WHEM Chanty Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring mee, anders dan een x via whatsapp.
Wat ik mij kan herinneren is dat ik wel wat mannelijke kenmerken zag. Hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar kan net zo goed omgebouwd zijn…
 
Ik zag zojuist dat er ook een recensie is. Zie onderstaande link.
Wat me ook opviel dat er een hele reeks nieuwe foto's aan de advertentie zijn toegevoegd. De nieuwe foto's zien er ook veel beter uit dan de eerdere foto's. Deze eerdere foto's zijn ook nog steeds in de advertentie aanwezig en daar vond ik ook wat foto's tussen zitten met wat mannelijke trekjes. Op de nieuwere foto's heeft ze wel een leuk koppie.

Ik ben dus een beetje in de war….

 
Laatst bewerkt:
In de war omdat bepaalde foto's met een misschien wat mannelijke uitstraling me niet zo aanspreken maar de andere foto's bijvoorbeeld met de muts en het petje weer wel. Wat denk jij?

Mogelijkheden lijken ook wat beperkt. Ik had het idee dat dit voorheen wat uitgebreider was?
 
Ik zie vooral veel make-up op haar gezicht. Donkere en zware make-up op haar ogen en wenkbrauwen dat geeft een iets vertekend beeld. En afhankelijk van de hoek van de foto's kan je ook een hoop veranderen. Maar ze is 100% vrouw
 
Ik heb wel interesse maar ben nog niet geweest.
Heb ook contact met haar gehad. Heef ook te maken met haar opties wat ze wel/niet doet.
Dus ik twijfel nog of ik mij geld aan haar wil besteden.
 
Ik zag trouwens dat er in een draadje van een andere dame naar haar gerefereerd wordt door @warluigi
die heel positief is.

Jammer om te lezen van je ervaring. Over het algemeen zijn Latinas veelal nep en bij sommige betwijfel ik zelfs of het eerder een man is geweest.
Ik ben laatst bij Chanty geweest. Leuke en lieve dame en vond het top met haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan