Chanriela verhuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sjarlie

Newbie
10
22/09/21
0
Vroeger zat in Haarlem Chanriela waar het een komen en gaan was. De dames zijn verhuist naar Zaandam of Alkmaar als ik het me goed herinner maar ik weet niet precies waar en wat de mogelijkheden nog zijn. Iemand hier wel?

Groet,

Charles.
 
Vroeger zat in Haarlem Chanriela waar het een komen en gaan was. De dames zijn verhuist naar Zaandam of Alkmaar als ik het me goed herinner maar ik weet niet precies waar en wat de mogelijkheden nog zijn. Iemand hier wel?

Groet,

Charles.
op het nzc forum worden de dames uitgebreid besproken
1 zus schijnt nog wat te doen in amsterdam en de ander is gestopt en de zaak in alkmaar de laat 24 is nu een gewone reguliere thaise massage salon
maar niets is zeker hoor het zijn allemaal geruchten en horen van
 
De dames zijn uitgeschreven bij de KvK. Wanneer ze je ooit hun nummer gegeven hebben is er een afspraak te maken. Even zoeken en dan vind je dat nummer ook wel, maar ik begrijp dat je dan vaak te horen krijg dat ze met vakantie zijn.
 
Aantal weken geleden heb ik haar telefonisch gesproken. Ze komen niet terug in Alkmaar. Er is inderdaad een andere salon gevestigd. Ze is nu actief in Amsterdam. Verdere info heb ik niet gevraagd. Amsterdam vind ik te omslachtig v.w.b. reistijd.
 
Chanriela zit sinds vorig jaar in Alkmaar, onder de nieuwe naam Soi Thong. Aan de Parklaan in Haarlem vaak geweest, heel plezierig altijd, op het nieuwe adres nog niet. Dus ik weet niet wat nu de mogelijkheden zijn maar er schijnt nog wel 1 van de 2 zussen te werken, dus ik kan me niet voorstellen dat er veel is veranderd :p
 
je moet de berichten hierboven even goed doorlezen
de beide zussen werken er echt niet meer het is een andere salon geworden met nieuw personeel
ik ben er al een keer geweest dus ik weet waar ik het over heb
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan