Recensie Dvp Ivana/Nightlife Nieuw Beerta, 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DutchLoner93

Stamgast
408
08/11/22
1.332
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://nightlifeclub.nl/dame/ivana/
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug ergens in de zomer.
Op doordeweekse dag aanbeland op hoofdweg 63 bij Nightlife
Nieuw Beerta.
zonder afspraak binnen gelopen.ik had tijdje Ivana op mijn verlanglijstje staan.had keuze uit drie vrouwen waar de lieve sexy volslanke lvana boven uit stak.(ze ziet er net zo uit op afgebeelde foto op hun site!) na afgerekend te hebben bij de barvrouw. Door naar de skybox met Ivana.ik achter haar aan gelopen met uitzicht op haar heerlijke 8terwerk en haar ronde dingen😍 even vooraf de date ff gezellig praatje gehouden daar hou ik van! ze had eerder bij de Club gewerkt in het verleden.jaartje eerder bij andere bordeel gewerkt.
ergens in Duitsland waar naar ze gauw vertrokken was! Maar is nu weer op haar vertrouwd stee!
Maar voor daad begon.
de details besproken wat ze wel deed en absoluut niet!(ze doet niet aan PZC en Zoenen)
wat ik ook Respecteer!
Begonnen met heerlijke massage van haar gevolgd met handjob met soort olieachtige iets?( beste handjob ooit op Moment naar mij ervaring)daarna op oorlog sterkte codoom erom en gepijpt wat ze redelijk heerlijk kan met uitzicht op heerlijk tieten😁.heb mij tussen haar benen geplaatst en haar gebeft wat ze wel kon waarderen!(maar houdt niet van vingerwerk) daarna div standjes gedaan in missionaris met uitzicht op haar heerlijke lijf niet lang daarna condoom volgeklad.heb haar nog ff gemasseerd wat erg gewaardeerd werdt😁nog kort ff praatje gehouden afscheid genomen.en ieder is ze eigen weg weer op gegaan.

(Kortom om gezellig goed uitziende meid die je erg op gemaak stelt.zeker voor herhaling vatbaar ze ziet mij zeker weer)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan