Recensie Chantal, Zwijndrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
15/12/22
8
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
L
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/mannen/sexy-shemale-sex-ook-voor-stellen-_7669738
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kon geen reviews vinden over deze dame, dus ik trek maar de stoute schoenen aan voor de eerste.

Het is inmiddels een paar maanden geleden dat ik bij Chantal ben geweest, destijds was ik niet op de hoogte van het bestaan van deze site.

Advertentie op SJ
Ik zie dat in de advertentie staat dat ze 40 is, maar dat lijkt me niet te kloppen.

We hadden een lange date, ca. drie uur. Daar rekent ze 300 EUR voor. In die tijd lang en uitgebreid met elkaar gespeeld. Omdat het een langere sessie was had Chantal ook wat dingen in huis gehaald om te eten.

The good:
Chantal is zachtaardig, lief en neemt lekker overal de tijd voor.
Wel kwam ze op de foto's kleiner en vrouwelijker over dan in de praktijk. Ze is ongeveer 180/185, en is niet tenger gebouwd. Natuurlijk is dat vaker het geval bij trans dames. Chantal heeft door de hormonen wel soms wat meer moeite om hard te blijven, maar dat had ze ook wel aangegeven,dit was voor mij geen probleem. Uitgebreid elkaars lichaam verkend. Haar karakter en enthousiasme zorgen er wel voor dat je geil word van haar.

The bad
De woonkamer en slaapkamer zagen er prima uit, maar de keuken en badkamer waren duidelijk al zeer lang niet in aanraking gekomen met schoonmaakmiddelen. Vanaf het moment dat ik die had gezien had ik ook nul behoefte meer om iets aan te raken van de hapjes en drankjes die ze had gemaakt. Ik geloof niet dat ik smetvrees heb, maar dit was wel een afknapper en hielp niet voor m'n stemming en had ik minder zin in een tweede ronde.

Al met al een leuke date geweest, al denk ik niet dat ik snel weer eens een afspraak zou maken.
 
Ik ben sinds mei 2021 klant bij Chantal. Ken haar inmiddels goed en bezoek haar regelmatig. Ik kwam haar destijds via Kinky op het spoor en nodige haar bij mij thuis uit. Chantal is een opvallende verschijning die er alles aan doet om je het naar je zin te maken. Ze zoent heerlijk, vind het heerlijk als je haar diep en grondig rimt. Haar pik is heerlijk. Ca 19 cm en wordt keihard als je haar goed en diep pijpt, waarna ze je heerlijk neukt. Kortom zeer betrouwbaar, schoon en geil.
Dat doet Ze het liefste en wordt ook graag diep geneukt. Bij haar thuis heeft z
e een geweldige sling(deels zelf gemaakt) waarin je haar diep en intens kunt nemen. Ze is lief, geil, komt haar afspraken absoluut na. Als je van een wat oudere shemale houdt is ,is Chantal een absolute aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan