Recensie Chanel, Gent 4,61 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ze niet antwoordt dan heeft ze vermoedelijk de verkeerde eerste indruk gekregen en kiest ze niet te antwoorden, ze is vrij kieskeurig over met wie ze afspreekt. That being said, haar agenda zit ook goed vol ^^
 
Als ze niet antwoordt dan heeft ze vermoedelijk de verkeerde eerste indruk gekregen en kiest ze niet te antwoorden, ze is vrij kieskeurig over met wie ze afspreekt. That being said, haar agenda zit ook goed vol ^^
Chanel heeft inderdaad haar vaste klanten waarmee ze zonder problemen haar agenda kan vullen en dat is niet zonder reden! Het is ook de reden dat ze nog maar zelden adverteert.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame ook eens een bezoekje gebracht en ben tevreden huiswaarts gekeerd. Afspraak verliep vlot, locatie gemakkelijk ondanks centrum gent, proper en ruim. Douche mogelijk voor en na. Chanel is een next-door Aziatische meid die toch wel van sex houdt. Voorspel was zeer lang waarbij er maar geen einde leek te komen aan haar pijpskills. Ze neemt hier duidelijk haar tijd voor en je kan haar wederzijds even lang verwennen oraal. Tongzoenen geen enkel probleem tijdens de date. Gezien we het voorspel lang hielden had ik mijn kruid tijdens de intieme daad vlug verschoten. Dus maar 1 standje (zij on top) uitgehouden, maar vond dit niet erg. Volgende keer ga ik voor meer 😉. Kort gezegd: positieve date, zalze nog eens bezoeken, maar mijn lijst is zo groot dat het nog wat kan duren. Als ik 1 minpuntje moet noemen, is het dat ik de indruk had dat ze zichzelf graag bewondert voor de spiegels die aanwezig zijn 😀. Leuke no-nonsense meid.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Chanel bezocht op basis van de positieve referenties hier. Heeft een studio in de buurt van het zuid- vrijdagsmarkt. Verzorgde, rustige locatie. Heeft Chinese roots, maar woont al lang in België. Spreekt dan ook zeer goed Nederlands. Correcte, aangename dame. Lichamelijk had ik er niet echt een klik mee. Ik val meer op slanke vrouwen. Tongzoenen, pijpen zonder condoom, beffen is allemaal mogelijk. Bij mij zal het bij die ene keer blijven, maar ze doet echt haar best.
 
Chanel bezocht op basis van de positieve referenties hier. Heeft een studio in de buurt van het zuid- vrijdagsmarkt. Verzorgde, rustige locatie. Heeft Chinese roots, maar woont al lang in België. Spreekt dan ook zeer goed Nederlands. Correcte, aangename dame. Lichamelijk had ik er niet echt een klik mee. Ik val meer op slanke vrouwen. Tongzoenen, pijpen zonder condoom, beffen is allemaal mogelijk. Bij mij zal het bij die ene keer blijven, maar ze doet echt haar best.
Vroeger was haar tarief 150€ voor anderhalf uur, is ze opgeslagen?
 
Als ze niet antwoordt dan heeft ze vermoedelijk de verkeerde eerste indruk gekregen en kiest ze niet te antwoorden, ze is vrij kieskeurig over met wie ze afspreekt. That being said, haar agenda zit ook goed vol ^^
Ik vermoed hetzelfde. Zelden zo'n beleefde , warme juffrouw in dit vak meegemaakt. Authentiek , met veel humor en relativering. Veel inlevingsvermogen ook : waar anderen de neiging hebben om obstakels op te werpen , maakt zij het juist gemakkelijker. Lief.
 
Ik vermoed hetzelfde. Zelden zo'n beleefde , warme juffrouw in dit vak meegemaakt. Authentiek , met veel humor en relativering. Veel inlevingsvermogen ook : waar anderen de neiging hebben om obstakels op te werpen , maakt zij het juist gemakkelijker. Lief.
Kan ik enkel maar beamen. Deze week bij haar geweest (moet nog verslag schrijven) wat een topper. Zo lief en die humor. TOPPER
 
Privéontvangst bij Chanel in centrum van Gent. Beneden in de loft ontving dit prachtige Chinese meisje met tonnen ervaring mij met een brede glimlach en dat bleef zo tot op het end. Zo lief, zo ondeugend, zo mooi. Prachtig lijf alle standjes mogen doen werd gerimd. Excellente pijpster, tongzoenen, likken, alles erop en eraan. Echte GFE afgewisseld met ondeugende plagerijtjes. 5 sterren op alle gebied. Zeker voor herhaling vatbaar. Chanel is een echte TOPPER.
 
Terug
Bovenaan Onderaan