WHEM Chanel, Heerhugowaard

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat ik dan toch maar pas... Had haar laatst ook een mailtje gestuurd met een vraag, en ze is echt extreem kortaf.

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie ?
 
Een aantal jaren geleden geprobeerd. Opgepikt bij haar flat en naar een parkeerplaats gereden. Ik was niet echt gecharmeerd van haar uiterlijk.
Later ben ik nogmaals geweest en gingen we naar een verlaten plekje in een bos. Wel spannend natuurlijk, niet comfortabel met al die mensen die hun honden uitlaten.
Ik heb het daarbij gelaten en ik ben nooit meer geweest. Voor een keertje leuk misschien, maar voor mij geen herhaling meer.
 
Een aantal jaren geleden geprobeerd. Opgepikt bij haar flat en naar een parkeerplaats gereden. Ik was niet echt gecharmeerd van haar uiterlijk.
Later ben ik nogmaals geweest en gingen we naar een verlaten plekje in een bos. Wel spannend natuurlijk, niet comfortabel met al die mensen die hun honden uitlaten.
Ik heb het daarbij gelaten en ik ben nooit meer geweest. Voor een keertje leuk misschien, maar voor mij geen herhaling meer.
Hoe ziet ze er ongeveer uit? volgens mij woont ze tegenwoordig in alkmaar.
Nooit een afspraak gemaakt maar wellicht binnenkort een keer. Vind het alleen altijd jammer als er geen fotos bij een advertentie staan
 
Ik heb verder geen ervaring met wandelen maar ik ben met haar op pad geweest.
Ik vond het heerlijk. Ze is lief en attent maar toch ook zakelijk en to the point.
Haar uiterlijk viel me ook mee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan