WHEM Chantal Stoeipoesje, Spijkenisse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hindoegeil

Vaste klant
Forumpionier
184
16/07/21
89
Wie heeft ervaring met Chantal? Ze doet ook anaal. Voorheen adverteerde ze op speurders.nl

 
Ik ben bij haar ongeveer 2 jaar geleden geweest .

Door de "tiet"foto's had ik een lekkerdere dame verwacht , maar de werkelijke verschijning viel me tegen. Van het bezoekje kan ik niet veel voor de geest halen , dus ze heeft weinig indruk op mij gemaakt , maar niet slecht anders had ik wel meer herinnerd.
Wel meen ik dat er een stuk of 5 hondjes in de benedenkamer rond liepen.
 
Deze dame is dan verhuisd. Ze ontving echt heel lang in Vlaardingen.
haar recensies op hookers waren niet al te positief.
toen ze nog op haar oude adres woonde kwam ik haar wel eens tegen maar ze is absoluut geen type waar ik m'n hoofd voor omdraai.
 
Deze dame is dan verhuisd. Ze ontving echt heel lang in Vlaardingen.
haar recensies op hookers waren niet al te positief.
toen ze nog op haar oude adres woonde kwam ik haar wel eens tegen maar ze is absoluut geen type waar ik m'n hoofd voor omdraai.
Juist nu weet ik het weer. Ben er ook geweest in Vlaardingen. De tekst klinkt heel leuk maar daar blijft het ook bij. Pzc? Zoals ze zelft zei, "ik jank er standaard een condoom omheen" op mijn vraag maar het was toch pzc? Niet onvriendelijk, misschien heeft een ander wel een klik en kan het stoeipoesje in haar losmaken. Ik niet overduidelijk toen ?
 
Wie heeft ervaring met Chantal? Ze doet ook anaal. Voorheen adverteerde ze op speurders.nl

Ik ben hier ong 8 maanden geleden geweest, toen in Spijkenisse.
Contact ging vlot, de woning vinden wat minder. Werd naar een tuin geloodst met dichte deur maar met open slot.... sta je dan aan de achterzijde niet wetende waar je moet zijn en meerder buren je in de gaten houden.
Eenmaal binnen verga je van de rook en nicotine lucht. Ze rookt zelfs waar je bij ben op de desbetreffende kamer. Net als de ruziende katten door het hele huis.
PZC was ok. had wat kinky attributen meegenomen welke ze netjes kosteloos gebruikte en aandeed. in dr mond klaargekomen had een uurtje maar stond met 25 min weer buiten.
Niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan