Recensie Natascha, Relax Lounge, Aken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrAragon

Vaste klant
Supporter
158
24/03/22
218
31
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://relax-lounge.6profis.de/mieterinnen/sedcard-natascha-101601.html
Totale kosten (in euro)
80
Mijn derde keer in de Relax Lounge, eerste keer was al prima bevallen (weet alleen de namen van de dames niet meer), dus vandaag nog maar eens gebeld om te vragen of er een leuke dame beschikbaar was. De jonge Tsjechische Natascha bleek een half uurtje tijd te hebben.

Bij aankomst werd ik allerhartelijkst ontvangen door Sandra (als ik haar naam goed verstaan heb). Ik werd naar een bijzonder ruime kamer gedirigeerd waar Sandra me nog wat te drinken kwam brengen. Natascha kwam even later binnen, wat een stunner! Prachtig slank figuur, mooi kopje, stevige borsten in b/c formaat die een klein beetje medisch geholpen lijken zijn, welgevormde benen en billen.

Kennismaking verliep ook lekker hartelijk en soepel. Even wassen in de gigantische badkamer (douchen was ook mogelijk) en daarna samen op het bed. Eerst even lekker kletsen over onze vakanties, waarbij we elkaar vieze Spaanse woorden leerden. Nadat ik haar "chupar mi pene" (zuig m'n lul) geleerd had gingen we ook echt aan de slag.
Op dat moment verandert het lieve zachtaardige meisje in een sexgodin: uitdagend pijpt ze me diep terwijl ze me geil aan kijkt, onder het 69-en drukt ze haar openstaande poesje lekker hard tegen m'n mond en neukend gilt en kreunt ze smakelijk mee. Als ze op me rijdt kan ik mijn orgasme niet lang tegen houden en na nog geen kwartier sex kom ik heerlijk klaar.
Zonder tijdsdruk knuffelen en kletsen we nog een tijdje door totdat ze écht moet opfrissen voor de volgende klant.

Ze heeft een bepaalde professionele houding over zich (niet zoenen, alles met condoom) zonder afstandelijk te zijn. Ik stel dat wel op prijs (ondanks dat ik een groot liefhebber van PZC en CIM Ben). Herhalings gevaar bij Natascha toch 100%!

Overigens vind ik de Relax Lounge een erg fijne tent: prijzen zijn relatief laag voor het standaard programma P&N (€80 voor 30 minuten), eventuele extra's zijn afhankelijk van de betreffende dame en worden met haar op de kamer besproken en afgerekend. Daarnaast is de ontvangst altijd prettig, kun je makkelijk parkeren, zijn de kamers erg netjes en de dames altijd fraai van uiterlijk en sexy gekleed. Top tent!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan