WHEM Chantally, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echt geen aanrader hoor jongens ben er een keertje geweest omdat ik zin had.... maar waar ze je ontvangt is echt niet normaal vies word waarschijnlijk heel veel druks gebruik sigaretten liggen op de grond....
 
Goedendag,
Heb afgelopen week deze dame bezocht ...dit naar aanleiding van haar advertentie.
En dit was qua beleving echt géén teleurstelling, geweldige sex mogen beleven en doet al wat ze beloofd méér dan voldoende.
En ja, ze ontvangt niet in een proper kasteeltje....maar dat wat de voorganger beweerd bevestig ik zeker niet. Ze is wellicht iets chaotisch maar we hadden de klik en een fijne date. Als ik weer in de buurt ben ga ik zeker langs.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zo Nieuw hier ik weet niet hoe dat moet hahah
Nou de eerste tip die ik je wil geven is schrijf een recensie op de pc ivm de weergave.

Vervolgens:
Ga naar het topic bijvoorbeeld prive ontvangst.
Klik vervolgens op provincie
Start een nieuw topic volgens de naamgeving conventie beschreven bovenaan.
In het nieuwe bericht klik op papier met vergrootglas icoontje.
Vul alle velden in
Geef algemene beoordeling
Druk op opslaan/plaatsen.

Gefeliciteerd je hebt je eerste recensie geplaatst
 
Hmm beide accounts vrij weinig berichten. de ene vrij negatief de ander extreem positief.
Had dan op zijn minst recensie ingevuld, dan heeft ze rest hier ook wat aan :)
Bedankt voor je tip "toffeetoday" , omdat ik op een discussie antwoordde had ik dit nog niet opgemerkt. Heb het geplaatst als topicstarter. Ik heb wel recensies met een negatieve klank geplaatst...maar met het ter ziele gaan van "hookers.nl" zijn die er niet meer.
En mijne noem ik niet allemaal per direct Extreem positief. Ik selecteer alleen dames tegenwoordig beter, door mijn vele ervaringen tref ik nog maar zelden een "mispoes".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan