Recensie Dvp Sandra Z,Privehuis Nightlife Nieuw-Beerta, 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DutchLoner93

Stamgast
408
08/11/22
1.332
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://nightlifeclub.nl/dame/sandra/
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had Laatst weer tijd om te gaan buurten in Nieuw Beerta bij Nightlife,zonder afspraak aangekomen en vriendelijk ontvangen door Gastvrouw,
eenmaal binnen kreeg ik direct voorstelrondje voorgeschoteld met alle Beschikbaar aanwezige dames daar,pff wat luxe problemen zeg, en dan nog maar te zwijgen over de keuzestress die je dan soms kunt ervaren als man zijne, om willekeurig leuke mooie dame uit te kiezen tussen de selectie van de anderen leuke,sexy,aantrekkelijk dames daar om mee te gaan kameren zeg,maar had ik gelukkig voor vertrek van huis,m'n research gedaan en kleine selectie vooraf gemaakt om de keuze voor mezelf wat gemakkelijker te houden, dus na enige twijfel tussen bepaalde dames van m'n lijstje eindelijk n keuze gemaakt en kwam de goedlachse aantrekkelijke mooie Sandra Z, (sinds kort werkzaam bij het privéhuis)
Als winnaar uit de selectie ronde uit,Dus kort erna het verschuldigde bedrag afgetikt bij de attente gastvrouw.en even korte ontmoeting/gesprekje met Sandra Z, konden wij door naar een v/d vele nette kamers,en kon het bedspel eindelijk beginnen, wat voor rest op de kamer afgespeeld heeft blijft tussen mij en haar,
wat ik wel wil/kan zeggen
dat de verwachtingen
die ik had,ruimschoots zijn overtroffen en daarbij! Dat ik positief terug kijken naar,n
geslaagde gezellige Date,

Korte side note's!
Sandra Z, is goed uitziende Rustig slanke aantrekkelijke gezellige vrouw met goede stel cup B borsten en met heerlijk Kontje,
(Ze komt in echt precies overeen met afgebeelde foto's v/d website!)
Een vrouw waar je echt leuke/gezellig tijd (met respect van beide uiteraard!)
mee kunt beleven,
En waarmee je ook prima goed gesprek in t Engels mee kan voeren kortom,ze is goede aanwinst voor Nightlife!

En uiteraard herhaling gevaar is zeker aanwezig!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://nightlifeclub.nl/dame/sandra/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Om een ouderwets leuk weekend te hebben, en de laatste keer zo goed was bevallen de keus gemaakt om voor Sandra Z te gaan. ( zal het in de naam zitten..)
De foto's geven inderdaad aan hoe ze eruit ziet en haar foto reeks doet je geen denken aan twijfelen, die wil je gewoon. Wat een sexy lichaam, en uitdagende lange benen.
Omdat de keus al was gemaakt was een voorstel ronde niet nodig, alhoewel een trio... eerst Sandra Z maar ontdekken.
De bardame gesproken, overigens ook een zeer vriendelijke dame, en stelde mijn wensen voor. Was geen enkel issue.

Aangekomen en een vriendelijk ontvangst volgde. De zakelijke handelingen afgerond en daar opeens stond ze.
Gekleed in een schaars zwart satijnen "jurkje" en daaronder al snel het prachtige slanke lichaam te zien. Een cleopatra look van boven, knap meisje zo fijn als je gevoel je bemind.
Sandra Z geeft je direct een super relaxt gevoel, zeer vrolijk en een aanstekelijk lief lachje. Hand in hand naar de kamer .
De knusse wandelgang geeft een prettig gevoel.
De kamer ook prima ingericht om voor en of na te kunnen douchen/spoelen.
Handdoeken worden keurig aangeboden, facilitair een compliment waard.

Praten gaat in engels maar gezien ze je zo op je gemak stelt is het perfect vertalen niet eens nodig.
Het sexy jurkje ging uit en een lekker stel borstjes en een zeer strak lichaam lag klaar. Het "ontwerp" van een vrouw is toch kunst...

Met nog een licht gesprek en inmiddels plaats genomen naast Sandra Z begon zij de leiding eerst te nemen, de stembanden in rust en andere spieren in werking.
De meisjes blijven verbazen wat ze wel niet kunnen en doen, weer eentje voor op de favorieten lijst.
Het intieme gedeelte wordt continue in het hoofdje terug gespeeld. Het vervolg zal ook niet lang op zich wachten.

Sandra Z is een zeer leuke spontane ,vrolijke lieve meid.
Qua looks gewoon een lekker ding daar kunnen de meningen niet over verschillen.
Nightlife ga lekker zo door!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://nightlifeclub.nl/dame/sandra/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verrast door nieuwe dames op de website maar het oog viel op een comeback van de mooie Sandra .
De keus was al snel gemaakt en dus richting de club.
Het druilende weer onderweg gaf alleen maar meer moed om te genieten in Beerta.
En aangekomen direct maar de financiën afgehandeld en kwam Sandra aanlopen.
Dat moment is altijd erg fijn.
Wat een lekkere meid, ze straalt met haar loopje naar je toe al iets verleidelijks uit om direct van bil te gaan.
Als de club vol met dit soort meiden zou zitten, zou je een 2e baan gewoon hebben..
De hoge hakken en het sexy outfitje staan deze jonge slanke meid perfect.
Op de kamer welke overigens een heuse metamorfose heeft ondergaan, want het is dezelfde kamer als de vorige keer, zag het er netjes uit.
Wel blijf ik de muziek missen op de kamers, het past zo mooi in deze club.
De kleding werd van elkaar verwijderd en uitdagend werden we samen naar het fijne bed gesleept waar weer een heus feest losbarstte.
Wat een goddelijk lichaam en fijne borsten heeft deze meid.
Tijd is altijd tekort en de centjes zijn altijd te weinig , maar het vooruitzicht voor het volgende bezoek is bij Sandra altijd aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan