Recensie Chantal, t'Rozenhof / Rio, Herentals / Grobbendonk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
698
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
toen 30 € (kamer) en 150€/uur voor de DVP = totaal voor 01u30... = 180 €
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op deze dinsdag 14 juni, om 13h40, was ik in de Rio. Ik had een afspraak met Ambertje, voor rond 14u00.

Eens geparkeerd, naast de auto van Ambertje, en eens binnen, nam ik een spuit-water.
In de bar-zaal, waren er twee zwarte dames, en twee blondines. Buiten, op de terras, was er aan een tafel nog een zwarte dame, een blondine die aan een tafel met een man zatten en babbelden.

Om Ambertje te wachten, ging ik zitten aan de tafel aan de overkant van de slot-machines.

De twee zwarte dames, en daarna de blondine, Chantal kwamen naast mij om hun diensten aan te bieden.

Maar well, ik had een afspraak met Ambertje.

Toen Chantal bij mij kwam, hoewel haar haarkleur van blonde naar wit van de zon had geevolueerd, herkende ik dan haar stem, en herinerde ik van onze sessie,t toen in 't Rozenhof. Wegens werven op de baan, toen was de Rio niet bereikbaar.

Hier volgt mijn herinering over Chantal:

Toen ik dinsdagmiddag, rond eind verleden jaar, in de buurt was, kon ik de Rozenhof opnieuw bezoeken.

En wel, toen ik om 14.30 uur aankwam, vroeg ik om een bruisend water, 2,50 euro.

Toen ging ik aan de tafel tegenover de bar en naast de open haard zitten. Het voordeel van deze tafel, net als van de bar aan de straatkant, is dat je kunt zien wie er op en neer gaat. Het is vooral belangrijk om te zien wie er naar beneden komt, want het kan je favoriete meisje/vrouw zijn, en dan bij haar te komen voordat iemand anders haar harpoeneert.

Een paar mooie jonge dames, meer dan 20 jaar oud, kwamen naar mij toe en boden vriendelijk hun diensten aan, die ik beleefd afsloeg, omdat ik daar op iemand wachtte. - Ja, als 60-plusser, geef ik de voorkeur aan rijpere vrouwen met ervaring en gematigde tarieven.

Zoals ze zeggen, "meer Kwaliteit (van service), en voor een goedkopere Prijs..."

Ik vond een blonde vrouw leuk, maar ze ging met een man naar de rookkamer. Zij bleef daar lange tijd, en ging niet met hem mee naar boven. Toen ze terugkwam, ging ze aan het eind van de bar zitten, aan de rechterkant, tussen twee klanten die ze leek te kennen. - Nou, wat maakt het ook uit...

Toen kwam een mooie en slanke blonde vrouw binnen met een zwart leren jasje, zwarte rok en zwarte kousen, ± 45-50 jaar oud. Staande voor de open haard met uitzicht op de bar, verkende zij het tafereel. Ze draaide haar hoofd naar rechts, naar de tafel waar ik zat, en onze blikken ontmoetten elkaar even.

Ongelukkig ging zij naar de rechterkant van de bar om een man van haar kennissenkring te ontmoeten en bestelde een thee.

Toen de tijd verstreek en de man in kwestie geen zin had om met haar naar boven te gaan, draaide zij zich even om om mij aan te kijken en ik glimlachte naar haar, alsof ik wilde zeggen: "Mooi, wanneer je maar wilt, ga ik graag met je mee naar boven.

Haar kopje thee was leeg, ze kwam tegenover me zitten. Zo kwam ik te weten dat haar naam Chantal was.

Na een paar minuten het verleidingsspel gespeeld te hebben, tot grote jaloezie van de meer dan 20 meisjes, stonden we op om een kamersleutel te halen (30 euro), en daar waren we, de trap op naar de hemel.

Bij de ingang van het paradijs bood ze me 100 euro voor een half uur, of 150 euro met massage voor een uur.

Geen zorgen. Omdat ik de mooie Chantal zo mooi vond, nam ik het uur. En we verkenden de Kama-Sutra.

La belle Chantal houdt van seks, "één op één", en nadat we ons allebei vermaakt hadden, vertelden we elkaar, bij wijze van gezelligheid, over ons persoonlijke en seksuele leven.

We verlieten de kamer 1,5 uur na binnenkomst.

Dus, om haar te vinden, vertelde Chantal me dat ze één keer per week naar de Rozenhof kwam, om de maandag, daarna om de dinsdag.

Tot ziens, lieve mooie Chantal!

:)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan