Recensie Amy, Wageningen 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marco2021

Wandelaar
54
29/10/21
18
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/amy-stijlvol-en-sexy-voor-de-girlfriend-experience_8400544
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week 2 uur met Amy afgesproken. Het is een enorm gezellige en aanhankelijke dame. Ze wilt graag om je heen hangen en na een tijdje gezellig praten wilt ze graag de rest doen. afijn op naar boven en de rest van de afspraak. Na een leuke tijd zoenen, elkaar opwarmen etc lekker voorspel en de daad. Even later een 2de en 3de keer.
Amy doet dit al een tijdje en is zeker de moeite waard. Is wel wat druk, moet je van houden. Is ook niet iemand die gelijk het geld wilt hebben, Ze houd van lekker relaxed en gaan.


Let op: Amy wil eerst bellen, om te weten te komen een afspraak maakt. Als de datum en tijd afgesproken is gaat ze over tot stap 2. Ze wilt graag op de dag van de afspraak een videogesprek doen, het geld (cash) en een poststuk zien dat ze zeker weet dat ze komt bij wie ze de afspraak heeft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/amy-stijlvol-en-sexy-voor-de-girlfriend-experience_8400544
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijd geleden date met haar gehad, was vrolijke meid die erg druk kan zijn zoals hierboven ook beschreven. De services waren wel goed, ze doet haar best. Het enige is dat ik haar gezicht persoonlijk iets minder mooi vond. Maar over het algemeen was het wel een goede date.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze meid een aantal weken geleden bezocht, ze ontvangt in de regio Ede-Wageningen.

Amy is erg slank, heeft mooie kleine borsten en een strak kaal poesje. Qua gezicht vind ik haar persoonlijk wel aantrekkelijk, met name de mooie grote ogen.

Haar appartement is niet super netjes, het geheel doet wat rommelig aan maar ik wil het niet vies noemen. Ze heeft een hondje wat vrij rondloopt, die erg graag overal bij aanwezig is. Op verzoek kan ze hem op een andere kamer opsluiten. Dit zeker doen als je niet wil dat de hond letterlijk mee op bed gaat liggen kijken naar wat je met het baasje allemaal uitspookt 😉

De sex zelf is prima, eerst onder de douch lekker strelen, zoenen en elkaar wassen. Daarna op bed verder gegaan, waarbij je zelf het initiatief wat moet nemen. Ze pijpt redelijk, niet heel goed of heel slecht, en ik heb haar daarna lekker gebeft. Haar poesje rook toen nog fris en schoon, maar nadat we wat standjes hadden gehad begon er een behoorlijk stinkende lucht de kamer te vullen. Dus kan zijn dat ze een drukke dag heeft gehad…

Ze geniet zelf wel van de sex, ze wil graag dat je haar klaar neukt.

Het is wel een meid met een bepaald verleden in genotsmiddelen, kun je zelf naar vragen, maar heeft dat naar eigen zeggen achter zich gelaten.

Afgezien van de lucht die tijdens penetratie aandiende, is het verder een prima date. Waarschijnlijk zal ik haar nog wel eens bezoeken, maar ik raad niet aan hier speciaal voor om te rijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan