Recensie Chantal Queen of Tantra 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag lekker 🤤 genoten. Als vanouds, maar ook weer niet, jij blijft verassend 🤤 lekker.
Chantal Chantal Chantal jij bent niet alleen de Tantraqueen, maar ook de Edging Queen. Bedankt lekker ding.
@Chanti als jij goed hebt opgelet weet jij misschien wie ik ben 😂😂
😘 anonieme Jan
 
Vandaag lekker 🤤 genoten. Als vanouds, maar ook weer niet, jij blijft verassend 🤤 lekker.
Chantal Chantal Chantal jij bent niet alleen de Tantraqueen, maar ook de Edging Queen. Bedankt lekker ding.
@Chanti als jij goed hebt opgelet weet jij misschien wie ik ben 😂😂
😘 anonieme Jan
Word erg nieuwsgierig hiernaar, moet er helaas best wel een stuk voor rijden maar..
Ik heb binnenkort een tijdje vrij dus denk dat ik maar eens een keer die kant uitrijd
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/enschede/1991543-chantal
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst in deze zeer fraaie salon geweest, en wel bij the Queen herself. Wat een belevenis! Het was eigenlijk van begin tot einde in 1 woord wow! Zoals ik al zei, een fraaie salon, van hetzelfde kaliber als Temptation in Deventer, alleen mis je daar wel het knusse wat deze salon wél heeft. Eerst even douchen, en net toen ik klaar was kwam Chantal de kamer binnen. Wat een geweldig mooie vrouw! Al gauw merkte ik dat deze kanjer ook duidelijk plezier in haar werk heeft.

De massage was gewoonweg ge-wel-dig, een van de beste die ik heb meegemaakt. De exacte details vind ik niet zo nodig om te delen, maar laat ik volstaan met dat Chantal me al gauw op kooktemperatuur bracht, en dat lang zo wist te houden. Op een gegeven moment was ik niet meer te houden. :D Na een spetterend einde nog even nagekletst. Geweldige belevenis, jammer dat het een flink stuk rijden is. Desondanks kom ik absoluut weer terug!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/enschede/1991543-chantal
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week woensdag ben ik bij Chantal geweest. De vorige keren was het niet gelukt om een afspraak te maken, maar deze keer lukte het wel. Ik twijfelde tussen de Chantra massage of de aanbieding Lingam VIP uiteindelijke voor het laatste gekozen (met een klein beetje normale (ero) massage tussendoor). Door de gastheer werd ik binnen gelaten. Tijdens het douchen kwam Chantal binnen, ff gekletst. Ik vond de verschijning iets tegenvallen, iets dikker dan verwacht en tieten die iets begonnen te hangen. Na een redelijk snel eerste HP, ff op mijn buik gaan liggen, dat was een prima massage. Nog een keer omdraaien, en dan weet Chantal precies wat ze doet. Langzaam werkte ze naar een tweede HP toe. Dus met een uitstekend gevoel naar buiten gegaan. De Chantra massage zou ik nog wel een keer willen bij Chantal willen proberen.
 
Advertentie ziet er zeer verleidelijk uit en zou haar wel is willen bezoeken , maar zie alleen positieve reacties van nieuwelingen
wacht nog even reacties af van meer ervaren wandelaars.
grt GW22
Bij deze dan een recensie van een "stamgast" (dus geen 'nieuweling'). Ik heb vorige week mogen genieten van een heerlijke Chantra—VIP massage van Chantal en Lotte. Dit is een erotische massage met 2 dames: eerst 30 minuten opwarm massage met 1 dame (in mijn geval Lotte) dan 15 mintuten een 4-handen massage met twee dames (Lotte en Chantal) en tot slot 30 minuten massage door 1 dame (Chantal). "The best of both worlds" dus: twee intieme 1-op-1 massages en tussendoor even een leuk "feest" met 2 dames.

Mijn uitgebreide review staat hier: https://www.girlsreview.nl/threads/lotte-en-chantal-chantals-tantrastudio-ahaus.29985/#post-536887

En wat Chantal betreft. Ik heb haar leren kennen als een lieve, prachtige vrouw. Lang donkerblond/bruin krullend haar en een prachtige tattoo op haar rug. Mooi gebruind en geen grammetje te veel. Maatje 38 en cup C, puur natuur. Dus parmantige, maar ook heerlijk zachte borsten. Ze heeft het edgen en teasen tot een ware kunst gemaakt, waardoor de ontlading uiteindelijk super is.
 
Kom regelmatig bij Chantal massage.

De dominantz is heerlijk, ze hebben de nodige speeltjes om je helemaal gek te maken.

Vast gebonden en geblinddoekt moet je gewoon alles ondergaan.

Kinky zweepjes die lekker tegen je ballen kletsen, trillingen van genot door je hele lichaam.
 
Kom regelmatig bij Chantal massage.

De dominantz is heerlijk, ze hebben de nodige speeltjes om je helemaal gek te maken.

Vast gebonden en geblinddoekt moet je gewoon alles ondergaan.

Kinky zweepjes die lekker tegen je ballen kletsen, trillingen van genot door je hele lichaam.
Heel benieuwd wie je dan bent… zie pb… ;) want zo vaak komt jou beschrijving niet voor 😝
 
Laatst bewerkt:
Ik snap eigenlijk niet dat dit onder Overijssel staat, deze zaak zit helemaal niet in Enschede, zit gewoon 15/ 20 minuten verder in Duitsland (Ahaus). Hoort deze topic niet gewoon onder Duitsland?
 
Ik snap eigenlijk niet dat dit onder Overijssel staat, deze zaak zit helemaal niet in Enschede, zit gewoon 15/ 20 minuten verder in Duitsland (Ahaus). Hoort deze topic niet gewoon onder Duitsland?
Deze massage studio met een Nederlandse eigenaresse is zo op Nederland gericht dat het gewoon onder overijssel valt .ik denk dat niemand daar een probleem mee heeft (zeker niet die er al eens zijn geweest ) voor mij valt dit onder grensverkeer
 
Ik snap eigenlijk niet dat dit onder Overijssel staat, deze zaak zit helemaal niet in Enschede, zit gewoon 15/ 20 minuten verder in Duitsland (Ahaus). Hoort deze topic niet gewoon onder Duitsland?
Dat klopt dat heb je goed gezegd, die hoort inderdaad niet onder Duitsland. Heel klein beetje autistische opmerking ook wel 🤪😘 lief bedoeld hoor. Maar het valt idd onder grensverkeer en daarmee beter onder Overijssel.
 
Er zijn onder Duitsland meerdere recensies al van deze salon bv van Lotte en Chantal, valt dit dan niet onder het zogenaamde grensverkeer? Hoe doe je dat dan als een salon of club op 20 minuten afstand rijden van een provinciegrens ligt (dat zijn er veel) valt die dan ook onder verschillende provincies? Heel vreemd Ahaus ligt 15 kilometer over de grens van Nederland dat lijkt mij toch duidelijk Duitsland dan. Heeft niets met autisme te maken maar met topografie en dan op lagere school niveau:ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard heb je gelijk, dat is ook niet de punt. Echter voor jou draait het om het correct plaatsen van een topic. Maar het staat in Overijssel om juist beter vindbaar te zijn voor een grote groep anderen. Voor jou is dat verwarrend, maar jij bent ook anders omdat je goed in topo bent. Niet iedereen is dat. Voor velen stopt het kijken en überhaupt denken totaan de grens. En dan zouden ze deze prachtige Chantal queen of Tantra missen. En nu niet. Vandaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan