Hey,
Ik ben deze week een uurtje met Charline mogen doorbrengen.
Mooie, jonge, vriendelijk en spontane vrouw bij ontmoeting en wat praten in het begin.
Geen slank type maar normaal gebouwd, voor mij een zeer mooi lichaam, enige minpunt is dat ze intiem niet geschoren is (voor mij wel een afknapper)
Verder gebeurde er ook weinig spontaan en met weinig interactie of gevoel.
Als ze vraagt of ze dit eens moet doen of dat eens moet doen dan is er jammer genoeg weinig spantaan aan. Ik heb al dames gehad die wat meevoelen, meebewegen en ook genieten(of laten dit toch blijken) maar hier miste ik dat allemaal wel een beetje. Ik ben geen brut of ongemanierd en heb enorm veel respect voor vrouwen maar het leek erop als "werk is werk".
De spantaniteit, of de GFE ontbrak wel een beetje.
Had ze een mindere dag of kwam ik na een minder goed verlopen moment wat ook mogelijk is en ik alle begrip voor heb want onderschat het mentale gedeelte van hun werk/diensten zeker niet he!!
Een volgend bezoek zal het uitwijzen denk ik want ik zou nog wel eens een moment doorbrengen met haar denk ik.
Verder is Privé margot een zeer proper en verzorgd privéhuis waar steeds leuke en mooie dames aanwezig zijn en de ontvangst ook elke keer vriendelijk en spontaan is.