Chanel weet het wel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De weerman

Wandelaar
59
16/02/22
36
2
Hedenmorgen 20 maart 2024 met Chanel uit Velden een afspraak gemaakt voor 1 uurtje. Chanel blijkt niet in Velden te zitten, maar in Venlo. Helaas moest ik de afspraak annuleren en liet Chanel dat weten. Gelijk kreeg ik van haar berichtjes terug over het betalen van vergoedingen etc. Ze begon me gelijk uit te maken voor oplichter. Ik ben blij dat mijn afspraak niet door is gegaan, want haar gedrag vertoont alle aspecten van iemand die uit is op geld en het niet leveren van diensten. Laat deze dame dus maar links liggen. https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/chanel_4146598
 
Fijn dat je er nog goed vanaf bent gekomen.

Als ze het label "Suikeroom gevraagd" gebruiken, zoals deze ook, willen meestal gratis geld zonder ervoor te werken of in ieder geval zo weinig mogelijk.
Dat blijkt weer te kloppen in dit geval.

Verder zijn alle opties mogelijk, het is een nieuwe advertentie, zeer matige foto's...
Ik vertrouw deze voor geen meter...lekker overslaan dus!
 
Een van de foto's komt me erg bekend voor.
Maar wel raar dat je meteen moet betalen omdat zij een verkeerde plaatsnaam opgeeft, dan is het vanuit mijn gezien haar fout.

Gewoon niet betalen want je hebt je netjes afgemeld hoe lullig het ook voor haar is.
 
Nu is de afstand tussen Velden en Venlo niet het grootste struikelblok vermoed ik… maar haar reactie is nu niet echt dat je een vervolgafspraak zou willen maken op een andere dag.
 
Nu is de afstand tussen Velden en Venlo niet het grootste struikelblok vermoed ik… maar haar reactie is nu niet echt dat je een vervolgafspraak zou willen maken op een andere dag.
Nouja je kan toch wel de juiste plaats aangeven?
Nier iedereen kan ongeremd extra kilometers omrijden, zijn ook mensen afhankelijk van het openbaar vervoer en laten we eerlijk zijn dat ik momenteel echt ruk in Nederland.
Haar reactie is inderdaad erg overdreven
 
Er zijn genoeg redenen om met plaatsnamen te gaan rommelen. Bijvoorbeeld om de autoriteiten op het verkeerde been te zetten.
Als die kwaad willen maken ze een afspraak en komen ze alsnog bij de dame uit.
Dit gebeurt vaker dan we weten.

Ik denk dat het vooral is een groter bereik hebben net als dames met meerdere advertenties in verschillende plaatsen
 
Als die kwaad willen maken ze een afspraak en komen ze alsnog bij de dame uit.
Sommigen adverteren met een plaats die onder veiligheidsregio NOG valt en die ontvangen op een locatie aan de andere kant van de randmeren, in Flevoland., dus een andere regio. Ik weet niet of dat echt werkt, wel slim bedacht.
Het geeft wel aan dat je een landelijk of Europees probleem niet op regioniveau moet aanpakken.
 
Sommigen adverteren met een plaats die onder veiligheidsregio NOG valt en die ontvangen op een locatie aan de andere kant van de randmeren, in Flevoland., dus een andere regio. Ik weet niet of dat echt werkt, wel slim bedacht.
Het geeft wel aan dat je een landelijk of Europees probleem niet op regioniveau moet aanpakken.
Als ze willen of de aanleiding ervoor hebben zullen ze dan echt wel groots actie ondernemen.
Maar die kans is nihil tenzij de met criminele activiteiten worden gelinkt
 
Terug
Bovenaan Onderaan