WHEM Chanel, Middelburg (voorheen R'dam en Tilburg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kaidokiller vraagt om een ervaring en niet naar locatie.

Ik heb zelf geen ervaring met haar, omdat ze tijdens onderling contact paar jaar terug erg chaotisch en warrig over kwam.
Op H hebben er wel ervaringen gestaan en die waren over het algemeen niet erg positief
 
Paar jaar geleden met haar een afspraak kunnen maken in Rotterdam centrum.
Zoals eerder al aangehaald, het afspreken gaat erg chaotisch.
Ook is zij niet altijd consequent in haar mogelijkheden. Eerst deed zij geen PZC terwijl er wel mee werd geadverteerd en later was het opeens geen probleem meer. Heb toen wel afspraak gemaakt, want PZC is voor mij een pré. Wat ik me nog kan herinneren was dat de dame zelf vriendelijk was, maar vele malen minder aantrekkelijk dan op de foto (althans voor mij dan) en was volgens mij ook stoned. In ieder geval er was iets dat mij niet beviel. Pijpen deed ze verder redelijk tot goed en meer ook niet gedaan. Ook éénmalig bezoek geweest.
 
Ervaring met Chanel in Vlissingen. Is flinker dan op de foto,s. Was in rumoerig huis, meerdere mensen in een andere kamer. Vloeit niet fijn.
Neuken en pijpen was wel in orde. Hygiëne was ook goed. Kletst graag
 
Al jaren op en af actief. Ooit een date met haar en een vriendin gehad, het was verschrikkelijk. Waren veel te laat, het was in de zomer en (helaas niet alleen vers) zweet, plichtmatige en ongeïnteresseerde manier van afwerken.

Dit nooit meer.
 
Is deze

 
Is deze

Dame waar wij het over hebben doet ontvangst, donker haar en zit helemaal onder de tattoos
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan