Chantal wilt domina worden, wie heeft tips??

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
12/05/22
10
Ik heb een vraagje:
Is er iemand die weet waar ik terecht kan om meer kennis en ervaring te krijgen over SM.
Het interesseert mij enorm en ik heb het wel eens gedaan maar ik zou er echt enorm goed in willen worden en de fijne kneepjes van "het vak" onder de knie willen krijgen (of over de knie ;)
Wie o wie weet waar ik les zou kunnen volgen, een boek kan krijgen of dergelijke?

Je zou me er enorm blij mee maken,

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en maak er een mooie dag van ☀️🍀
 
Als je oprecht een dominante instelling hebt, zou je mijns inziens hier prima terecht kunnen:

 
Hey meid, bekijk anders Fetlife even. Super forum over kinks etc. Daar organiseren ze vaak bijeenkomsten en workshops. Zelf heb ik er ook al heel wat gevolgd en echt super leuk! Je leert dan ook veel gelijkgestemden kennen en kunt zo blijven groeien ☺️ Veel succes mistress 😏
 
Je zou een kijkje op Fetlife.com kunnen nemen en waarschijnlijk daar meer mensen met dezelfde passie voor BDSM kunnen leren kennen. Ik zit erop als amateur/liefhebber en nooit als DVP maar ik ben een switch die voorlopig niet onderdanig is maar zeer dominant, ben ik ook niet. Denk dat ik er hoef niet over te zeggen dat het altijd het beste is als je je hart volgt.
 
Als je oprecht een dominante instelling hebt, zou je mijns inziens hier prima terecht kunnen:

Ik ga nu direct kijken 🤩🙏🏻 Super bedankt voor het meedenken
 
Je zou een kijkje op Fetlife.com kunnen nemen en waarschijnlijk daar meer mensen met dezelfde passie voor BDSM kunnen leren kennen. Ik zit erop als amateur/liefhebber en nooit als DVP maar ik ben een switch die voorlopig niet onderdanig is maar zeer dominant, ben ik ook niet. Denk dat ik er hoef niet over te zeggen dat het altijd het beste is als je je hart volgt.
Ga ik doen 🙏🏻😊 super bedankt voor het meedenken.

Iets in mij wilt dit gewoon ontzettend graag dus precies wat je zegt: gewoon mijn hart volgen en dan kom ik er wel.

Nogmaals hartstikke bedankt 🌹
 
Hey meid, bekijk anders Fetlife even. Super forum over kinks etc. Daar organiseren ze vaak bijeenkomsten en workshops. Zelf heb ik er ook al heel wat gevolgd en echt super leuk! Je leert dan ook veel gelijkgestemden kennen en kunt zo blijven groeien ☺️ Veel succes mistress 😏
Super 🤩 ik zag het net nog een keertje staan en het is dus een behoorlijk bekende site denk ik.

Ga ik doen, ontzettend bedankt voor de tip 🥰
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan