Recensie Delia, Zwolle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dinges

Vaste klant
116
13/12/21
198
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2150740-delia#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er was al een WHEM over Delia:
https://www.girlsreview.nl/threads/delia-deventer-kinky-nl.26074/

Een tijdje terug Delia langs laten komen voor een uurtje. Afspraak gemaakt via whatsapp, ze antwoordde vrij vlot, en ze wou graag even videobellen van tevoren, om te zien met wie ze te maken had. Vrij vlot hierna kwam ze langs, communicatie verliep prima, echt helder over waar en wanneer, echt positief over hoe ze dit doet.

Over de dame zelf, zoals op de foto's, slank postuur, flinke silicone borsten, vrolijke meid. Houd van een leuke babbel.

Eenmaal uitgekleed op bed, begon ze met pmc, doet ze best wel aardig. Na een tijdje kwam ze boven op zitten, en dit was wel aardig maar wel heeft ze constant de ogen dicht. Na een tijdje van standjes gewisseld, het is wel fijn met haar, ze doet ook wel lekker mee, maar de ogen blijven dicht. Nadat ik het condoom gevuld had, gaf ze nog een massage. Wel lekker rustgevend even, daarna nog even met haar gebabbeld. Dit doet ze wel leuk, fijn met haar een gesprekje gehad, en na een tijdje vroeg ze of ik klaar was voor een tweede ronde. Nog een ronde gedaan met haar, maar steeds houd ze haar ogen dicht. Het lijkt erop dat ze dit prima vind, maar niet meer dan dat.

Al met al, leuke meid, maar intiem voor mij niet super, kan ook aan mij gelegen hebben, misschien geen klik van haar kant. Wel kwam ze goed de afspraken na, communicatie was helder, tijd werd goed volgemaakt. Leuke meid om mee samen te zijn, wel een gezellige kwebbeltante.
 
Ziet er op de foto's wel lekker uit! Ik zou haar graag willen bezoeken, maar ze doet geen ontvangst, of wel? Ik kan zelf helaas ook niet ontvangen. Weet iemand misschien een hotelkamer per uur of dagdeel in de regio Zwolle?
 
Pas op!! Ze is aan het oplichten geslagen!! Ze doet of ze in Nederland is, vraagt om vooruitbetaling i.v.m. problemen met de huisbaas. Vervolgens laat ze weten dat ze onderweg is maar komt vervolgens niet opdagen en reageert ineens niet meer op appjes of belletjes. 2 uur later komt ze ineens met een verhaal over een auto ongeluk en dat ze in het ziekenhuis ligt. De foto's die ze gebruikt om haar verhaal kracht bij te zetten komen van een ongeluk van een Roemeense website uit 2019. Ik heb meerdere keren veel plezier van deze dame gehad, ik had dit echt niet van haar verwacht. Trap er alsjeblieft niet in en wees gewaarschuwd! Dit is overigens dezelfde dame als deze:

 
Laatst bewerkt:
Pas op!! Ze is aan het oplichten geslagen!! Ze doet of ze in Nederland is, vraagt om vooruitbetaling i.v.m. problemen met de huisbaas. Vervolgens laat ze weten dat ze onderweg is maar komt vervolgens niet opdagen en reageert ineens niet meer op appjes of belletjes. 2 uur later komt ze ineens met een verhaal over een auto ongeluk en dat ze in het ziekenhuis ligt. De foto's die ze gebruikt om haar verhaal kracht bij te zetten komen van een ongeluk van een Roemeense website uit 2019. Ik heb meerdere keren veel plezier van deze dame gehad, ik had dit echt niet van haar verwacht. Trap er alsjeblieft niet in en wees gewaarschuwd! Dit is overigens dezelfde dame als deze:


Heel jammer dit!
Ik zie trouwens dat het twee verschillende advertenties zijn:
1) https://www.kinky.nl/advertenties/2150740-delia
2) https://www.kinky.nl/advertenties/5622026-rania

Beide profielen zijn net nog bijgewerkt / online geweest. Telefoonnummers zijn verschillend, net als de naam en wat details in het profiel. Misschien is de één nep en de ander echt?

Ik zou sowieso nooit een aanbetaling doen. Ik heb ook nog geen plek gevonden om te kunnen ontvangen... En de regio is nu veranderd van Zwolle naar Breda/Roosendaal.
 
Bij beide profielen krijg je contact met dezelfde dame, dat doen wel meer dames om meer klanten te kunnen scoren.

Voorheen zat het Delia profiel in Zwolle en Rania in Deventer maar het wisselde ook wel op het moment dat ze ergens anders was. Haar echte thuisbasis was Zwolle heeft ze me meerdere malen verteld.

Normaal gesproken doe ik ook geen aanbetaling, maar omdat het contact hier voor altijd prima en naar tevredenheid was ben ik er toch ingetrapt. Het zou mij echt verbazen als ze nu echt in Nederland is, bij nakomen afspraak had ze meer geld kunnen verdienen en dat weet ze.
 
Ze zijn idd aan het faken, wss denken ze er meer mee te verdienen. Wil eerst 25 euro voorruit dan je live locatie en na 4 uur is er nog niet. Bellen heeft geen zin want ze neemt niet op (ook niet met een ander nummer). Teleurstellend en idd Rania is haar 2de profiel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan