Recensie Yuliette Bare GB 26/02, De Koleblomme, De Pinte 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
698
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nam ik deel aan de bare GB van Yuliette en 4 andere vrouwen, Spermarie, Sandra, Cindy, en Mystery Girl die Caroline van Elle Naturelle is. Met een maximum van 50 toegelaten mannen, had ik op tijd gereserveerd. Drie van de vrouwen doen ook graag anaal sex, Yuliette, Sandra en Caroline.

Twee vrouwen kwamen ook. Een dikke van 50+, kwam alleen en stopte niet te neuken en pijpen. De 2de, 40+ kwam met haar parner en zij had ook veel success.

Rond 13u30 kwam ik aan en na de negatieve HIV test en 150 Euros voor de ingang, mocht ik binnen. Yuliette, echt een super mooie vrouw van ± 1m75 met DD borsten, verwelkomde mij met een kuss op mijn lippen. Goede start !

Eens uit de locker-kamer, ging ik rond om te zien wie is daar en waar, kwam ik aan in de kamertje waar Caroline was op har knieen, een man aan het pijpen. Een andere man keek, zo, nebader ik haar, streelde haar rug daarna haar arse, en op, vond mijn lul de weg binnen haar kutje. Hhhhhhmmmmmm lekker ! Eerste orgasm!

Een beetje later, ging Cindy de mooie blondine op de dans podium. Ze pijpte een man terwijl een andere pakte haar van achter. Kwam mijn beurt en ze pijpte mij lekker, en daarna mocht ik neuken tussen haar goede C borsten. Ik ben bijna klaargekomen, en stopte omdat liefst in een natte kutje of kontje te zijn.

Zij speelde dan met andere mannen. Later, op een moment, zat ze op een stoel, en ik heb graag geneukt. Tweede orgasm!

Sandra werd vaak in DP genomen, en naast haar was Yuliette op haar schouder met haar kontje naar omhoog en werd anaal genomen door enkele mannen.

Later, op mijn bijna 70, kwam mijn derde erectie, en deze keer vond mijn lul de weg binnen de kontje van Caroline. En zo derde orgasme!

Meer kon ik niet. Zo, rond 16u00 toen ik naar de deur liep, kusten Yuliette en Cindy mij "goodbye".

4 bare fucks en 3 orgasmen tegen 150 Euros en 2 uren rijden H/T...

Voor herhaling, vaatbaar !

😻😜😜GGyMTBdXEAEj5Az.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan