Recensie Katalina, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marvalks

Vaste klant
212
24/11/21
169
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8240718-katalina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar dagen geleden Katalina bezocht.
Afspraak maken ging prima via WhatsApp. Gaat denk ik wel via een planner.
Tip voor afspreken bevestig je tijd om misverstanden te voorkomen.

Het is de dame van de foto's en ze ziet er goed uit.
Ze heeft een leuke, ondeugende en uitdagende blik in haar ogen die je tijdens de date regelmatig aankijken.
Na binnenkomst geld gegeven en uit de kleren gegaan.
Kwam thuis net onder de douche vandaan dus dat maar overgeslagen.
Was wel een mogelijkheid om te douchen aanwezig.
Staand zoenend elkaar verkennen heb haar gevraagd of ze op bed kon gaan staan want, ik ben zelf een aardig stuk groter dan haar.
Wat later heeft ze me gepijpt wat ze met condoom doet.
Maar moet zeggen dat ze dat niet verkeerd deed en ze trekt daarbij ook lekker af.
Paar minuten later haar overdwars op bed gelegd en zelf op de grond gaan zitten om haar lekker te beffen.
Kon ze zeker waarderen en ook haar sterretje zo nu en dan meegenomen.
Beffen ging over in 69 en dat heeft ze afgemaakt door op me komen te zitten.
Intiem was wat minder voor mij omdat dat door het voorwerk wat vlot was afgelopen.
Dit lag zeker niet aan haar.
Ze spreekt helaas bijna geen Engels maar, met vertaalapp nog wel een leuk praatje met haar kunnen houden.
Al met al een prima date en ze gaat me zeker terugzien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8240718-katalina
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week heb ik Katalina bezocht in Deventer. Afspraak maken ging eerst even wat stroef en het was eventjes de vraag of het nog door kon gaan maar alsnog snel de bevestiging gekregen dat het wel door kon gaan. Top want ik was behoorlijk geïnteresseerd in haar gezien haar foto's en video!

Eenmaal aangekomen deed een prachtige maar ook een kleine Katalina de deur open. Zij is naar mijn mening mooier dan op de foto's dus een groot pluspunt.

Eerst begonnen wij elkaar flink, heerlijk en intensief te zoenen. Zij kleede mij langzaam onder het zoenen uit. Eenmaal liggend op bed begon zij mij heerlijk te pijpen, dit doet ze wel met condoom. Zonder was helaas niet mogelijk maar het was wel erg lekker. In haar kamer zat ook een spiegel wat erg fijn is om haar te zien wanneer zij je pijpt en je haar neukt. Na het pijpen bereed en zoende zij mij heelijk! Ook erg fijn om haar prachtige lichaam en naturel borsten te zien en vast te houden. Nadat ik klaar kwam gezellig met elkaar gepraat doormiddel van een vertaalapp want zij kan grotendeels alleen Spaans.

Ronde twee was nog passievoller dan de eerste ronde met elkaar flink zoenen en haar flink penetreren. Wij hadden er erg veel zin in en wij konden niet van elkaar afblijven! Nadat ik weer klaar kwam wederom gezellig gepraat en gelachen.

Katalina is een leuke Colombiaanse dame. Behandel haar goed en je krijgt er een erg leuke tijd voor terug!

Wanneer zij wederom in Deventer of in die buurt ontvangt ziet zij mij indien mogelijk zeker terug en dan voor twee uur!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan