestreeld worden. En grapte dat ik zeker "met mijn hersens werk" en niet met mijn handen.

Normaal kies ik er altijd voor om mezelf af te laten trekken, maar ze gaf aan graag geneukt te willen worden in missionaris standje. Tsja, dat is natuurlijk ook lekker, dus condoom erom en al tongzoenend en in elkaars ogen kijkend heerlijk klaargekomen.

Er ontstond een klein beetje paniek, want toen ik mijn pik terug trok, merkte ze dat de condoom achter was gebleven. Nou is dat bij mij geen probleem omdat ik sinds een aantal jaren niet meer ejaculeer (ik kom wel gewoon klaar, maar er komt geen sperma meer uit). Toen ze het condoom te pakken had, ik haar gerust gesteld had en ze inderdaad vaststelde dat er geen sperma in het condoom zat, merkte ik een opluchting. Ze plaste wel even in een beker om zeker te weten dat er niets "achter was gebleven".

Met haar komische opmerking "dus wij kunnen samen geen baby maken", werd de sessie na een uur afgesloten. Het "condoom debacle" voelde gelukkig ook niet als domper. Ze gaf aan vanaf volgende week even niet aanwezig te zijn en pas in december terug te komen. Exacte datum heb ik niet gevraagd.

Samen met Bianca is zij voor mij de absolute top van Escape. Alleen deze twee dames zijn het al waard regelmatig af te reizen naar Doetinchem. Wat ben ik blij dat er dit soort dames zijn. Zo lief, zo zachtaardig, juweeltjes om met heel veel respect te behandelen.
Dat je niet ejaculeert zorgt er wellicht voor dat ze niet zwanger van je wordt maar er is natuurlijk nog een handvol soa's die zij (en jij!) ook graag willen voorkomen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan