Recensie Mila, Den Haag (vh Amstelveen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
115
29/03/22
88
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9824851-mila
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mila, had haar al eens eerder een bericht gestuurd maar tot een afspraak is het niet eerder gekomen. Gek eigenlijk want ze is het type dame waar ik normaliter naar zoek en zi zit vlakbij.

De ontvangst locatie vlakbij het ziekenhuis was prima, schoon en netjes. Auto was makkelijk en gratis te parkeren bovendien.

De date zelf was op haar laatste werkdag, morgen vliegt ze weer naar huis maar verwacht in december nog even terug te komen.
Bij binnenkomst een zoen op de mond en na de financiële afhandeling werd ik richting badkamer gedirigeerd waar een fles listerine en een handdoek op mij wachten.

Terug in de kamer had ze een mooi setje onder aan. Ze ontving mij met een fijne tongzoen. Als vanzelf ging haar hand onder mijn handdoek op onderzoek uit en haar setje uit. Kleine pronte borstjes kwamen tevoorschijn. Ik mocht op het bed plaats nemen waarbij het zoenen verder ging. Uiteindelijk werd een condoom gepakt en pijpte ze mij nog even. Of ze dit zonder doet heb ik niet gevraagd. Met haar op mij en vervolgens in missio de eerste keer het hoogtepunt bereikt.

Wat volgde was een prima massage.
Nadat ik me kort mocht opfrissen in de badkamer begin het zoals de eerste keer startte. Ik wilde haar graag beffen en dat kon. Ze acteerde of heel goed of ik wist zeer verdienstelijk haar te bekoren. Hierna haar in top, doggy en afgesloten in missio. Hierbij viel mij op dat ze zeer lenig is en niet vies van wat harder. Ik had namelijk wat moeite om nogmaals te komen haha.

Samenvattend prima date, waarbij Mila graag de regie neemt. Herhaling zit er wel in
 
Terug
Bovenaan Onderaan