Recensie Chanel, Emmanuela's Angels, Temse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Djbelarus

Wandelaar
46
30/11/21
23
8
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
110
Na enkele privebezoeken voor het eerst langsgeweest in een "huis". De aankomst was voor mij beetje raar omdat andere mannen aan en aftreden maar dat had ik op voorhand al kunnen bedenken.
Chanel is heel vriendelijk en gedienstig , heeft ook vlotte babbel . Heeft mooi kontje maar ook heel slappe borsten.
Pijpen was beetje raar ze likte en spuwde veel maar echt doorzuigen was het niet. Sex zelf was wel goed ze gaat vlot op en neer en verandert van positie en laat zich ook goed nemen in de 2de ronde. Kussen is niet waarvoor je daar moet zijn en vingers hou je ook best buiten. Massage was niet meer dan wat gewrijf.
Was al bij al dus aangenaam maar ook niet meer.

Laatst bewerkt:
Na enkele privebezoeken voor het eerst langsgeweest in een "huis". De aankomst was voor mij beetje raar omdat andere mannen aan en aftreden maar dat had ik op voorhand al kunnen bedenken.
Chanel is heel vriendelijk en gedienstig , heeft ook vlotte babbel . Heeft mooi kontje maar ook heel slappe borsten.
Pijpen was beetje raar ze likte en spuwde veel maar echt doorzuigen was het niet. Sex zelf was wel goed ze gaat vlot op en neer en verandert van positie en laat zich ook goed nemen in de 2de ronde. Kussen is niet waarvoor je daar moet zijn en vingers hou je ook best buiten. Massage was niet meer dan wat gewrijf.
Was al bij al dus aangenaam maar ook niet meer.

4 sterren als algemene score is dan toch hoog? Het gemiddelde van de aparte scores is 2,6.

Is ze latina of Afrikaans? Toch lekker zo'n floppy borsten 😋

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan